Hij heet ook geen Wicky dat heeft 'ie ook zelf verzonnen.. maar voor de tijd dattie daar zit ook wel leukquote:
Dat zou iedereen moeten doenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef engine het volgende:
Wicky laat zich niet de les lezen door Jeff in de toekomst
Opbakken 🙄😮💨quote:Op zondag 19 januari 2025 18:18 schreef Ireth het volgende:
Gatver, die noedels zijn tot snot gekookt volgens mij?
Het is een spel en hij heeft gedaan wat de opdracht was, en dat geldt ook voor de andere bewoners als ze een opdracht of secret mission moeten doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef happyme28 het volgende:
Ja, Wicky probeert zich even in te dekken. Wicky en Charis gaan zeker veel betalen de komende tijd.
Okay wat jij wil toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wicky praat Elsa naar haar mond.....de schat.
Zo dom, het kan niet eens intrekken....doe het van te voren lekker rondom.....quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekookte kip.. het gaat wel naar "iets" smaken Aldus Els![]()
zout komt later wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zeg ik niets van. Alleen hij vond het onterecht als anderen meer van hem zouden pakken. Maar dat voorkom je toch niet. Namelijk ook deel van het spel.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een spel en hij heeft gedaan wat de opdracht was, en dat geldt ook voor de andere bewoners als ze een opdracht of secret mission moeten doen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:05 schreef ledn81 het volgende:
Niels kan er niet over uit dat BB extra flessen en sportkleding heeft laten maken met die namen van Remi en Nele..![]()
Daar is vast het hele budget aan opgegaan dit jaar
Nee hoor ,hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar zeg ik niets van. Alleen hij vond het onterecht als anderen meer van hem zouden pakken. Maar dat voorkom je toch niet. Namelijk ook deel van het spel.
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekookte kip.. het gaat wel naar "iets" smaken Aldus Els![]()
zout komt later wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Kazachs, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:10 schreef KangaP het volgende:
Aaah zou milena dan toch nog wat Russisch spreken. Ze blijkt vertrouwd te zijn met het Cyrillisch alfabet.
Ja ik zat mij dat ook af te vragen. Bijgeloof misschien.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.
Dan kan Winti er niet in.. iedereen weet dat toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan kan Winti er niet in.. iedereen weet dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |