hij is sowieso autistquote:
Dat wist ik ook niet. Dacht dat ze hem echt voor kouseband uitmaakte omdat het een grapje wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dat het als scheldwoord wordt gebruikt.
Vind t zwaar overdrevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon echt goor wat eruit komt brrr
RIP Manuela.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Paul het volgende:
dan maar ff vrienden van amstel in de reclame kijken op videoland live ;P
ik mis sowieso een normale liveshowquote:
Totaal nietquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:48 schreef Folies het volgende:
Och jee, en als Linda dan weg moet krijgt iemand haar dubbele stemkaart?
Van mij ook. En mis de live ook niet. Veel beter hoe het nu gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef wolffie het volgende:
Van mij mag Jolien eruit, komt niks uit en jeffrey volgende week. Wordt steeds minder leuk. Jordy Niels vind ik nu leuker. 😝
Nee ik mis geen live show. Prima zo!
kijk ook weer rtl5quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is hier wel TV live.. maar toch niet Vrienden van Amstel
Haha..ik was ook bij VVAL aan t kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:55 schreef Paul het volgende:
oh is het alweer begonnen, AEDM was net bij de vrienden van amstel
Hier is het wel goedquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:
Het gaat weer fout met de ondertiteling.
Nee, dat was net alleen in de uitzending.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Radio BB? Hoort de rest van het huis dit ook?
[ afbeelding ]
Jammer dat Jordy niet sneller afhaakte toen Keanu weigerde.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu dat hij zijn kleren wil want zijn broek is te groot. Zie hem nu al 2 dagen in volendammer broeken rondlopen zo wijd als ze zijn. Beetje hamilton stijl
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Die laatste vraag van BB in de podcast is wel echt Jolienbashen voor de kijkers thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |