quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik hoefde helemaal geen kip daarom pakte ik voordat het eten klaar was en gedraag ik me nu als een kleuter omdat ik zelf zo stom was om eten te pakken voordat het klaar was en nu heb ik geen kip.....IK WIL GEEN KIP.![]()
Mis nog een stampend voetjequote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik hoefde helemaal geen kip daarom pakte ik voordat het eten klaar was en gedraag ik me nu als een kleuter omdat ik zelf zo stom was om eten te pakken voordat het klaar was en nu heb ik geen kip.....IK WIL GEEN KIP.![]()
En dat zegt ze tegen Jeffje die op 1 dag 6 bananen naar binnen werktequote:Op zondag 19 januari 2025 14:57 schreef rinardo het volgende:
Milena heeft het tegen Jeffrey weer over kinderachtige mensen die bananen pakken, hoe lang is dat nu al geleden
Ga ik alvast proberen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat geen sl was, anders kunnen jullie volgende keer ook even stekker uit de tv halen en resetten
Das dan de oudste hequote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, dat doen kleuters, en daarna op de grond liggen gillen dat ze GEEN KIP wil...
Ik heb varkens netter zien eten dan Nielsquote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
niels over praten met je mond open.
hij zou zichzelf is moeten zien eten
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
niels over praten met je mond open.
hij zou zichzelf is moeten zien eten
Maar wel smerige scheten laten waar iedereen bij staat en van walgtquote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niels heeft een hekel aan praten met de mond open![]()
Op dit moment vindt ik Matthieus het fijnst qua persoon.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef danilel het volgende:
kan helaas de laatste tijd maar weinig streams kijken maar lees wel cossen terug en de streamverslagen. ik weet nu echt niet wie ik het leukst vind in deze groep........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |