NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ers in beeld:SPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: Gretzl2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gifjes en afbeeldingen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is iemand die lijstjes maakt, dus een lijstjesman. Hij is één van ons!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Tenzij iemand van jullie ‘Richard’ is, ben ik het er niet mee eens dat hij ‘de lijstjesman’ wordt genoemd. Er zijn er hier genoeg die die titel verdienen. https://nos.nl/video/2552(...)t-niet-hoeft-te-doen
Ik zag dit en dacht gelijk: dat moet wel een Fokker zijn!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Tenzij iemand van jullie ‘Richard’ is, ben ik het er niet mee eens dat hij ‘de lijstjesman’ wordt genoemd. Er zijn er hier genoeg die die titel verdienen. https://nos.nl/video/2552(...)t-niet-hoeft-te-doen
En Lou Rawls en van de Dizzy Man's Band zijn er ook al 4 doodquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:48 schreef Eightyone het volgende:
Daar kunnen Prince en George dan lekker van genieten, ergens onder de grond of in hun urn.
Lid zijn van een Guus Meeuwis Tribute Band is wel een vrij droevige manier om de kost te verdienen. Als Guus zelf is al zozo, maar als ik die broer met die tamboerijn moest spelen, zou ik er toch eerder voor kiezen onder een brug te slapenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou mijn tribute band dan toch wel Je Denkt Zeker Dat Dit Guus Meeuwis noemen.
Dat is dan wel weer een goed begin van een RHCP tributeband.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lid zijn van een Guus Meeuwis Tribute Band is wel een vrij droevige manier om de kost te verdienen. Als Guus zelf is al zozo, maar als ik die broer met die tamboerijn moest spelen, zou ik er toch eerder voor kiezen onder een brug te slapen
Ga je stikken in je eigen kots?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hopelijk volgend jaar een Jimi Hendrix Experience
Hangt van de Suzan & Freek comeback afquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ga je stikken in je eigen kots?
Dan wordt het de Suus en Freek Hendrix experience.... ja, moet ook kunnenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hangt van de Suzan & Freek comeback af
Weten de kijkers van die show überhaupt wie het zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Lou Rawls en van de Dizzy Man's Band zijn er ook al 4 dood
https://www.nu.nl/media/6(...)r-nummer-1-hits.htmlquote:Roxy Dekker wint Popprijs na jaar met vier nummer 1-hits
Roxy Dekker heeft de Popprijs 2024 gewonnen. De twintigjarige zangeres kreeg de prijs zaterdagavond uitgereikt op het festival Eurosonic Noorderslag (ESNS) in Groningen. Dekker drukte volgens de jury "in 2024 een grote stempel op de Nederlandse popmuziek.
Roxy Dekker scoorde vorig jaar vier nummer 1-hits, met onder meer Sugardaddy en Industry Plant. Daarom kon de jury "simpelweg niet om het ongekende succes van de twintigjarige Amsterdamse zangeres en TikTokker heen."
De jury vindt dat Dekker als artiest "exemplarisch is voor de tijdsgeest binnen de popmuziek". "Via TikTok en Instagram wist Dekker grote groepen mensen te bereiken. Als geen ander weet ze in zelfgeschreven Nederlandstalige liedjes de tijdgeest te vangen met scherpe, humoristische teksten. Daarin neemt ze vol zelfspot en relativering haar eigen generatie op de korrel."
Dekker noemde het "echt niet normaal" dat ze heeft gewonnen. "Ik ben zo blij dat mensen enthousiast zijn", zei Dekker nadat ze de prijs had gekregen. "Dit is zo bijzonder, al helemaal omdat ik hier precies een jaar geleden ook stond. Toen stond ik op de allerkleinste stage van ESNS. Nu sta ik er weer, maar met de Popprijs!"
De Popprijs is een van de meest prestigieuze muziekprijzen van Nederland en werd dit jaar voor de 38e keer uitgereikt. De prijs gaat ieder jaar naar een artiest of band die het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek. Een jury van muziekkenners kiest elk jaar de winnaar. Dekker ontvangt een beeld van kunstenaar Theo Mackaay en een cheque van 10.000 euro.
De afgelopen jaren mochten Joost Klein (2023), Goldband (2022) en DI-RECT (2021) de award in ontvangst nemen. Eerder wonnen onder meer Martin Garrix (2016), Anouk (2001) en Herman Brood (1989) de Popprijs.
Dekker won in november ook een MTV Europe Music Award voor Best Dutch Act. Haar single Sugardaddy was in 2024 het meest gestreamde liedje in Nederland."
SPOILER: 4497-44762Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Luv het 'hoogtepunt' van het blokje is, weet je wel hoe slecht dit was.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De worp voor dit weekend, daar moeten jullie het weer even mee doen. De Spotifyplaylist is bijgewerkt, speciaal voor mensen die blue monday willen verblijden met 376 tophits.
4500 Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don't Care
Ed en Justin, de namen alleen al zijn voldoende voor een hit. Ed had al eerder voor Justin geschreven, maar nu zingt ie ook mee. Het zorgt voor een van de minder vervelende Bieber-songs, daarmee komt ie niet verder dan dit. Justin zijn status was weer een beetje passé toen dit een hit werd - je vraagt je toch af waarom dit de Top 2000 haalde en niet Blow, want iedere scheet met Chris Stapleton staat erin. In ieder geval, dit is gewoon een willekeurig hitje waarop Ed zeker niet excelleert. In 2020 en 2021 stond dit er in.
4499 Sid Vicious - My Way
My Way is een iconisch nummer, met de bewerking van Paul Anka die door Frank Sinatra tot wereldhit werd gekroond. Pas na de dood van de originele schrijver, ene Claude François, was de weg vrij voor een aantal artiesten om het nummer op te nemen. Daarbij deze ontzettend lelijke versie van Sid Vicious, die gewoon begint als een lelijke cover en er daarna nog wat gitaren in ramt. Overbodig, rommelig, niet interessant. Dit stond er alleen in 2000 op, maar wel op plaats 761. Behoorlijk hoog voor een eenmalige deelname.
4498 Tina Turner - Let's Stay Together
Nog een op zichzelf interessante artiest met een matige cover van een puike song. Met Let's Stay Together is helemaal niks mis. Maar in deze versie komt het niet echt bij me binnen en vind ik Tina er ook niet heel lekker uitkomen. Jammer, van deze combi verwacht ik meer. Toch plaveide dit nummer de weg naar successen in de jaren 80 voor Tina. In 2007 stond dit nummer op 1981.SPOILER: 4497-44762Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is sowieso al een hoogtepunt omdat n00bie aanwezig was bij de clipopnamequote:Op zondag 19 januari 2025 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als Luv het 'hoogtepunt' van het blokje is, weet je wel hoe slecht dit was.
Ik weet niet zo goed welke krimis we in Nederland kennen, dus dat is een goede aanvullingquote:Op zondag 19 januari 2025 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik snap de populariteit van Dance the night.. in die tijd wel. Skapunk met toeters a la Save Ferris was toen populair en Chris Isaak ook. En zoveel scheelt het ook weer niet met een Fastball uit die tijd.
Frank Duval kennen we ook goed door de muziek uit krimiseries als Derrick en Der Alte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop