Op de streams ook heel vervelend de hele tijd dat geklef van die tweequote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef wolffie het volgende:
Ik vind die 2 niet leuk meer zo'n setje verpest het eigenlijk. Jolien en Jeffrey staan bij mij onderaan.
Maar Jordy vind ik grappig en hij maakt sfeer.
En vooral niet doorvertellen dat ik deze GC heb...quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef spapaars het volgende:
Die Jordy heeft tegen iedereen wel een keer gezegd dat hij haar of hem vertrouwd.
Dat is echt geen toneelstukje hij is oprecht. Niels heeft er minder problemen mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy janken door het constant wrijven door zijn ogen, en nu het jank toneelstukje![]()
ik kan dit niet, ik kannn dit niet
Dat denk ik ook wel, ik mag Jordy wel. Heeft ook wel humor, wel dom dat hij zo te koop loopt met zijn game changerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat is echt geen toneelstukje hij is oprecht. Niels heeft er minder problemen mee.
Ja irritant wel. Kijk nu ook met reclame.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef tassie127 het volgende:
Uitzending komt ineens niet online of veeeeeel later ik trap er niet mee in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |