Charise is in mijn ogen nog het meest sympathiekquote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef danilel het volgende:
kan helaas de laatste tijd maar weinig streams kijken maar lees wel cossen terug en de streamverslagen. ik weet nu echt niet wie ik het leukst vind in deze groep........
Ik ook absoluut..Maar Nele / Sharice ergens ook welquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op dit moment vindt ik Matthieus het fijnst qua persoon.
Ik praat ook altijd met de mond openquote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel smerige scheten laten waar iedereen bij staat en van walgt
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd met de mond open
Dat zou Nils ook eens moeten doen, dan kan ik hem misschien verstaanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd met de mond open
Dat grootste bord is altijd voor Niels zelf.. daar zorgt hij wel voor. Elsa hoeft het grootste bord niet want ze eet haar bord nooit leeg en geeft het altijd af. Niels weet dan ook niet hoe snel hij dat bord moet pakken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels: mensen beginnen wel hun rare kant en te tonen he.. Elsa ook. Ze zegt altijd handen wassen en daar kan ik niet tegen en daar kan ik niet tegen. Waar ik niet tegen kan, is eten met je mond open(maakt blehh geluid)
In de zetel gaan zitten met haar bord en dan heeft ze geen honger meer.
Jordy: sta je in de keuken komt iedereen eraan
Niels: weet je waarom dat is? om het grootste bord te nemen
Ahquote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef Folies het volgende:
Niels probeert nu Jordy ook te gaan laten stemmen op Kenau. Smerige vent Niels, die kan beter gaan tortelen met Jeffrey.
Ja, zou echt met geen van alle in een groep willen zitten op misschien Nele en Matt na dan......quote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef lojanda het volgende:
Geen kip is toch echt Elsa haar eigen schuld. Ze neemt een bord van het aanrecht terwijl ze nog aan het verdelen en opscheppen waren. Dan blijkt dat er geen kip bij ligt en gaat ze op hoge poten naar de keuken en zegt het niet te willen want er zit geen kip in en loopt weg waarop de anderen roepen dat ze van haar wel wat kip mogen maar ze wil niet. Zegt ze even later dat ze geen honger heeft en dat het niet om de kip gaat. Milena roept daar op dat het wel om de kip gaat en dat Elsa dat ook letterlijk zei in de keuken.
Elsa ziet dan ook nog dat Milena nog wat zout over haar eten strooit en dat benoemt ze ook nog even waardoor Milena bijna flipt.
Hoezo zielige trieste personen
Egwelquote:Op zondag 19 januari 2025 15:29 schreef BB-King het volgende:
Niels en Jordy gaan geen changers kopen.
Mooi.
Bestaat er iets als een groot bord met deze proporties.? Alles zijn grote borden.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels: mensen beginnen wel hun rare kant en te tonen he.. Elsa ook. Ze zegt altijd handen wassen en daar kan ik niet tegen en daar kan ik niet tegen. Waar ik niet tegen kan, is eten met je mond open(maakt blehh geluid)
In de zetel gaan zitten met haar bord en dan heeft ze geen honger meer.
Jordy: sta je in de keuken komt iedereen eraan
Niels: weet je waarom dat is? om het grootste bord te nemen
Ja, en als het even kan alle restjes die over zijn net als Lennie.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat grootste bord is altijd voor Niels zelf.. daar zorgt hij wel voor. Elsa hoeft het grootste bord niet want ze eet haar bord nooit leeg en geeft het altijd af. Niels weet dan ook niet hoe snel hij dat bord moet pakken.
Als er iemand in de keuken een bord pakt en je weet dat het een bord is waar nog geen kip op ligt zeg je dat toch even ipv alle kip dan te verdelen over de rest en niets te zeggenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat grootste bord is altijd voor Niels zelf.. daar zorgt hij wel voor. Elsa hoeft het grootste bord niet want ze eet haar bord nooit leeg en geeft het altijd af. Niels weet dan ook niet hoe snel hij dat bord moet pakken.
Mattheus Wicky en Sharice op dit moment.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op dit moment vindt ik Matthieus het fijnst qua persoon.
Die ligt nog steeds op de bank. Dat mens doet echt helemaal niets.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef Hznootje het volgende:
Dus Lennie gaat nu dan helpen met de afwas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |