Ik hoop het. Of Wicky. Vind hem ook niet zoveel aanquote:
wickky moet weg jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Of Wicky. Vind hem ook niet zoveel aan
Maakt voor mij niet uit wie van deze twee.quote:
Wat mij betreft hadden die kledingkasten helemaal niet gehoeven eigenlijk. Vond het wel rustgevend, allemaal in dezelfde kleding. Dat hadden ze voor mij de hele BB wel mogen houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu moet een ander overhemd aan want deze doet het slecht op TV
He. Ik heb reclame?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu moet een ander overhemd aan want deze doet het slecht op TV
mij boeit het niet zo, eigen kleding of gevangeniskledingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden die kledingkasten helemaal niet gehoeven eigenlijk. Vond het wel rustgevend, allemaal in dezelfde kleding. Dat hadden ze voor mij de hele BB wel mogen houden.
Kleren mag wel maar spiegels fohnen en make upquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden die kledingkasten helemaal niet gehoeven eigenlijk. Vond het wel rustgevend, allemaal in dezelfde kleding. Dat hadden ze voor mij de hele BB wel mogen houden.
En dat ze dan wel hun toiletspulletjes mochten winnen.
het was in begin wel makkelijk om de namen te lerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
mij boeit het niet zo, eigen kleding of gevangeniskleding
Geeft niet kan gebeuren. Dacht al ik loop achter.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sorry ik zit op de streams en hier dus verkeerd
Wickie de Vickingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Axel mag eruit of Wickyhey hey wicky hey wicky hey dat was vroeger tekenfilm zullen de meeste hier niet meer kennen. Bye bye
Samequote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Axel mag eruit of Wickyhey hey wicky hey wicky hey dat was vroeger tekenfilm zullen de meeste hier niet meer kennen. Bye bye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |