Juist niet, Elsa is veel harder net als Lennie die ook. Linda gaf gelijk Remi de vrijstelling. Hoop wel dat ze dat gaat doen als ze blijft. Harder worden!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
Hoop dat Linda mag blijven, lijkt me een harde tante.
Er gebeurd ook op de streams vrijwel nietsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
Ligt het aan mij of zelfs deze hele uitzending saai??? Ik zit niet echt op het puntje van mijn stoel of zo.
Ja. Het maakt me niet heel veel uit, maar had wel ook liever Jolien zien vertrekken.quote:
Ik irriteer me ook een beetje aan dat kleffe gedoe. Ik had ook liever Jolien zien gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het maakt me niet heel veel uit, maar had wel ook liever Jolien zien vertrekken.
Eens, maar ik vind Jolien nog wel sympathiek. Dan heb ik liever dat Jeffrey gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook een beetje aan dat kleffe gedoe. Ik had ook liever Jolien zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |