Ja, dat. Ik vind Lennie echt een stookster.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ventje, al heeft ie ook wel wat last van de invloed van Lennie
Ze had wel gelijk wat Elsa betreft. Grapje duhhh...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik vind Lennie echt een stookster.
Klopt, maar ze brengt het allemaal zo hard en ze had ook wel eens geen gelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk wat Elsa betreft. Grapje duhhh...
Het exacte tijdstip weet ik niet, maar kijk het meestal direct na De Bondgenoten, das rond 20:30.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Paul het volgende:
weet iemand hoelaat de uitzendingen op videoland worden gezet?
Ja niet al te fris.quote:
Na de boodschappen zullen we het weten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Wat gaat Lennie doen? Ik geloof echt niet dat ze weggaat. Zal eerder een BB-opdracht zijn.
Ik hoop het niet. Zou hij zo'n roze koffertje hebben, dan?quote:
Ik ben zo lekker gek hihihihiquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
Heeft keanu niet door dat er 2 mouwen aan zijn trui zitten??
Dat is überhip tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
Heeft keanu niet door dat er 2 mouwen aan zijn trui zitten??
Ze is uitgekotst .quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom moet ze weg
*medische redenen* en gesprekken met een psycholoog
Vaag weer
Viel mij op dat de nadruk op "moet" lag...quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom moet ze weg
*medische redenen* en gesprekken met een psycholoog
Vaag weer
Ze komt straks met een verklaring op haar Instagram.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Viel mij op dat de nadruk op "moet" lag...
"Ik moet weg wegens medische redenen.."
Heb je daar straks een link van? Ik snap weinig van instaquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komt straks met een verklaring op haar Instagram.
Echt ?quote:
Als ik nog wakker ben wel. Weet niet hoelaat. Ze zei nadat het vanavond op tv is geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je daar straks een link van? Ik snap weinig van insta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |