Heb ik nog iemand onder Hennequin gemist?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hennequin mag je hebben
En @:franklop Caicedo, dat zijn de enige twee winnende 1 euro-biedingen
Ik was het eerlijk gezegd ook alweer vergeten, maar dat rijtje namen kwam me bekend voorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dit had ik niet eens gelezen.
Al betwijfel of ik het serieus had genomen
Dat is best lekker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Armirail voor 600 euro, je zou voor minder
Pffff flink hoger dan mijn bod van 100 euroquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Armirail voor 600 euro, je zou voor minder
Waarom heb jij nou weer alles op Scaroni gegooidquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:17 schreef Steven184 het volgende:
SCARONI Christian XDS Astana Team (WT) ¤15.165.000
ARMIRAIL Bruno Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤600
SALBY Alexander Li Ning Star (CT) ¤600
Helft op Scaroni, helft op Rubio. Rubio net niet genoeg..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heb jij nou weer alles op Scaroni gegooid
We hopen dat de labiele klootzak Eiking gaat schroeien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Toch net ff een paar ton meer op Eiking moeten zetten, erg jammer. Veel plezier ermee @:Pistolero
Nooit gedacht dat Harm zo goedkoop zou zijn. Die was best goed tot gezeik met zijn contract.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:19 schreef Pistolero het volgende:
EIKING Odd Christian Unibet Tietema Rockets (PRT) ¤400.000
PLUIMERS Rick Tudor Pro Cycling Team (PRT) ¤4.400.000
TULETT Ben Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤3.000.000
VAN DIJKE Mick Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤200.000
VANHOUCKE Harm Q36.5 Pro Cycling Team (PRT) ¤2.300.000
Als het draait.
https://www.wielerflits.n(...)r-de-stress-verpest/quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat Harm zo goedkoop zou zijn. Die was best goed tot gezeik met zijn contract.
Haha, losers, niet door mogenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
@:Dale__Cooper @:DiegoFuser @:Felagund @:franklop @:heywoodu @:hhh38 @:Mani89 @:Max23 @:Pistolero @:Slobeend @:_-_ratjetoe_-_ en ik gaan door naar de volgende biedronde, de rest is vol
Mooie jongen. Toch wel aardig ontwikkeld afgelopen seizoen. Ze staan op punt bij de ploeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, 5 miljoen voor Galvan.
Ik ben al 5x overboden door knijn dit seizoen
Als ik daar op plek 10 m'n andere keuze had neergezet had ik nu 25 miljoen voor 1 renner gehadquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie jongen. Toch wel aardig ontwikkeld afgelopen seizoen. Ze staan op punt bij de ploeg.
kenner ben jequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, 5 miljoen voor Galvan.
Ik ben al 5x overboden door knijn dit seizoen
Ik ook, door Bob nog wel.quote:
bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
had hem graag willen hebben voor een prikkie, maar hier kon ik niet tegenop
Ja dat is sowieso lastig, maar als ik hem graag wil bied ik boven de marktprijsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet qua wat er voor nodig is om de renner daadwerkelijk te bemachtigen.
Ja, een van de betere die nog over was ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede renner toch? Vooral oersterk en semi-snel. Ben er wel blij mee.
Rex was zeker top 10 van wat er nog over was, 10 miljoen in ronde 3 is gewoon prima voor zo’n rennerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede renner toch? Vooral oersterk en semi-snel. Ben er wel blij mee.
In ronde 3 heeft _-_ratjetoe_-_ in elk geval geschroeid. Maar die heeft ronde 2 gemist.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
Zeg het maar, wie zijn de grote winnaars na 3 rondes?
Ik had ook wel een bod van 30+ miljoen door Mani daarop verwacht ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wat weinig budget voor de transferperiode overIk had misschien toch maar 30 miljoen op Madouas moeten knallen, maar ik was bang dat dit misschien niet eens genoeg was
Ja matig. Maarja wel goede kleppers.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 is duidelijk niet aan het valsspelen met slechts 7 renners tot nu toe.
was mijn laatse renner uit mijn hoofd jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed met het teruggeven van renners.
Ferron was door skysheriff voor 100 euro opgepikt, maar die zat denk ik al vol (?)
Ik zou hem dus voor 1 euro moeten krijgen, omdat hij eerder in mijn lijstje staat dan Hennequin.
@:Pino112
Ja, bij Louvel gaat dit ook fout zie ik. Die heeft 5 biedingen gehaad maar allemaal zijn een NEE. Bij mij had die plek 2 op de lijst, dus dat niemand hem heeft is onmogelijk. Al ga ik er vanuit dat een van de vier boven mij nog niet vol zat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was mijn laatse renner uit mijn hoofd ja
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Wel verbaasd over een aantal renners die er nu nog inzitten
Ja en wat foutjes met teams die al vol zitten dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.
Ik zie vooral wel wat degelijke renners op leeftijd die het vorig seizoen nog best goed deden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed met het teruggeven van renners.
Ferron was door skysheriff voor 100 euro opgepikt, maar die zat denk ik al vol (?)
Ik zou hem dus voor 1 euro moeten krijgen, omdat hij eerder in mijn lijstje staat dan Hennequin.
@:Pino112
Dat kan in het slechtste geval nog best wat wisselingen betekenen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.
Even herstellen.
Ja, dit is ook wel iets wat lastig is om te programmeren denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan in het slechtste geval nog best wat wisselingen betekenen?
Het op één na leukste bericht van de avond, na die fantastische nieuwe feature Pino!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Dale__Cooper Diffuser Felagund franklop heywoodu hhh38 Mani89 Max23 Pistolero Slobeend _-_ratjetoe_-_ en ik gaan door naar de volgende biedronde, de rest is vol
Tronchon had ik wel willen hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:04 schreef Fretwork het volgende:
Had toch moeten nadenken over de volgorde, maar welkom:
KEPPLINGER Rainer
TRONCHON Bastien
PESCADOR Diego
HONORÉ Mikkel Frølich
MEINTJES Louis
Ik hoop overigens dat dit niet is gebeurd in de tweede ronde, maar daar hadden mensen dan op moeten lettenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.
Even herstellen.
was ook niet nodig. ik miste nog de naam transfer en die heb ik met Paul Dubbel gevonden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog biedingen van @:skysherrif en @:DeLuna (deze schijnt onderweg te zijn)
En @:DiegoFuser en @:Sabata kunnen genoeg hebben als ze alles winnen maar het zijn er nog geen 10.
Het was een vrij specifieke situatie waarbij iemand dus een vol team heeft, en in de posities daaronder een winnend bod die dus vervalt. Dat bod zou dan naar een andere manager moeten gaan, maar de boden van die manager waren al behandeld. Het maakte dus ook nog uit in welke volgorde de biedingen worden behandeld, want bij Alexander Salby is het wel goed gegaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop overigens dat dit niet is gebeurd in de tweede ronde, maar daar hadden mensen dan op moeten letten
Genot. 24 miljoen over voor 1 rennerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was een vrij specifieke situatie waarbij iemand dus een vol team heeft, en in de posities daaronder een winnend bod die dus vervalt. Dat bod zou dan naar een andere manager moeten gaan, maar de boden van die manager waren al behandeld. Het maakte dus ook nog uit in welke volgorde de biedingen worden behandeld, want bij Alexander Salby is het wel goed gegaan bijvoorbeeld.
Anyway, het levert een paar kleine wijzigingen op, waarvoor excuses uiteraard.
@:hhh38 jij krijgt Engelhardt er bij. R_R had het hoogste bod, maar zat al vol.
hhh38 9 Team Jayco AlUla (WT) ENGELHARDT Felix ¤ 210.000
@:wimderon jij krijgt Louvel erbij, R_R had het hoogste bod, maar zat al vol.
wimderon 6 Israel - Premier Tech (PRT) LOUVEL Matis ¤ 108.888
Hierdoor verlies je Covi, omdat deze lager staat en je na Louvel vol zit.
@:Mexicanobakker jij krijgt Schelling erbij (en dus niet Ferron), Chiapucci had het hoogste bod, maar zat al vol
Mexicanobakker 4 XDS Astana Team (WT) SCHELLING Ide ¤ 1
Hierdoor verlies je Hennequin.
Dit was het, valt gelukkig mee.
Anders moet je het maar aan @Stefan vragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet kijken of ik de tijd kan vinden voor een bod
De Lefevere-tactiek. Eerst een jaar op water en brood en in jaar 2 full retard.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 is duidelijk niet aan het valsspelen met slechts 7 renners tot nu toe.
Worden het barre tijden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwelkom Henri Uhlig, Gianluca Pollefliet en ook Louis Barre. Daarmee is voor het eerst mijn team na drie rondes compleet, ik kan mooi achterover gaan leunen nu. Nog frappanter is dat vijf van m'n andere boden ook het winnende bod waren, even in de gaten houden of Mariault, Rajovic, Syritsa, Engelhardt en Louvel uiteindelijk een beter seizoen gaan hebben.
BARRÉ Louis Intermarché - Wanty (WT) ¤900.000
BILBAO Pello Bahrain - Victorious (WT) ¤4.500.000
DE BOD Stefan Terengganu Cycling Team (CT) ¤500.000
DEKKER David Euskaltel - Euskadi (PRT) ¤2.500.000
DUJARDIN Sandy Team TotalEnergies (PRT) ¤6.500.000
LANDA Mikel Soudal Quick-Step (WT) ¤3.500.000
LAZKANO Oier Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.700.000
MAGNIER Paul Soudal Quick-Step (WT) ¤15.000.000
MOZZATO Luca Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤6.500.000
PHILIPSEN Jasper Alpecin - Deceuninck (WT) ¤42.500.000
POLLEFLIET Gianluca Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.200.000
SOSA Iván Ramiro Equipo Kern Pharma (PRT) ¤11.000
UHLIG Henri Alpecin - Deceuninck (WT) ¤3.500.000
WIDAR Jarno Lotto Development Team (CT)
Dat zullen we maar als teamnaam doen he?quote:
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zullen we maar als teamnaam doen he?
Is er al meer bekend over GLEB? Gaat ie nu het hele jaar voor het Development team rijden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.
Je hebt wel de meest onsympathieke Belgen uitgekozen he.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwelkom Henri Uhlig, Gianluca Pollefliet en ook Louis Barre. Daarmee is voor het eerst mijn team na drie rondes compleet, ik kan mooi achterover gaan leunen nu. Nog frappanter is dat vijf van m'n andere boden ook het winnende bod waren, even in de gaten houden of Mariault, Rajovic, Syritsa, Engelhardt en Louvel uiteindelijk een beter seizoen gaan hebben.
BARRÉ Louis Intermarché - Wanty (WT) ¤900.000
BILBAO Pello Bahrain - Victorious (WT) ¤4.500.000
DE BOD Stefan Terengganu Cycling Team (CT) ¤500.000
DEKKER David Euskaltel - Euskadi (PRT) ¤2.500.000
DUJARDIN Sandy Team TotalEnergies (PRT) ¤6.500.000
LANDA Mikel Soudal Quick-Step (WT) ¤3.500.000
LAZKANO Oier Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.700.000
MAGNIER Paul Soudal Quick-Step (WT) ¤15.000.000
MOZZATO Luca Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤6.500.000
PHILIPSEN Jasper Alpecin - Deceuninck (WT) ¤42.500.000
POLLEFLIET Gianluca Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.200.000
SOSA Iván Ramiro Equipo Kern Pharma (PRT) ¤11.000
UHLIG Henri Alpecin - Deceuninck (WT) ¤3.500.000
WIDAR Jarno Lotto Development Team (CT)
Ik heb gehoord dat hij geen enkele koers gaat rijden dit jaar, maar dan ook geen enkele!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er al meer bekend over GLEB? Gaat ie nu het hele jaar voor het Development team rijden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Probleem bij Gleb is toch wel dat je niet weet wat hij gaat rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.
Ik weet eigenlijk vrij weinig over Pollefliet. Behalve dat zijn naam cult is. Gianluca Pollefliet, ze hadden het bij FC De Kampioenen niet kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest onsympathieke Belgen uitgekozen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Goed gespeeld. Nog wel even aan gedacht om of op Dupont of op Woods 10+ te bieden, maar ik wilde allebei m'n oude vrienden. En nu heb ik ze allebei niet, ha!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wist dus dat @:wimderon dolgraag met Timothy door wilde gaan. Dus ik keek naar hoeveel renners hij nog nodig had, en hoeveel budget, zijn gemiddelde bod uitgerekend en daar net boven gaan zitten! #5dchess
Ik heb m ook ooit al eerder gehad!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goed gespeeld. Nog wel even aan gedacht om of op Dupont of op Woods 10+ te bieden, maar ik wilde allebei m'n oude vrienden. En nu heb ik ze allebei niet, ha!
Dubbelen worden na het verzenden geskipt, dus dan mis je 'opeens' een renner. Er komt vooraf geen foutmelding.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:40 schreef wimderon het volgende:
Nog een klein puntje: bij het bieden kon ik op verschillende plekken dezelfde renner selecteren. Weet alleen niet of er een foutmelding komt als je het dan in wilt dienen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:03 schreef Sabata het volgende:
Je koopt er iig geen brood voorPogacar betekent ongeveer focacciaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Hij mag in ieder geval met de ploeg mee naar Spanje. Ik heb ergens zo'n vermoeden dat ie een heel mooi programma mag rijden en dat daar ook afspraken over zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Probleem bij Gleb is toch wel dat je niet weet wat hij gaat rijden.
Kijk nou uit, straks is hij helemaal kaalgeplukt doordat al zijn veren in zijn achterste moeten worden gestoptquote:
Op zich wel lekker, deadlines op vrijdag, zaterdag, zondag. Doordeweekse deadlines sla ik over.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 04:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pogacar betekent ongeveer focaccia
Google translate maakt er Taartmaker van voor Pogačar, Roglic geeft geen vertalingquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Serieus?Roglic betekent ongeveer croissant, dus ze zijn allebei iets broodachtigs dan
Ja klopt, focaccia is vrij vertaald, maar zoiets als "nat brood"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Serieus?Roglic betekent ongeveer croissant, dus ze zijn allebei iets broodachtigs dan
croissant is idd een Rogliçek haha. wat een stel brood renners is het tochquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Boter en brood:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:18 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.procyclingstats.com/rider/andreas-stokbro
Het -ek is gewoon het achtervoegsel voor een verkleinwoord. Goed gespeld is het eigenlijk Rogljič als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
croissant is idd een Rogliçek haha. wat een stel brood renners is het toch
Hopelijk doen ze het allemaal op water en broodquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:24 schreef Fretwork het volgende:
Stel goede renners voor Pierre Baguette
Paniaguaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het allemaal op water en brood
Dan hou je nog wat overquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet gewoon 24 mln op 1 renner?
Met wat er nu nog over is is dat wel zo slim ja.quote:
Met die lagere minimale bieding zit er eigenlijk geen nadeel aan om op meer renners te bieden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met wat er nu nog over is is dat wel zo slim ja.
Waarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die lagere minimale bieding zit er eigenlijk geen nadeel aan om op meer renners te bieden.
Ik denk dat het met de oude minimum ook nog wel meeviel, zeker in ronde 4, of je moet wel heel weinig budget over hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die lagere minimale bieding zit er eigenlijk geen nadeel aan om op meer renners te bieden.
9 ton versus 9 euro kan groot verschil uitmaken natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de oude minimum ook nog wel meeviel, zeker in ronde 4, of je moet wel heel weinig budget over hebben.
De sprint aantrekken voor Max Kanter en Bol Cees omdat die punten moeten scoren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij mag in ieder geval met de ploeg mee naar Spanje. Ik heb ergens zo'n vermoeden dat ie een heel mooi programma mag rijden en dat daar ook afspraken over zijn gemaakt.
Afgelopen jaar reed hij in het voorjaar veel te veel koersen boven zijn macht. Ik denk dat hij nu juist gaat floreren in de kleinere Belgische koersjes.
Als je 1 renner graag wil hebben maakt 9 ton natuurlijk vrij veel uit. Ik heb niet de illusie dat ik de renner waar mijn hoogste bod naartoe gaat op 9 euro ga mislopenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de oude minimum ook nog wel meeviel, zeker in ronde 4, of je moet wel heel weinig budget over hebben.
Het blijft dan wel een raadsel dat ze Su doorschuivenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
De sprint aantrekken voor Max Kanter en Bol Cees omdat die punten moeten scoren.
Dat is toch vanwege de sponsor?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft dan wel een raadsel dat ze Su doorschuiven
Mani ging het met 4 renners doen heeft hij hier gepost.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:17 schreef Pino112 het volgende:
We missen alleen @:DiegoFuser en @:Mani89 nog.
Ik maak wel een selectie voor hem.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mani ging het met 4 renners doen heeft hij hier gepost.
Knikker hem er dan maar uit imo, wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mani ging het met 4 renners doen heeft hij hier gepost.
Afgelopen 1,5 jaar is mani enkel nog een actquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Knikker hem er dan maar uit imo, wat een onzin.
Hebben we nog een reservelijst qua deelnemers? Als dat zo is ben ik het hiermee eens, anders niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Knikker hem er dan maar uit imo, wat een onzin.
Vast niet, maar ik heb nog liever dat 14 mensen 1 renner uit zoeken en het een vreemdenlingenteam oid is dan iemand die er met de pet naar gooit en 4 renners selecteert.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hebben we nog een reservelijst qua deelnemers? Als dat zo is ben ik het hiermee eens, anders niet.
Ja vind ik ook wel, maar met 31 deelnemers gaan spelen is natuurlijk ook matig. En als er niemand is die mee wil doen verder houdt het wel op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb nog liever dat 14 mensen 1 renner uit zoeken en het een vreemdenlingenteam oid is dan iemand die er met de pet naar gooit en 4 renners selecteert.
Ja 31 is ook geen optie, daarom zeg ik 14 man zoekt 1 renner uit, wanneer alle teams vol zijn, en dat is het team. Ja je hebt de E-keus, en dat team zal zeer waarschijnlijk geen deuk in een pakje boter scoren, maar dat gaan 4 renners ook niet doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel, maar met 31 deelnemers gaan spelen is natuurlijk ook matig. En als er niemand is die mee wil doen verder houdt het wel op.
Wellicht kan @McGrath dit team overnemen. Hij wilde mee doen, maar toen zat alles vol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar goed, laten we even afwachten wat er vanavond en morgenavond gebeurt en dan @:Pino112 hierover een knoop laten doorhakken
Ik was dit net aan het terugzoeken ja. Maar hij is dit jaar nog niet op FOK! geweest dus ik verwacht niet dat dat iets wordt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht kan @:McGrath dit team overnemen. Hij wilde mee doen, maar toen zat alles vol.
En die Australische Nieuw-Zeelandse pakhaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klik gewoon nog 10 Fransoosjes uit het continentale circuit aan en iedereen is blij
Goed team!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:07 schreef Chiappucci het volgende:
Mijn monsterbod op Bacardi Lemmen was gelukkig hoog genoeg. Daarmee is team Bitumineuze Voegvullingsmassa p/b Bauhaus compleet.
BAUHAUS Phil Bahrain - Victorious (WT) ¤9.510.000
BISIAUX Léo Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.400.000
DE KLEIJN Arvid Tudor Pro Cycling Team (PRT) ¤9.510.000
GACHIGNARD Thomas Team TotalEnergies (PRT) ¤4.550.000
LAURANCE Axel INEOS Grenadiers (WT) ¤9.510.000
LEMMEN Bart Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤11.200.000
NIZZOLO Giacomo Q36.5 Pro Cycling Team (PRT) ¤9.510.000
PEÑALVER Manuel Team Polti VisitMalta (PRT) ¤3.350.000
POELS Wout XDS Astana Team (WT) ¤2.300.000
SIMMONS Quinn Lidl - Trek (WT) ¤6.300.000
SIVAKOV Pavel UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤11.250.000
VAN DER HOORN Taco Intermarché - Wanty (WT) ¤5.200.000
ZANONCELLO Enrico VF Group - Bardiani CSF - Faizanè (PRT) ¤4.700.000
ZINGLE Axel Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤9.510.000
Klopt, gaat ook niet meer gebeuren aangezien dat nu automatisch gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:28 schreef franklop het volgende:
We hebben nog helemaal geen loting om een renner gehad toch?
Meer dan genoeg mooi spul over.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef Slobeend het volgende:
Er zat echt nauwelijks iets interessants bij.
Vond ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Meer dan genoeg mooi spul over.
Ligt er aan wat je als mooi spul definieert.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Meer dan genoeg mooi spul over.
Ik zie hoge biedingen op (gesorteerd op bedrag)quote:
Hoogste bod van deze ronde op Covi ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie hoge biedingen op (gesorteerd op bedrag)
COVI Alessandro
BALLERINI Davide
VALGREN Michael
HAJEK Alexander
FOSS Tobias
RIVERA Brandon Smith
DEGENKOLB John
BEULLENS Cedric
FORMOLO Davide
CATTANEO Mattia
Geen pannenkoeken
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoogste bod van deze ronde op Covi ja?
Daar zetten we een streep door.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef Pino112 het volgende:
@:hhh38 je had 18 miljoen kunnen besparen voor de transferperiode.
Ik streep 2 van mijn 4 namen doorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
COVI Alessandro
BALLERINI Davide
VALGREN Michael
HAJEK Alexander
FOSS Tobias
RIVERA Brandon Smith
DEGENKOLB John
BEULLENS Cedric
FORMOLO Davide
CATTANEO Mattia
Geen pannenkoeken
Vos ook want Mani heeft met een miljoentje of 10 gestrooid voor deze geblokte Noor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik streep 2 van mijn 4 namen door
Kan hij niet met 4 renners spelen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vos ook want Mani heeft met een miljoentje of 10 gestrooid voor deze geblokte Noor.
17 miljoen overboden op mijn Ballerini.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan hij niet met 4 renners spelen?
Gaan we de vijfde ronde in morgen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 miljoen overboden op mijn Ballerini.
Foss zat bij die 2 namenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vos ook want Mani heeft met een miljoentje of 10 gestrooid voor deze geblokte Noor.
Covi zit wel in een contractjaar, al weet ik niet of dat bij hem wat uit maakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Steven184 het volgende:
@:hhh38 Covi was vorig jaar wel compleet ruk. Maargoed dat was mijn hele team buiten Egan, Wout en Piddles.
Nooit de contractjaarbonus onderschatten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Steven184 het volgende:
@:hhh38 Covi was vorig jaar wel compleet ruk. Maargoed dat was mijn hele team buiten Egan, Wout en Piddles.
Mani in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaan we de vijfde ronde in morgen?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Covi zit wel in een contractjaar, al weet ik niet of dat bij hem wat uit maakt.
Goed puntquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nooit de contractjaarbonus onderschatten.
Dit hele rijtje is wel beduidend beter dan Georgios fucking Bouglas. Ik had a la Mani toch een rondje moeten skippen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
COVI Alessandro
BALLERINI Davide
VALGREN Michael
HAJEK Alexander
FOSS Tobias
RIVERA Brandon Smith
DEGENKOLB John
BEULLENS Cedric
FORMOLO Davide
CATTANEO Mattia
Geen pannenkoeken
Uh, ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als hij straks in zijn eentje over is kan hij gewoon een lijstje renners posten in het topic.
Middenmoot? Ik vind het spelletje altijd lastig te voorspellen, zeker dit jaar zit alles mooi verspreid.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Wij verwelkomen Valentin Ferron en Chris Harper.
BEHRENS Niklas Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤4.400.000
CANAL Carlos Movistar Team (WT) ¤4.400.000
COSTIOU Ewen Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤4.400.000
DEL TORO Isaac UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤23.100.000
EIKING Odd Christian Unibet Tietema Rockets (PRT) ¤400.000
FERRON Valentin Cofidis (WT) ¤4.400.000
GLOAG Thomas Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤3.200.000
HAGENES Per Strand Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤10.400.000
HARPER Chris Team Jayco AlUla (WT) ¤100.000
MILAN Jonathan Lidl - Trek (WT) ¤30.200.000
PLUIMERS Rick Tudor Pro Cycling Team (PRT) ¤4.400.000
TULETT Ben Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤3.000.000
VAN DIJKE Mick Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤200.000
VANHOUCKE Harm Q36.5 Pro Cycling Team (PRT) ¤2.300.000
Nou, zeg het maar jongens.
Ik verwacht teamanalyses van @Rellende_Rotscholier van elk Teamquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Middenmoot? Ik vind het spelletje altijd lastig te voorspellen, zeker dit jaar zit alles mooi verspreid.
2 absolute kopmannen, wat Visma-talentjes en een hoop sprokkelaars voor de kleinere koersen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Middenmoot? Ik vind het spelletje altijd lastig te voorspellen, zeker dit jaar zit alles mooi verspreid.
Je bent behalve van de loting verder vooral afhankelijk van een mooie spreiding van je renners over de verschillende wedstrijden. En het programma weet je van veel renners nog niet echt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb door Pogi wel hoop op het linker rijtje dit jaar. Of dat 15e wordt of ik veel meer mag verwachten, geen idee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 absolute kopmannen, wat Visma-talentjes en een hoop sprokkelaars voor de kleinere koersen.
Hopelijk gaat het draaien.
Ik zag dat ik al weer tegen jou met kopman Onley in de TDU moet in ronde 1. Pure beflikkering.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je bent behalve van de loting verder vooral afhankelijk van een mooie spreiding van je renners over de verschillende wedstrijden. En het programma weet je van veel renners nog niet echt.
Heb nog niet gekeken, maar ik sta er goed voor dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zag dat ik al weer tegen jou met kopman Onley in de TDU moet in ronde 1. Pure beflikkering.
Ik koop Darren van Bekkum voor de rest van mijn budget, stop de tijd. En we zijn compleet!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
@:Mani89 biedronde staat open. Moet ik de deadline nog vervroegen?
Als je hem nou voor 1 euro koopt heb je een budget voor de transferperiodequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik koop Darren van Bekkum voor de rest van mijn budget, stop de tijd. En we zijn compleet!
Ik zie de bieding wel verschijnenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik koop Darren van Bekkum voor de rest van mijn budget, stop de tijd. En we zijn compleet!
Eens, ik vind dat er weinig duidelijk heel goede of heel slechte teams tussen zitten. Veel zal afhangen van de vorm van de renners, evenals inderdaad de spreiding en loting enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ben ik nu al vergeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je hem nou voor 1 euro koopt heb je een budget voor de transferperiode
En na 62 speelrondes staat Wim op het podiumquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, ik vind dat er weinig duidelijk heel goede of heel slechte teams tussen zitten. Veel zal afhangen van de vorm van de renners, evenals inderdaad de spreiding en loting enzo.
Toegevoegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Nog een klein verzoekje voor de website @:Pino112 (deze kan niet heel ingewikkeld zijn vergeleken met alles wat je al gedaan hebt): zou je bij de eeuwige ranglijst "punten per wedstrijd" toe kunnen voegen om users te kunnen vergelijken met een niet gelijk aantal gespeelde seizoenen?
Van de renners die nog over waren wel degene met het hoogste plafond voor dit spel denk ik. En UAE bonus + contractjaar bonus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Steven184 het volgende:
Staat gewoon allemaal mooi op de site van @Pino112 hoor:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de renners die nog over waren wel degene met het hoogste plafond voor dit spel denk ik. En UAE bonus + contractjaar bonus.
Volledige team:
ASKEY Lewis Groupama - FDJ (WT) ¤1.250.000
BENNETT Sam Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤25.125.000
BJERG Mikkel UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤6.125.000
CONSONNI Simone Lidl - Trek (WT) ¤550.000
COVI Alessandro UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤24.325.000
DÍAZ José Manuel Burgos Burpellet BH (PRT) ¤110.000
ENGELHARDT Felix Team Jayco AlUla (WT) ¤210.000
FIORELLI Filippo VF Group - Bardiani CSF - Faizanè (PRT) ¤240.000
GODON Dorian Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤4.350.000
LIPOWITZ Florian Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤10.350.000
SKUJIҦ Toms Lidl - Trek (WT) ¤10.350.000
VAN UDEN Casper Team Picnic PostNL (WT) ¤15.525.000
VOISARD Yannis Tudor Pro Cycling Team (PRT) ¤1.250.000
WANDAHL Frederik Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤215.000
Uiteindelijk nog best tevreden. Grappige is dat je moeilijk kan zeggen welke renners in welke ronde zijn opgehaald.
Was het wel!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:10 schreef Fretwork het volgende:
Mwoah, Voisard lijkt me geen ronde 1 Hans
Ik was al terecht gewezen in dit topicquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de renners die nog over waren wel degene met het hoogste plafond voor dit spel denk ik. En UAE bonus + contractjaar bonus.
Hij vergeet vooral het geblondeerde haar.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was al terecht gewezen in dit topic
Ik kom eraan hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toegevoegd![]()
Ook dan staat wimmert bovenaan.
Elk jaar wel. Tratnik werd vorig jaar ook niet gekozen bv.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie toch nog wel een stuk of 10 interessante renners die over zijn
Ik had klootzak Alexander Kamp vorig jaar. Voor 10 miljoen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Elk jaar wel. Tratnik werd vorig jaar ook niet gekozen bv.
Gezien dat niemand het gekozen heeft ga ik er vanuit dat Alexander Kamp niet in een contractjaar zit?
Lucas Hamilton heeft afgelopen 2 jaar geen deuk in pakje boter gereden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucas Hamilton die niet gekozen is verbaast me wel. En Simon Clarke is er ook zo eentje die ineens kan gaan schroeien.
Die rijdt dus gewoon weer top 5 in de Amstel dit jaarquote:Op zondag 19 januari 2025 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had klootzak Alexander Kamp vorig jaar. Voor 10 miljoen.
Na een heel seizoen had hij het prachtige aantal van 0 punten. Als hij nu opeens wel weer gaat presteren word ik ZIEDEND.
Tsja, wel bij een ander team in een contractjaar. Maar het is er niet eentje die je in ronde 1 gaat kiezen nee.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lucas Hamilton heeft afgelopen 2 jaar geen deuk in pakje boter gereden.
Clarke lijkt wel echt te oud. Had hem vorig jaar in mijn team en maar een paar keer in de punten gereden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucas Hamilton die niet gekozen is verbaast me wel. En Simon Clarke is er ook zo eentje die ineens kan gaan schroeien.
Die heeft me vorig jaar zo goed als niks opgeleverd. Enkel een ronde in de woestijn wat kleins geraapt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lucas Hamilton heeft afgelopen 2 jaar geen deuk in pakje boter gereden.
Ik verwacht nog wel veel van dopinghond Stannard. Ik had ook wel verwacht dat mensen het aandurfden met Dinham. Zelf verwacht ik ook wel wat van Lars Boven.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Renard had ik wel op geboden, maar het team was al vol.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel veel van dopinghond Stannard. Ik had ook wel verwacht dat mensen het aandurfden met Dinham. Zelf verwacht ik ook wel wat van Lars Boven.
Daarnaast snap ik niet dat niemand Vangheluwe of Pickrell heeft gepakt.
En je hebt nog mooie jongens als Renard en Mariault die altijd wel iets gaan leveren.
Renard was mijn 1e alternatief voor Covi, heeft vorig jaar af en toe prima dingen voor mij gedaanquote:Op zondag 19 januari 2025 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Renard had ik wel op geboden, maar het team was al vol.
Complimenten voor jouw teamnaam Bob!
Ben ook niet ontevreden, maar ben wel bang dat mijn kopmannen te weinig gaan rijden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is een heel er sterk team @:felagund
Als ik dat probeer te doen kan ik jouw teamnaam aanpassen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:29 schreef franklop het volgende:
Fout is simpel op te lossen @:felagund
Gewoon onderstaand invoeren bij de instellingen op de site van Pino!
Wielerclub een Hele hoop narigheeid
Tweede allertijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toegevoegd![]()
Ook dan staat wimmert bovenaan.
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ik dat probeer te doen kan ik jouw teamnaam aanpassen.Volgens mij gaat hier iets fout @:Pino112
Opgelost, stond een getalletje verkeerd in een tabel ergensquote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef franklop het volgende:
Oei @:pino112 gloeit niet meer
Einde tijdperk
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Opgelost, stond een getalletje verkeerd in een tabel ergens(was alleen bij Felagund)
Gemiste kans om de namen aan te passen welquote:
Ik feliciteer je alvast met de tweede ronde in de croky cupquote:Op maandag 20 januari 2025 09:05 schreef franklop het volgende:
Blij dat Pogacar niet in openingsweekend rijdt
Het scheelt inderdaad al mn renners moeten bookmarken vanaf PCS en dat elke keer bekijkenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die startlijst feature is echt de beste ooit, dat hield mij altijd een beetje tegen om na een tijdje de boel nog intensief te volgen maar is zo ontzettend overzichtelijk.![]()
(en oké het feit dat ik meestal in de onderste regionen stond)
Mathieu gaat niet starten, en je wordt gepakt door de 15e plaats van Frederik fucking Frisonquote:Op maandag 20 januari 2025 09:17 schreef Felagund het volgende:
Ook alweer tegen @:Fretwork in de eerste ronde van de Croky Cup. Hopelijk start Mathieu dit jaar wel in de Omloop.
Ik gruwel wel van die Fransoos in Spanje!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb niemand in Australie en mag tegen Van Baarle, Schelling, Welsford en Vendrame.
Picklesquote:
Altijd tegen mij, nu al.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mathieu gaat niet starten, en je wordt gepakt door de 15e plaats van Frederik fucking Frison
Wel passend voor de Croky Cup dat je veel renners voor het Belgische circuit nodig hebt om ver te komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Welkom bij de tweede editie van de razendpopulaire FPCL Croky Cup!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het debuut in 2019 was er door omstandigheden geen Croky Cup helaas, maar het is dit jaar weer van dattum. Ik heb concept van @:wimderon volledig overgenomen, waarvoor dank. Voor de nieuwelingen (waaronder ik zei de gek) de opzet nog maar even uitgelegd:
Je speelt eerst de wedstrijd in de reguliere speeltijd. Wint één van de twee teams ben je door naar de volgende ronde. Is het gelijkspel? Dan gaat de wedstrijd door in de verlenging. Mocht er dan alsnog geen winnaar zijn, vinden er zenuwslopende penanties plaats voor een plek in de volgende fase.
Dit gaat uiteraard net zolang door tot er in de finale nog maar twee teams over zijn, die strijden om opvolger te worden van de winnaar uit 2019, wie kan het ook anders, wimderon.
Zoals jullie van mij gewend zijn is alles willekeurig gegenereerd, ik verwacht dus geen klachten over de loting of over de toegewezen wedstrijden.
Een mooi plaatje met het schema:
[ afbeelding ]
Laatste 32
1 en 2 maart
Regulier: Omloop Nieuwsblad 1.UWT
Verlenging: Faun Drome Classic 1.Pro
Penalty's: Kuurne-Brussel-Kuurne 1.Pro
Laatste 16
2 tot en met 5 april
Regulier: Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre 1.UWT
Verlenging: Paris - Camembert 1.1
Penalty's: Gran Premio Miguel Indurain 1.Pro
Kwartfinales
14 en 15 juni
Regulier: Duracell Dwars door het Hageland 1.Pro
Verlenging: Elfstedenronde Brugge 1.1
Penalty's: SPAR Flanders Diamond Tour 1.1
Halve finales
21 aug. tot en met 14 sept.
Regulier: Trans-Himalaya Cycling Race 2.1
Verlenging: La Vuelta Ciclista a España GT
Penalty's: Tour Poitou - Charentes en Nouvelle Aquitaine 2.1
Finale
14 tot en met 19 oktober
Regulier: Tour of Holland 2.1
Verlenging: Giro del Veneto 1.Pro
Penalty's: Gree-Tour of Guangxi 2.UWT
Succes!
PS: Croky Saté is echt de allerlekkerste variant
Dat vind ik echt schitterendquote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel passend voor de Croky Cup dat je veel renners voor het Belgische circuit nodig hebt om ver te komen.
In de kwartfinale en halve finale verwacht ik veel verlengingen. In de finale dreigt een bloedeloze 0-0
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben maar een klein beetje woedend over het systeemloze gebruik van dikgedrukte tekst door de heer Knij N.
Waar?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben maar een klein beetje woedend over het systeemloze gebruik van dikgedrukte tekst door de heer Knij N.
Ik ben allang blij dat meer mensen een ploegenpresentatie doen, het was tot op heden nog een beetje karig!quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
proberen iets te herstellenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
Hij heeft het godzijdank herstelt. Sommige voornamen niet dikgedrukt dus dan zie je ineens ROMO staan.quote:
Ik ook van jouw dt-fout.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij heeft het godzijdank herstelt. Sommige voornamen niet dikgedrukt dus dan zie je ineens ROMO staan.
Afijn, heb mezelf ziekgemeld van werk om bij te komen.
quote:
Hahahha wtfquote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb natuurlijk meteen de zwaarste loting in ronde 1, tegen @:skysherrif die meteen 10 van zijn 14 renners aan de start heeft. Bizar, niemand van de andere 31 deelnemers heeft er meer dan 5 en mijn tegenstander heeft er 10. Toch ben ik niet eens helemaal kansloos als Narvaez inderdaad zo goed gaat zijn als ik denk en hoop.
Down Under: Narvaez, Andresen vs. G Bennett, Busatto, Dehairs, Isidore, Lapeira
GP Castellon: - vs. Aranburu, Biermans, De Schuyteneer, Govekar
Classica Valenciana: - vs. Aranburu, Biermans, Govekar, Wenzel
Als Narvaez wint overigens...quote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb natuurlijk meteen de zwaarste loting in ronde 1, tegen @:skysherrif die meteen 10 van zijn 14 renners aan de start heeft. Bizar, niemand van de andere 31 deelnemers heeft er meer dan 5 en mijn tegenstander heeft er 10. Toch ben ik niet eens helemaal kansloos als Narvaez inderdaad zo goed gaat zijn als ik denk en hoop.
Down Under: Narvaez, Andresen vs. G Bennett, Busatto, Dehairs, Isidore, Lapeira
GP Castellon: - vs. Aranburu, Biermans, De Schuyteneer, Govekar
Classica Valenciana: - vs. Aranburu, Biermans, Govekar, Wenzel
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meteen 2 renners bij een val.
En eentje als eerste over de streep
Mwa. Sleutelbeen valt meestal wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste miskoop is een feit!
Altijd tegen mij.
Tsja, moet toch over een maand er alweer staan. Maar had wel erger gekund ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa. Sleutelbeen valt meestal wel mee.
Van Baaljeal?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, moet toch over een maand er alweer staan. Maar had wel erger gekund ja.
Niet dat hij wel goed gaat rijden als hij wel fit is overigens, maar dan is de tegenstand wellicht bang!
In principe mist hij alleen het openingsweekend, de RVV en PR moet hij nog wel makkelijk gaan halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, moet toch over een maand er alweer staan. Maar had wel erger gekund ja.
Niet dat hij wel goed gaat rijden als hij wel fit is overigens, maar dan is de tegenstand wellicht bang!
En de eerste voorsprong is voor jou, maar ik ben ook meteen van de 0 af. 11-6. Moet zeggen dat ik iets meer had verwacht van Andresen, maar zoals gezegd is het belangrijkste voor mij dat Narvaez er ongeschonden doorheen lijkt te zijn gekomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahahha wtf
Sorry maat, dit slaat inderdaad helemaal nergens op.
En Jay Vine nog achter de handquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:10 schreef franklop het volgende:
@:Baggerbaas met 3 man in de top 7
Altijd tegen mij
Ja dat is niet zo Vine neequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Jay Vine nog achter de hand
Voor mij is het dan weer een Pithie dat ik tegen Fretwork moet.quote:
Kans lijkt mij wel aanwezig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |