Het -ek is gewoon het achtervoegsel voor een verkleinwoord. Goed gespeld is het eigenlijk Rogljič als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
croissant is idd een Rogliçek haha. wat een stel brood renners is het toch
Hopelijk doen ze het allemaal op water en broodquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:24 schreef Fretwork het volgende:
Stel goede renners voor Pierre Baguette
Paniaguaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het allemaal op water en brood
Dan hou je nog wat overquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet gewoon 24 mln op 1 renner?
Met wat er nu nog over is is dat wel zo slim ja.quote:
Met die lagere minimale bieding zit er eigenlijk geen nadeel aan om op meer renners te bieden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met wat er nu nog over is is dat wel zo slim ja.
Waarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die lagere minimale bieding zit er eigenlijk geen nadeel aan om op meer renners te bieden.
Ik denk dat het met de oude minimum ook nog wel meeviel, zeker in ronde 4, of je moet wel heel weinig budget over hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die lagere minimale bieding zit er eigenlijk geen nadeel aan om op meer renners te bieden.
9 ton versus 9 euro kan groot verschil uitmaken natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de oude minimum ook nog wel meeviel, zeker in ronde 4, of je moet wel heel weinig budget over hebben.
De sprint aantrekken voor Max Kanter en Bol Cees omdat die punten moeten scoren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij mag in ieder geval met de ploeg mee naar Spanje. Ik heb ergens zo'n vermoeden dat ie een heel mooi programma mag rijden en dat daar ook afspraken over zijn gemaakt.
Afgelopen jaar reed hij in het voorjaar veel te veel koersen boven zijn macht. Ik denk dat hij nu juist gaat floreren in de kleinere Belgische koersjes.
Als je 1 renner graag wil hebben maakt 9 ton natuurlijk vrij veel uit. Ik heb niet de illusie dat ik de renner waar mijn hoogste bod naartoe gaat op 9 euro ga mislopenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de oude minimum ook nog wel meeviel, zeker in ronde 4, of je moet wel heel weinig budget over hebben.
Het blijft dan wel een raadsel dat ze Su doorschuivenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
De sprint aantrekken voor Max Kanter en Bol Cees omdat die punten moeten scoren.
Dat is toch vanwege de sponsor?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft dan wel een raadsel dat ze Su doorschuiven
Mani ging het met 4 renners doen heeft hij hier gepost.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:17 schreef Pino112 het volgende:
We missen alleen @:DiegoFuser en @:Mani89 nog.
Ik maak wel een selectie voor hem.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mani ging het met 4 renners doen heeft hij hier gepost.
Knikker hem er dan maar uit imo, wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mani ging het met 4 renners doen heeft hij hier gepost.
Afgelopen 1,5 jaar is mani enkel nog een actquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Knikker hem er dan maar uit imo, wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |