bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
had hem graag willen hebben voor een prikkie, maar hier kon ik niet tegenop
Ja dat is sowieso lastig, maar als ik hem graag wil bied ik boven de marktprijsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet qua wat er voor nodig is om de renner daadwerkelijk te bemachtigen.
Ja, een van de betere die nog over was ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede renner toch? Vooral oersterk en semi-snel. Ben er wel blij mee.
Rex was zeker top 10 van wat er nog over was, 10 miljoen in ronde 3 is gewoon prima voor zo’n rennerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede renner toch? Vooral oersterk en semi-snel. Ben er wel blij mee.
In ronde 3 heeft _-_ratjetoe_-_ in elk geval geschroeid. Maar die heeft ronde 2 gemist.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
Zeg het maar, wie zijn de grote winnaars na 3 rondes?
Ik had ook wel een bod van 30+ miljoen door Mani daarop verwacht ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wat weinig budget voor de transferperiode overIk had misschien toch maar 30 miljoen op Madouas moeten knallen, maar ik was bang dat dit misschien niet eens genoeg was
Ja matig. Maarja wel goede kleppers.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 is duidelijk niet aan het valsspelen met slechts 7 renners tot nu toe.
was mijn laatse renner uit mijn hoofd jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed met het teruggeven van renners.
Ferron was door skysheriff voor 100 euro opgepikt, maar die zat denk ik al vol (?)
Ik zou hem dus voor 1 euro moeten krijgen, omdat hij eerder in mijn lijstje staat dan Hennequin.
@:Pino112
Ja, bij Louvel gaat dit ook fout zie ik. Die heeft 5 biedingen gehaad maar allemaal zijn een NEE. Bij mij had die plek 2 op de lijst, dus dat niemand hem heeft is onmogelijk. Al ga ik er vanuit dat een van de vier boven mij nog niet vol zat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was mijn laatse renner uit mijn hoofd ja
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Wel verbaasd over een aantal renners die er nu nog inzitten
Ja en wat foutjes met teams die al vol zitten dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.
Ik zie vooral wel wat degelijke renners op leeftijd die het vorig seizoen nog best goed deden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed met het teruggeven van renners.
Ferron was door skysheriff voor 100 euro opgepikt, maar die zat denk ik al vol (?)
Ik zou hem dus voor 1 euro moeten krijgen, omdat hij eerder in mijn lijstje staat dan Hennequin.
@:Pino112
Dat kan in het slechtste geval nog best wat wisselingen betekenen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.
Even herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |