Dat wist ik ook niet. Dacht dat ze hem echt voor kouseband uitmaakte omdat het een grapje wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dat het als scheldwoord wordt gebruikt.
Vind t zwaar overdrevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon echt goor wat eruit komt brrr
RIP Manuela.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Paul het volgende:
dan maar ff vrienden van amstel in de reclame kijken op videoland live ;P
ik mis sowieso een normale liveshowquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:48 schreef Folies het volgende:
Och jee, en als Linda dan weg moet krijgt iemand haar dubbele stemkaart?
Van mij ook. En mis de live ook niet. Veel beter hoe het nu gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef wolffie het volgende:
Van mij mag Jolien eruit, komt niks uit en jeffrey volgende week. Wordt steeds minder leuk. Jordy Niels vind ik nu leuker. 😝
Nee ik mis geen live show. Prima zo!
kijk ook weer rtl5quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is hier wel TV live.. maar toch niet Vrienden van Amstel
Haha..ik was ook bij VVAL aan t kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:55 schreef Paul het volgende:
oh is het alweer begonnen, AEDM was net bij de vrienden van amstel
Hier is het wel goedquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:
Het gaat weer fout met de ondertiteling.
Nee, dat was net alleen in de uitzending.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Radio BB? Hoort de rest van het huis dit ook?
[ afbeelding ]
Jammer dat Jordy niet sneller afhaakte toen Keanu weigerde.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu dat hij zijn kleren wil want zijn broek is te groot. Zie hem nu al 2 dagen in volendammer broeken rondlopen zo wijd als ze zijn. Beetje hamilton stijl
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Die laatste vraag van BB in de podcast is wel echt Jolienbashen voor de kijkers thuis
Juist niet, Elsa is veel harder net als Lennie die ook. Linda gaf gelijk Remi de vrijstelling. Hoop wel dat ze dat gaat doen als ze blijft. Harder worden!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
Hoop dat Linda mag blijven, lijkt me een harde tante.
Er gebeurd ook op de streams vrijwel nietsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
Ligt het aan mij of zelfs deze hele uitzending saai??? Ik zit niet echt op het puntje van mijn stoel of zo.
Ja. Het maakt me niet heel veel uit, maar had wel ook liever Jolien zien vertrekken.quote:
Ik irriteer me ook een beetje aan dat kleffe gedoe. Ik had ook liever Jolien zien gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het maakt me niet heel veel uit, maar had wel ook liever Jolien zien vertrekken.
Eens, maar ik vind Jolien nog wel sympathiek. Dan heb ik liever dat Jeffrey gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook een beetje aan dat kleffe gedoe. Ik had ook liever Jolien zien gaan.
Ik gok omdat hij nog niets negatiefs heeft gezegd/gedaan. So far de bewoner met de minste irritaties gok ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:19 schreef wolffie het volgende:
Waarom staat Matheus op 1 bij favoriete bewoners? Omdat hij knap is? Hij heeft nog niks laten zien.
Die 2 moeten zsm het naar huis.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh er is getongd![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat hun beide de enige zijn de de Show trekken op dit momentquote:Op maandag 20 januari 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Die 2 moeten zsm het naar huis.
Neeeee denk keanu of Nielsquote:Op maandag 20 januari 2025 20:49 schreef Paul het volgende:
Denk dat Jordy die snurker kiest als bedpartner
Elsa en linda als eerste 2quote:Op maandag 20 januari 2025 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben er eigenlijk al vrouwen in die Loungeroom gelegen?
Niet spoilerequote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een Godwonder dat ze die bank hebben "gekregen" via dat spel met de aanwijzingen van Mileen
Mwah.. van bijna 3 weken niks naar 7 stuks in anderhalf uur voel je denk ik wel zittenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een kleuter die Jordy na n paar pintjes
Tja ik heb dat na 1 baco, maar ik drink al 40 jaar niet meerquote:Op maandag 20 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. van bijna 3 weken niks naar 7 stuks in anderhalf uur voel je denk ik wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |