Heb ik al gekekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben wel. Weet niet hoelaat. Ze zei nadat het vanavond op tv is geweest.
Dit is haar insta. Heb je daar al wat aan?
https://www.instagram.com(...)MW05a3B3a25mNDVsZA==
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Viel mij op dat de nadruk op "moet" lag...
"Ik moet weg wegens medische redenen.."
Echt! Ik vond haar soms niet te harden, maar wel een fascinerende vrouw. Ze had keiharde humor die ik wel kon waarderen. Nu ja, ze was geen grijze muis zoals de rest in het huis.quote:
Dat snap ik maar ik heb er geen traan om gelaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Echt! Ik vond haar soms niet te harden, maar wel een fascinerende vrouw. Ze had keiharde humor die ik wel kon waarderen. Nu ja, ze was geen grijze muis zoals de rest in het huis.
Als het je geruststelt: om de rest zal ik ook geen traan laten hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik heb er geen traan om gelaten.
Ik wel om Jordyquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als het je geruststelt: om de rest zal ik ook geen traan laten hoor.
En Linda werd ook vergeten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Milena tegen Elsa "we zijn hier binnen gekomen met 3 meisjes, lennie, Fleur en ik".
Elsa telde daarin dus niet mee
Ja natuurlijk, moet je ook niet willen een labiel persoon. Hoop dat het een les is voor Lenny zelf want je verkut je leven met zo'n doel om mooi en slank te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef tassie127 het volgende:
Lennie: ik moet.. eh ik ga dit avontuur verlaten. Het was een moetje dus!
Dat zijn geen meisjes meer blijkbaar.quote:
Eetstoornissen (als het dat is) direct afdoen als labiel is ook wel problematisch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, moet je ook niet willen een labiel persoon. Hoop dat het een les is voor Lenny zelf want je verkut je leven met zo'n doel om mooi en slank te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hier ook niet, wel op goplay.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:38 schreef rinardo het volgende:
staat de afl al op videoland? bij mij niet?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |