Heb ik nog iemand onder Hennequin gemist?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hennequin mag je hebben
En @:franklop Caicedo, dat zijn de enige twee winnende 1 euro-biedingen
Ik was het eerlijk gezegd ook alweer vergeten, maar dat rijtje namen kwam me bekend voorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dit had ik niet eens gelezen.
Al betwijfel of ik het serieus had genomen
Dat is best lekker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Armirail voor 600 euro, je zou voor minder
Pffff flink hoger dan mijn bod van 100 euroquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Armirail voor 600 euro, je zou voor minder
Waarom heb jij nou weer alles op Scaroni gegooidquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:17 schreef Steven184 het volgende:
SCARONI Christian XDS Astana Team (WT) ¤15.165.000
ARMIRAIL Bruno Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤600
SALBY Alexander Li Ning Star (CT) ¤600
Helft op Scaroni, helft op Rubio. Rubio net niet genoeg..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heb jij nou weer alles op Scaroni gegooid
We hopen dat de labiele klootzak Eiking gaat schroeien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Toch net ff een paar ton meer op Eiking moeten zetten, erg jammer. Veel plezier ermee @:Pistolero
Nooit gedacht dat Harm zo goedkoop zou zijn. Die was best goed tot gezeik met zijn contract.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:19 schreef Pistolero het volgende:
EIKING Odd Christian Unibet Tietema Rockets (PRT) ¤400.000
PLUIMERS Rick Tudor Pro Cycling Team (PRT) ¤4.400.000
TULETT Ben Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤3.000.000
VAN DIJKE Mick Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤200.000
VANHOUCKE Harm Q36.5 Pro Cycling Team (PRT) ¤2.300.000
Als het draait.
https://www.wielerflits.n(...)r-de-stress-verpest/quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat Harm zo goedkoop zou zijn. Die was best goed tot gezeik met zijn contract.
Haha, losers, niet door mogenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
@:Dale__Cooper @:DiegoFuser @:Felagund @:franklop @:heywoodu @:hhh38 @:Mani89 @:Max23 @:Pistolero @:Slobeend @:_-_ratjetoe_-_ en ik gaan door naar de volgende biedronde, de rest is vol
Mooie jongen. Toch wel aardig ontwikkeld afgelopen seizoen. Ze staan op punt bij de ploeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, 5 miljoen voor Galvan.
Ik ben al 5x overboden door knijn dit seizoen
Als ik daar op plek 10 m'n andere keuze had neergezet had ik nu 25 miljoen voor 1 renner gehadquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie jongen. Toch wel aardig ontwikkeld afgelopen seizoen. Ze staan op punt bij de ploeg.
kenner ben jequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, 5 miljoen voor Galvan.
Ik ben al 5x overboden door knijn dit seizoen
Ik ook, door Bob nog wel.quote:
bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
had hem graag willen hebben voor een prikkie, maar hier kon ik niet tegenop
Ja dat is sowieso lastig, maar als ik hem graag wil bied ik boven de marktprijsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet qua wat er voor nodig is om de renner daadwerkelijk te bemachtigen.
Ja, een van de betere die nog over was ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede renner toch? Vooral oersterk en semi-snel. Ben er wel blij mee.
Rex was zeker top 10 van wat er nog over was, 10 miljoen in ronde 3 is gewoon prima voor zo’n rennerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede renner toch? Vooral oersterk en semi-snel. Ben er wel blij mee.
In ronde 3 heeft _-_ratjetoe_-_ in elk geval geschroeid. Maar die heeft ronde 2 gemist.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
Zeg het maar, wie zijn de grote winnaars na 3 rondes?
Ik had ook wel een bod van 30+ miljoen door Mani daarop verwacht ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wat weinig budget voor de transferperiode overIk had misschien toch maar 30 miljoen op Madouas moeten knallen, maar ik was bang dat dit misschien niet eens genoeg was
Ja matig. Maarja wel goede kleppers.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 is duidelijk niet aan het valsspelen met slechts 7 renners tot nu toe.
was mijn laatse renner uit mijn hoofd jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed met het teruggeven van renners.
Ferron was door skysheriff voor 100 euro opgepikt, maar die zat denk ik al vol (?)
Ik zou hem dus voor 1 euro moeten krijgen, omdat hij eerder in mijn lijstje staat dan Hennequin.
@:Pino112
Ja, bij Louvel gaat dit ook fout zie ik. Die heeft 5 biedingen gehaad maar allemaal zijn een NEE. Bij mij had die plek 2 op de lijst, dus dat niemand hem heeft is onmogelijk. Al ga ik er vanuit dat een van de vier boven mij nog niet vol zat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was mijn laatse renner uit mijn hoofd ja
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Wel verbaasd over een aantal renners die er nu nog inzitten
Ja en wat foutjes met teams die al vol zitten dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.
Ik zie vooral wel wat degelijke renners op leeftijd die het vorig seizoen nog best goed deden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel mensen met weinig budget bewust gekozen voor de derde en vierde rij renners omdat het meestal vanaf ronde 4 helemaal zoeken met een verrekijker is.
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed met het teruggeven van renners.
Ferron was door skysheriff voor 100 euro opgepikt, maar die zat denk ik al vol (?)
Ik zou hem dus voor 1 euro moeten krijgen, omdat hij eerder in mijn lijstje staat dan Hennequin.
@:Pino112
Dat kan in het slechtste geval nog best wat wisselingen betekenen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.
Even herstellen.
Ja, dit is ook wel iets wat lastig is om te programmeren denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan in het slechtste geval nog best wat wisselingen betekenen?
Het op één na leukste bericht van de avond, na die fantastische nieuwe feature Pino!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Dale__Cooper Diffuser Felagund franklop heywoodu hhh38 Mani89 Max23 Pistolero Slobeend _-_ratjetoe_-_ en ik gaan door naar de volgende biedronde, de rest is vol
Tronchon had ik wel willen hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:04 schreef Fretwork het volgende:
Had toch moeten nadenken over de volgorde, maar welkom:
KEPPLINGER Rainer
TRONCHON Bastien
PESCADOR Diego
HONORÉ Mikkel Frølich
MEINTJES Louis
Ik hoop overigens dat dit niet is gebeurd in de tweede ronde, maar daar hadden mensen dan op moeten lettenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, hij heeft jouw bod eerder behandeld (was niet de hoogste, dus dan negeert ie hem in eerste instantie) en daarna die van skysherrif, maar die zat toen al vol. En daarna is er niks gebeurd.
Even herstellen.
was ook niet nodig. ik miste nog de naam transfer en die heb ik met Paul Dubbel gevonden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog biedingen van @:skysherrif en @:DeLuna (deze schijnt onderweg te zijn)
En @:DiegoFuser en @:Sabata kunnen genoeg hebben als ze alles winnen maar het zijn er nog geen 10.
Het was een vrij specifieke situatie waarbij iemand dus een vol team heeft, en in de posities daaronder een winnend bod die dus vervalt. Dat bod zou dan naar een andere manager moeten gaan, maar de boden van die manager waren al behandeld. Het maakte dus ook nog uit in welke volgorde de biedingen worden behandeld, want bij Alexander Salby is het wel goed gegaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop overigens dat dit niet is gebeurd in de tweede ronde, maar daar hadden mensen dan op moeten letten
Genot. 24 miljoen over voor 1 rennerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was een vrij specifieke situatie waarbij iemand dus een vol team heeft, en in de posities daaronder een winnend bod die dus vervalt. Dat bod zou dan naar een andere manager moeten gaan, maar de boden van die manager waren al behandeld. Het maakte dus ook nog uit in welke volgorde de biedingen worden behandeld, want bij Alexander Salby is het wel goed gegaan bijvoorbeeld.
Anyway, het levert een paar kleine wijzigingen op, waarvoor excuses uiteraard.
@:hhh38 jij krijgt Engelhardt er bij. R_R had het hoogste bod, maar zat al vol.
hhh38 9 Team Jayco AlUla (WT) ENGELHARDT Felix ¤ 210.000
@:wimderon jij krijgt Louvel erbij, R_R had het hoogste bod, maar zat al vol.
wimderon 6 Israel - Premier Tech (PRT) LOUVEL Matis ¤ 108.888
Hierdoor verlies je Covi, omdat deze lager staat en je na Louvel vol zit.
@:Mexicanobakker jij krijgt Schelling erbij (en dus niet Ferron), Chiapucci had het hoogste bod, maar zat al vol
Mexicanobakker 4 XDS Astana Team (WT) SCHELLING Ide ¤ 1
Hierdoor verlies je Hennequin.
Dit was het, valt gelukkig mee.
Anders moet je het maar aan @Stefan vragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet kijken of ik de tijd kan vinden voor een bod
De Lefevere-tactiek. Eerst een jaar op water en brood en in jaar 2 full retard.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 is duidelijk niet aan het valsspelen met slechts 7 renners tot nu toe.
Worden het barre tijden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwelkom Henri Uhlig, Gianluca Pollefliet en ook Louis Barre. Daarmee is voor het eerst mijn team na drie rondes compleet, ik kan mooi achterover gaan leunen nu. Nog frappanter is dat vijf van m'n andere boden ook het winnende bod waren, even in de gaten houden of Mariault, Rajovic, Syritsa, Engelhardt en Louvel uiteindelijk een beter seizoen gaan hebben.
BARRÉ Louis Intermarché - Wanty (WT) ¤900.000
BILBAO Pello Bahrain - Victorious (WT) ¤4.500.000
DE BOD Stefan Terengganu Cycling Team (CT) ¤500.000
DEKKER David Euskaltel - Euskadi (PRT) ¤2.500.000
DUJARDIN Sandy Team TotalEnergies (PRT) ¤6.500.000
LANDA Mikel Soudal Quick-Step (WT) ¤3.500.000
LAZKANO Oier Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.700.000
MAGNIER Paul Soudal Quick-Step (WT) ¤15.000.000
MOZZATO Luca Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤6.500.000
PHILIPSEN Jasper Alpecin - Deceuninck (WT) ¤42.500.000
POLLEFLIET Gianluca Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.200.000
SOSA Iván Ramiro Equipo Kern Pharma (PRT) ¤11.000
UHLIG Henri Alpecin - Deceuninck (WT) ¤3.500.000
WIDAR Jarno Lotto Development Team (CT)
Dat zullen we maar als teamnaam doen he?quote:
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zullen we maar als teamnaam doen he?
Is er al meer bekend over GLEB? Gaat ie nu het hele jaar voor het Development team rijden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.
Je hebt wel de meest onsympathieke Belgen uitgekozen he.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwelkom Henri Uhlig, Gianluca Pollefliet en ook Louis Barre. Daarmee is voor het eerst mijn team na drie rondes compleet, ik kan mooi achterover gaan leunen nu. Nog frappanter is dat vijf van m'n andere boden ook het winnende bod waren, even in de gaten houden of Mariault, Rajovic, Syritsa, Engelhardt en Louvel uiteindelijk een beter seizoen gaan hebben.
BARRÉ Louis Intermarché - Wanty (WT) ¤900.000
BILBAO Pello Bahrain - Victorious (WT) ¤4.500.000
DE BOD Stefan Terengganu Cycling Team (CT) ¤500.000
DEKKER David Euskaltel - Euskadi (PRT) ¤2.500.000
DUJARDIN Sandy Team TotalEnergies (PRT) ¤6.500.000
LANDA Mikel Soudal Quick-Step (WT) ¤3.500.000
LAZKANO Oier Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.700.000
MAGNIER Paul Soudal Quick-Step (WT) ¤15.000.000
MOZZATO Luca Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤6.500.000
PHILIPSEN Jasper Alpecin - Deceuninck (WT) ¤42.500.000
POLLEFLIET Gianluca Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.200.000
SOSA Iván Ramiro Equipo Kern Pharma (PRT) ¤11.000
UHLIG Henri Alpecin - Deceuninck (WT) ¤3.500.000
WIDAR Jarno Lotto Development Team (CT)
Ik heb gehoord dat hij geen enkele koers gaat rijden dit jaar, maar dan ook geen enkele!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er al meer bekend over GLEB? Gaat ie nu het hele jaar voor het Development team rijden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Probleem bij Gleb is toch wel dat je niet weet wat hij gaat rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.
Ik weet eigenlijk vrij weinig over Pollefliet. Behalve dat zijn naam cult is. Gianluca Pollefliet, ze hadden het bij FC De Kampioenen niet kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest onsympathieke Belgen uitgekozen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |