Ze waren druk in de keuken en hebben dat op dat moment niet gezien.. je kan ook wachten totdat ze klaar zijn in de keuken en dan pas een bord nemenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als er iemand in de keuken een bord pakt en je weet dat het een bord is waar nog geen kip op ligt zeg je dat toch even ipv alle kip dan te verdelen over de rest en niets te zeggen
Mooizoquote:
Lennie die iets doet? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef Hznootje het volgende:
Dus Lennie gaat nu dan helpen met de afwas?
Tok tok tokkkkquote:Op zondag 19 januari 2025 15:33 schreef Cupfighter het volgende:
Allemaal kippengeluiden gaan maken nu
Nee die doet idd niks…Gaat binnenkort ook wel irriterenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lennie die iets doet? Kan ik me niet voorstellen.
Of je vraagt zijn jullie klaar. Elsa doet al dagen amper wat in de keuken. Ze doet nooit een afwas ze teert heel erg op de eerste weken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als er iemand in de keuken een bord pakt en je weet dat het een bord is waar nog geen kip op ligt zeg je dat toch even ipv alle kip dan te verdelen over de rest en niets te zeggen
Het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Bijzonder waarover je kunt ontploffen als je in zo'n setting zit.
Bij sommigen nu al..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die doet idd niks…Gaat binnenkort ook wel irriteren
ja.. altijd wel bijzonder om te zien. Wel begrijpelijk ook door de setting.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Bijzonder waarover je kunt ontploffen als je in zo'n setting zit.
Dat is ook de opzet van dit spel/reality tvquote:Op zondag 19 januari 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. altijd wel bijzonder om te zien. Wel begrijpelijk ook door de setting.
Weer iets gemist??quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa daar gaan we weerwicky Lennie nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |