De Lefevere-tactiek. Eerst een jaar op water en brood en in jaar 2 full retard.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 is duidelijk niet aan het valsspelen met slechts 7 renners tot nu toe.
Worden het barre tijden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwelkom Henri Uhlig, Gianluca Pollefliet en ook Louis Barre. Daarmee is voor het eerst mijn team na drie rondes compleet, ik kan mooi achterover gaan leunen nu. Nog frappanter is dat vijf van m'n andere boden ook het winnende bod waren, even in de gaten houden of Mariault, Rajovic, Syritsa, Engelhardt en Louvel uiteindelijk een beter seizoen gaan hebben.
BARRÉ Louis Intermarché - Wanty (WT) ¤900.000
BILBAO Pello Bahrain - Victorious (WT) ¤4.500.000
DE BOD Stefan Terengganu Cycling Team (CT) ¤500.000
DEKKER David Euskaltel - Euskadi (PRT) ¤2.500.000
DUJARDIN Sandy Team TotalEnergies (PRT) ¤6.500.000
LANDA Mikel Soudal Quick-Step (WT) ¤3.500.000
LAZKANO Oier Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.700.000
MAGNIER Paul Soudal Quick-Step (WT) ¤15.000.000
MOZZATO Luca Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤6.500.000
PHILIPSEN Jasper Alpecin - Deceuninck (WT) ¤42.500.000
POLLEFLIET Gianluca Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.200.000
SOSA Iván Ramiro Equipo Kern Pharma (PRT) ¤11.000
UHLIG Henri Alpecin - Deceuninck (WT) ¤3.500.000
WIDAR Jarno Lotto Development Team (CT)
Dat zullen we maar als teamnaam doen he?quote:
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zullen we maar als teamnaam doen he?
Is er al meer bekend over GLEB? Gaat ie nu het hele jaar voor het Development team rijden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.
Je hebt wel de meest onsympathieke Belgen uitgekozen he.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwelkom Henri Uhlig, Gianluca Pollefliet en ook Louis Barre. Daarmee is voor het eerst mijn team na drie rondes compleet, ik kan mooi achterover gaan leunen nu. Nog frappanter is dat vijf van m'n andere boden ook het winnende bod waren, even in de gaten houden of Mariault, Rajovic, Syritsa, Engelhardt en Louvel uiteindelijk een beter seizoen gaan hebben.
BARRÉ Louis Intermarché - Wanty (WT) ¤900.000
BILBAO Pello Bahrain - Victorious (WT) ¤4.500.000
DE BOD Stefan Terengganu Cycling Team (CT) ¤500.000
DEKKER David Euskaltel - Euskadi (PRT) ¤2.500.000
DUJARDIN Sandy Team TotalEnergies (PRT) ¤6.500.000
LANDA Mikel Soudal Quick-Step (WT) ¤3.500.000
LAZKANO Oier Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.700.000
MAGNIER Paul Soudal Quick-Step (WT) ¤15.000.000
MOZZATO Luca Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤6.500.000
PHILIPSEN Jasper Alpecin - Deceuninck (WT) ¤42.500.000
POLLEFLIET Gianluca Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤1.200.000
SOSA Iván Ramiro Equipo Kern Pharma (PRT) ¤11.000
UHLIG Henri Alpecin - Deceuninck (WT) ¤3.500.000
WIDAR Jarno Lotto Development Team (CT)
Ik heb gehoord dat hij geen enkele koers gaat rijden dit jaar, maar dan ook geen enkele!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er al meer bekend over GLEB? Gaat ie nu het hele jaar voor het Development team rijden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Probleem bij Gleb is toch wel dat je niet weet wat hij gaat rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sympathiek dat je Uhlig over neemt van mijn team. Al had ik wel verwacht dat je wat meer voor Gleb zou gaan.
Ik weet eigenlijk vrij weinig over Pollefliet. Behalve dat zijn naam cult is. Gianluca Pollefliet, ze hadden het bij FC De Kampioenen niet kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest onsympathieke Belgen uitgekozen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Goed gespeeld. Nog wel even aan gedacht om of op Dupont of op Woods 10+ te bieden, maar ik wilde allebei m'n oude vrienden. En nu heb ik ze allebei niet, ha!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wist dus dat @:wimderon dolgraag met Timothy door wilde gaan. Dus ik keek naar hoeveel renners hij nog nodig had, en hoeveel budget, zijn gemiddelde bod uitgerekend en daar net boven gaan zitten! #5dchess
Ik heb m ook ooit al eerder gehad!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goed gespeeld. Nog wel even aan gedacht om of op Dupont of op Woods 10+ te bieden, maar ik wilde allebei m'n oude vrienden. En nu heb ik ze allebei niet, ha!
Dubbelen worden na het verzenden geskipt, dus dan mis je 'opeens' een renner. Er komt vooraf geen foutmelding.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:40 schreef wimderon het volgende:
Nog een klein puntje: bij het bieden kon ik op verschillende plekken dezelfde renner selecteren. Weet alleen niet of er een foutmelding komt als je het dan in wilt dienen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:03 schreef Sabata het volgende:
Je koopt er iig geen brood voorPogacar betekent ongeveer focacciaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Hij mag in ieder geval met de ploeg mee naar Spanje. Ik heb ergens zo'n vermoeden dat ie een heel mooi programma mag rijden en dat daar ook afspraken over zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Probleem bij Gleb is toch wel dat je niet weet wat hij gaat rijden.
Kijk nou uit, straks is hij helemaal kaalgeplukt doordat al zijn veren in zijn achterste moeten worden gestoptquote:
Op zich wel lekker, deadlines op vrijdag, zaterdag, zondag. Doordeweekse deadlines sla ik over.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 04:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pogacar betekent ongeveer focaccia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |