Niels is erg fanatiek heeft veel al gedaan is overal als eerste bij. Dat is zijn goed recht, maar veel kunnen dat niet hebben. Het gaat ook om andere wat gunnen. Jeffrey had dat in het begin tot Jolien kwam. Je moet dus niet haantje de voorste zijn maar ook niet de "stille"zoals linda want dan red je het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
Beetje lullig dat ze niels verwijten dat ie voor de 2e x DM is, dat is ie nu wel dankzij jordi, heeft ie zelf geen enkele invloed op gehad nu.
Niels heeft wel wat sadistische trekjes, die mag nog wel even blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:02 schreef wolffie het volgende:
[..]
Niels is erg fanatiek heeft veel al gedaan is overal als eerste bij. Dat is zijn goed recht, maar veel kunnen dat niet hebben. Het gaat ook om andere wat gunnen. Jeffrey had dat in het begin tot Jolien kwam. Je moet dus niet haantje de voorste zijn maar ook niet de "stille"zoals linda want dan red je het niet.
Mee eens😉quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niels heeft wel wat sadistische trekjes, die mag nog wel even blijven
Die gaat zichzelf nog wel tegenkomenquote:
Ja mee eens. En ik verwacht dat de papegaai ook nog wel zo'n rol gaat spelen. Maar misschien verwacht ik dan te veel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:22 schreef DutchBlend het volgende:
Leuker zou zijn als de papegaai dingen zou zeggen/herhalen die sneaky gezegd zijn in het huis door diverse bewoners. Om drama te creëeren.
Zoals het nu is stelt het weinig voor.
Dat klopt wel wat je zegt, maar ik vind Niels wel wat spanning in het spel brengen. Die zou ik dus altijd erin houden, en Jordy ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:02 schreef wolffie het volgende:
[..]
Niels is erg fanatiek heeft veel al gedaan is overal als eerste bij. Dat is zijn goed recht, maar veel kunnen dat niet hebben. Het gaat ook om andere wat gunnen. Jeffrey had dat in het begin tot Jolien kwam. Je moet dus niet haantje de voorste zijn maar ook niet de "stille"zoals linda want dan red je het niet.
https://nl.nieuws-247.be/dropt-big-brother-een-bommetje/quote:Dropt Big Brother een bommetje?
Wat als er vanavond niemand naar huis gaat bij Big Brother? Met het vertrek van Lennie zou dat wel eens kunnen gebeuren. Het is namelijk niet voor het eerst in de geschiedenis van Big Brother dat de bij live na een vrijwillige exit de persoon die het huis moet verlaten toch mag blijven en automatisch genomineerd is voor volgende week. Met andere woorden: Wicky, Sharice of Axel zouden in dat geval volgende week terug op de bank zitten.
Alleen, dan zouden we deze week geen drama krijgen mocht Wicky het minst aantal stemmen krijgt en het huis zou moeten verlaten. In dat geval kan hij namelijk nog geen wraak nemen op Niels.
Dan gaan we er natuurlijk van uit dat Wicky het minst aantal stemmen heeft én dat Big Brother hem toch laat blijven in ruil voor een nominatie.
Maar ook Sharice kan in de officiële stemming het minst aantal stemmen hebben, niet zoals Axel.
Geen van deze drie wil het huis verlaten, maar niemand zit volgende week graag op de bank.
Wij zijn in ieder geval benieuwd wat Big Brother allemaal in petto heeft voor de volgende week. Het is tijd om een bommetje te droppen en eventueel eens gedane uitspraken in het huis te laten horen, al dan niet zaken die papegaai Peter herhaalt. Dat zou nog wat geven!
Fakenews posten zou verboden moet worden, suggesties, aannames en clickbait bullshit vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:20 schreef Paul het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/dropt-big-brother-een-bommetje/
Ik vind dit juist fantastisch, die humor tussen die 2quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Verschrikkelijk dat soaplachje van Jordy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |