hij is sowieso autistquote:
Dat wist ik ook niet. Dacht dat ze hem echt voor kouseband uitmaakte omdat het een grapje wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dat het als scheldwoord wordt gebruikt.
Vind t zwaar overdrevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon echt goor wat eruit komt brrr
RIP Manuela.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Paul het volgende:
dan maar ff vrienden van amstel in de reclame kijken op videoland live ;P
ik mis sowieso een normale liveshowquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:48 schreef Folies het volgende:
Och jee, en als Linda dan weg moet krijgt iemand haar dubbele stemkaart?
Van mij ook. En mis de live ook niet. Veel beter hoe het nu gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef wolffie het volgende:
Van mij mag Jolien eruit, komt niks uit en jeffrey volgende week. Wordt steeds minder leuk. Jordy Niels vind ik nu leuker. 😝
Nee ik mis geen live show. Prima zo!
kijk ook weer rtl5quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is hier wel TV live.. maar toch niet Vrienden van Amstel
Haha..ik was ook bij VVAL aan t kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:55 schreef Paul het volgende:
oh is het alweer begonnen, AEDM was net bij de vrienden van amstel
Hier is het wel goedquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:
Het gaat weer fout met de ondertiteling.
Nee, dat was net alleen in de uitzending.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Radio BB? Hoort de rest van het huis dit ook?
[ afbeelding ]
Jammer dat Jordy niet sneller afhaakte toen Keanu weigerde.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu dat hij zijn kleren wil want zijn broek is te groot. Zie hem nu al 2 dagen in volendammer broeken rondlopen zo wijd als ze zijn. Beetje hamilton stijl
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Die laatste vraag van BB in de podcast is wel echt Jolienbashen voor de kijkers thuis
Juist niet, Elsa is veel harder net als Lennie die ook. Linda gaf gelijk Remi de vrijstelling. Hoop wel dat ze dat gaat doen als ze blijft. Harder worden!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
Hoop dat Linda mag blijven, lijkt me een harde tante.
Er gebeurd ook op de streams vrijwel nietsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
Ligt het aan mij of zelfs deze hele uitzending saai??? Ik zit niet echt op het puntje van mijn stoel of zo.
Ja. Het maakt me niet heel veel uit, maar had wel ook liever Jolien zien vertrekken.quote:
Ik irriteer me ook een beetje aan dat kleffe gedoe. Ik had ook liever Jolien zien gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het maakt me niet heel veel uit, maar had wel ook liever Jolien zien vertrekken.
Eens, maar ik vind Jolien nog wel sympathiek. Dan heb ik liever dat Jeffrey gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook een beetje aan dat kleffe gedoe. Ik had ook liever Jolien zien gaan.
Ik gok omdat hij nog niets negatiefs heeft gezegd/gedaan. So far de bewoner met de minste irritaties gok ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:19 schreef wolffie het volgende:
Waarom staat Matheus op 1 bij favoriete bewoners? Omdat hij knap is? Hij heeft nog niks laten zien.
Die 2 moeten zsm het naar huis.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh er is getongd![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat hun beide de enige zijn de de Show trekken op dit momentquote:Op maandag 20 januari 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Die 2 moeten zsm het naar huis.
Neeeee denk keanu of Nielsquote:Op maandag 20 januari 2025 20:49 schreef Paul het volgende:
Denk dat Jordy die snurker kiest als bedpartner
Elsa en linda als eerste 2quote:Op maandag 20 januari 2025 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben er eigenlijk al vrouwen in die Loungeroom gelegen?
Niet spoilerequote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een Godwonder dat ze die bank hebben "gekregen" via dat spel met de aanwijzingen van Mileen
Mwah.. van bijna 3 weken niks naar 7 stuks in anderhalf uur voel je denk ik wel zittenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een kleuter die Jordy na n paar pintjes
Tja ik heb dat na 1 baco, maar ik drink al 40 jaar niet meerquote:Op maandag 20 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. van bijna 3 weken niks naar 7 stuks in anderhalf uur voel je denk ik wel zitten
Ik heb op 8 oktober 1999* voor het laatst een slok alcohol op... wordt nu al teut van het lezen van een etiketquote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ik heb dat na 1 baco, maar ik drink al 40 jaar niet meer
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:50 schreef kater1 het volgende:
Jeej Jolien heeft echt Jeffrey genoemd als fake bewoner!!!
zo gaat dat hee, van teaser naar teaser naar prachtige liveshow op vrijdagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat spel, regelrecht copy/past uit Expeditie Robinson van dit afgelopen seizoen. Alleen zag deze versie er mooier uit. Verder leuke aflevering. Jordy en Niels kunnen het wel goed vinden. Jammer dat we verder niets gezien hebben van die fake bewoner reveal. Weer tot morgen wachten.
Een baasje, die Jolien zal niets meer te zeggen hebben binnen een eventuele vaste relatie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mm
Ik vind 'm ook iets manipulatiefs hebben
Naar jolien
En dat jaloerse.. pfffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een baasje, die Jolien zal niets meer te zeggen hebben binnen een eventuele vaste relatie.
Omdat ze haar een lieverd vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
Waarom mag Milena een bed hebben? Hoorde geen reden ervoor.
Ik vind het wel een leuk ventje, al heeft ie ook wel wat last van de invloed van Lenniequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:28 schreef Gert het volgende:
Dat niemand die Keanu nog in zo'n gezicht heeft gestompt.
Volgens mijn hadden ze al getongd tijdens het feestjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat dat hele fake-gebeuren er in ieder geval voor heeft gezorgd dat er eindelijk eens echt getongd is door Jolien en Jeffrey, die schijnbewegingen waren wel vermoeiend
Verder niet zo'n beste aflevering voor Elsa
Ik vind het nog steeds doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat dat hele fake-gebeuren er in ieder geval voor heeft gezorgd dat er eindelijk eens echt getongd is door Jolien en Jeffrey, die schijnbewegingen waren wel vermoeiend
Verder niet zo'n beste aflevering voor Elsa
Ja, dat. Ik vind Lennie echt een stookster.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ventje, al heeft ie ook wel wat last van de invloed van Lennie
Ze had wel gelijk wat Elsa betreft. Grapje duhhh...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik vind Lennie echt een stookster.
Klopt, maar ze brengt het allemaal zo hard en ze had ook wel eens geen gelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk wat Elsa betreft. Grapje duhhh...
Het exacte tijdstip weet ik niet, maar kijk het meestal direct na De Bondgenoten, das rond 20:30.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Paul het volgende:
weet iemand hoelaat de uitzendingen op videoland worden gezet?
Ja niet al te fris.quote:
Na de boodschappen zullen we het weten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Wat gaat Lennie doen? Ik geloof echt niet dat ze weggaat. Zal eerder een BB-opdracht zijn.
Ik hoop het niet. Zou hij zo'n roze koffertje hebben, dan?quote:
Ik ben zo lekker gek hihihihiquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
Heeft keanu niet door dat er 2 mouwen aan zijn trui zitten??
Dat is überhip tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
Heeft keanu niet door dat er 2 mouwen aan zijn trui zitten??
Ze is uitgekotst .quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom moet ze weg
*medische redenen* en gesprekken met een psycholoog
Vaag weer
Viel mij op dat de nadruk op "moet" lag...quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom moet ze weg
*medische redenen* en gesprekken met een psycholoog
Vaag weer
Ze komt straks met een verklaring op haar Instagram.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Viel mij op dat de nadruk op "moet" lag...
"Ik moet weg wegens medische redenen.."
Heb je daar straks een link van? Ik snap weinig van instaquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komt straks met een verklaring op haar Instagram.
Echt ?quote:
Als ik nog wakker ben wel. Weet niet hoelaat. Ze zei nadat het vanavond op tv is geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je daar straks een link van? Ik snap weinig van insta
Heb ik al gekekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben wel. Weet niet hoelaat. Ze zei nadat het vanavond op tv is geweest.
Dit is haar insta. Heb je daar al wat aan?
https://www.instagram.com(...)MW05a3B3a25mNDVsZA==
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Viel mij op dat de nadruk op "moet" lag...
"Ik moet weg wegens medische redenen.."
Echt! Ik vond haar soms niet te harden, maar wel een fascinerende vrouw. Ze had keiharde humor die ik wel kon waarderen. Nu ja, ze was geen grijze muis zoals de rest in het huis.quote:
Dat snap ik maar ik heb er geen traan om gelaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Echt! Ik vond haar soms niet te harden, maar wel een fascinerende vrouw. Ze had keiharde humor die ik wel kon waarderen. Nu ja, ze was geen grijze muis zoals de rest in het huis.
Als het je geruststelt: om de rest zal ik ook geen traan laten hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik heb er geen traan om gelaten.
Ik wel om Jordyquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als het je geruststelt: om de rest zal ik ook geen traan laten hoor.
En Linda werd ook vergeten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Milena tegen Elsa "we zijn hier binnen gekomen met 3 meisjes, lennie, Fleur en ik".
Elsa telde daarin dus niet mee
Ja natuurlijk, moet je ook niet willen een labiel persoon. Hoop dat het een les is voor Lenny zelf want je verkut je leven met zo'n doel om mooi en slank te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef tassie127 het volgende:
Lennie: ik moet.. eh ik ga dit avontuur verlaten. Het was een moetje dus!
Dat zijn geen meisjes meer blijkbaar.quote:
Eetstoornissen (als het dat is) direct afdoen als labiel is ook wel problematisch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, moet je ook niet willen een labiel persoon. Hoop dat het een les is voor Lenny zelf want je verkut je leven met zo'n doel om mooi en slank te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤️ Jordy for president ❤️
Hier ook niet, wel op goplay.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:38 schreef rinardo het volgende:
staat de afl al op videoland? bij mij niet?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de streams ook heel vervelend de hele tijd dat geklef van die tweequote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef wolffie het volgende:
Ik vind die 2 niet leuk meer zo'n setje verpest het eigenlijk. Jolien en Jeffrey staan bij mij onderaan.
Maar Jordy vind ik grappig en hij maakt sfeer.
En vooral niet doorvertellen dat ik deze GC heb...quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef spapaars het volgende:
Die Jordy heeft tegen iedereen wel een keer gezegd dat hij haar of hem vertrouwd.
Dat is echt geen toneelstukje hij is oprecht. Niels heeft er minder problemen mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy janken door het constant wrijven door zijn ogen, en nu het jank toneelstukje![]()
ik kan dit niet, ik kannn dit niet
Dat denk ik ook wel, ik mag Jordy wel. Heeft ook wel humor, wel dom dat hij zo te koop loopt met zijn game changerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat is echt geen toneelstukje hij is oprecht. Niels heeft er minder problemen mee.
Ja irritant wel. Kijk nu ook met reclame.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef tassie127 het volgende:
Uitzending komt ineens niet online of veeeeeel later ik trap er niet mee in!
Niels is erg fanatiek heeft veel al gedaan is overal als eerste bij. Dat is zijn goed recht, maar veel kunnen dat niet hebben. Het gaat ook om andere wat gunnen. Jeffrey had dat in het begin tot Jolien kwam. Je moet dus niet haantje de voorste zijn maar ook niet de "stille"zoals linda want dan red je het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
Beetje lullig dat ze niels verwijten dat ie voor de 2e x DM is, dat is ie nu wel dankzij jordi, heeft ie zelf geen enkele invloed op gehad nu.
Niels heeft wel wat sadistische trekjes, die mag nog wel even blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:02 schreef wolffie het volgende:
[..]
Niels is erg fanatiek heeft veel al gedaan is overal als eerste bij. Dat is zijn goed recht, maar veel kunnen dat niet hebben. Het gaat ook om andere wat gunnen. Jeffrey had dat in het begin tot Jolien kwam. Je moet dus niet haantje de voorste zijn maar ook niet de "stille"zoals linda want dan red je het niet.
Mee eens😉quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niels heeft wel wat sadistische trekjes, die mag nog wel even blijven
Die gaat zichzelf nog wel tegenkomenquote:
Ja mee eens. En ik verwacht dat de papegaai ook nog wel zo'n rol gaat spelen. Maar misschien verwacht ik dan te veel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:22 schreef DutchBlend het volgende:
Leuker zou zijn als de papegaai dingen zou zeggen/herhalen die sneaky gezegd zijn in het huis door diverse bewoners. Om drama te creëeren.
Zoals het nu is stelt het weinig voor.
Dat klopt wel wat je zegt, maar ik vind Niels wel wat spanning in het spel brengen. Die zou ik dus altijd erin houden, en Jordy ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:02 schreef wolffie het volgende:
[..]
Niels is erg fanatiek heeft veel al gedaan is overal als eerste bij. Dat is zijn goed recht, maar veel kunnen dat niet hebben. Het gaat ook om andere wat gunnen. Jeffrey had dat in het begin tot Jolien kwam. Je moet dus niet haantje de voorste zijn maar ook niet de "stille"zoals linda want dan red je het niet.
https://nl.nieuws-247.be/dropt-big-brother-een-bommetje/quote:Dropt Big Brother een bommetje?
Wat als er vanavond niemand naar huis gaat bij Big Brother? Met het vertrek van Lennie zou dat wel eens kunnen gebeuren. Het is namelijk niet voor het eerst in de geschiedenis van Big Brother dat de bij live na een vrijwillige exit de persoon die het huis moet verlaten toch mag blijven en automatisch genomineerd is voor volgende week. Met andere woorden: Wicky, Sharice of Axel zouden in dat geval volgende week terug op de bank zitten.
Alleen, dan zouden we deze week geen drama krijgen mocht Wicky het minst aantal stemmen krijgt en het huis zou moeten verlaten. In dat geval kan hij namelijk nog geen wraak nemen op Niels.
Dan gaan we er natuurlijk van uit dat Wicky het minst aantal stemmen heeft én dat Big Brother hem toch laat blijven in ruil voor een nominatie.
Maar ook Sharice kan in de officiële stemming het minst aantal stemmen hebben, niet zoals Axel.
Geen van deze drie wil het huis verlaten, maar niemand zit volgende week graag op de bank.
Wij zijn in ieder geval benieuwd wat Big Brother allemaal in petto heeft voor de volgende week. Het is tijd om een bommetje te droppen en eventueel eens gedane uitspraken in het huis te laten horen, al dan niet zaken die papegaai Peter herhaalt. Dat zou nog wat geven!
Fakenews posten zou verboden moet worden, suggesties, aannames en clickbait bullshit vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:20 schreef Paul het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/dropt-big-brother-een-bommetje/
zekers te wetenquote:
Ik vind dit juist fantastisch, die humor tussen die 2quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Verschrikkelijk dat soaplachje van Jordy
Ik hoop het. Of Wicky. Vind hem ook niet zoveel aanquote:
wickky moet weg jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Of Wicky. Vind hem ook niet zoveel aan
Maakt voor mij niet uit wie van deze twee.quote:
Wat mij betreft hadden die kledingkasten helemaal niet gehoeven eigenlijk. Vond het wel rustgevend, allemaal in dezelfde kleding. Dat hadden ze voor mij de hele BB wel mogen houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu moet een ander overhemd aan want deze doet het slecht op TV
He. Ik heb reclame?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu moet een ander overhemd aan want deze doet het slecht op TV
mij boeit het niet zo, eigen kleding of gevangeniskledingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden die kledingkasten helemaal niet gehoeven eigenlijk. Vond het wel rustgevend, allemaal in dezelfde kleding. Dat hadden ze voor mij de hele BB wel mogen houden.
Kleren mag wel maar spiegels fohnen en make upquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden die kledingkasten helemaal niet gehoeven eigenlijk. Vond het wel rustgevend, allemaal in dezelfde kleding. Dat hadden ze voor mij de hele BB wel mogen houden.
En dat ze dan wel hun toiletspulletjes mochten winnen.
het was in begin wel makkelijk om de namen te lerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
mij boeit het niet zo, eigen kleding of gevangeniskleding
Geeft niet kan gebeuren. Dacht al ik loop achter.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sorry ik zit op de streams en hier dus verkeerd
Wickie de Vickingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Axel mag eruit of Wickyhey hey wicky hey wicky hey dat was vroeger tekenfilm zullen de meeste hier niet meer kennen. Bye bye
Samequote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Axel mag eruit of Wickyhey hey wicky hey wicky hey dat was vroeger tekenfilm zullen de meeste hier niet meer kennen. Bye bye
Die ken ik wel ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |