En dat jaloerse.. pfffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een baasje, die Jolien zal niets meer te zeggen hebben binnen een eventuele vaste relatie.
Omdat ze haar een lieverd vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
Waarom mag Milena een bed hebben? Hoorde geen reden ervoor.
Ik vind het wel een leuk ventje, al heeft ie ook wel wat last van de invloed van Lenniequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:28 schreef Gert het volgende:
Dat niemand die Keanu nog in zo'n gezicht heeft gestompt.
Volgens mijn hadden ze al getongd tijdens het feestjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat dat hele fake-gebeuren er in ieder geval voor heeft gezorgd dat er eindelijk eens echt getongd is door Jolien en Jeffrey, die schijnbewegingen waren wel vermoeiend
Verder niet zo'n beste aflevering voor Elsa
Ik vind het nog steeds doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat dat hele fake-gebeuren er in ieder geval voor heeft gezorgd dat er eindelijk eens echt getongd is door Jolien en Jeffrey, die schijnbewegingen waren wel vermoeiend
Verder niet zo'n beste aflevering voor Elsa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |