Ik feliciteer je alvast met de tweede ronde in de croky cupquote:Op maandag 20 januari 2025 09:05 schreef franklop het volgende:
Blij dat Pogacar niet in openingsweekend rijdt
Het scheelt inderdaad al mn renners moeten bookmarken vanaf PCS en dat elke keer bekijkenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die startlijst feature is echt de beste ooit, dat hield mij altijd een beetje tegen om na een tijdje de boel nog intensief te volgen maar is zo ontzettend overzichtelijk.![]()
(en oké het feit dat ik meestal in de onderste regionen stond)
Mathieu gaat niet starten, en je wordt gepakt door de 15e plaats van Frederik fucking Frisonquote:Op maandag 20 januari 2025 09:17 schreef Felagund het volgende:
Ook alweer tegen @:Fretwork in de eerste ronde van de Croky Cup. Hopelijk start Mathieu dit jaar wel in de Omloop.
Ik gruwel wel van die Fransoos in Spanje!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb niemand in Australie en mag tegen Van Baarle, Schelling, Welsford en Vendrame.
Picklesquote:
Altijd tegen mij, nu al.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mathieu gaat niet starten, en je wordt gepakt door de 15e plaats van Frederik fucking Frison
Wel passend voor de Croky Cup dat je veel renners voor het Belgische circuit nodig hebt om ver te komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Welkom bij de tweede editie van de razendpopulaire FPCL Croky Cup!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het debuut in 2019 was er door omstandigheden geen Croky Cup helaas, maar het is dit jaar weer van dattum. Ik heb concept van @:wimderon volledig overgenomen, waarvoor dank. Voor de nieuwelingen (waaronder ik zei de gek) de opzet nog maar even uitgelegd:
Je speelt eerst de wedstrijd in de reguliere speeltijd. Wint één van de twee teams ben je door naar de volgende ronde. Is het gelijkspel? Dan gaat de wedstrijd door in de verlenging. Mocht er dan alsnog geen winnaar zijn, vinden er zenuwslopende penanties plaats voor een plek in de volgende fase.
Dit gaat uiteraard net zolang door tot er in de finale nog maar twee teams over zijn, die strijden om opvolger te worden van de winnaar uit 2019, wie kan het ook anders, wimderon.
Zoals jullie van mij gewend zijn is alles willekeurig gegenereerd, ik verwacht dus geen klachten over de loting of over de toegewezen wedstrijden.
Een mooi plaatje met het schema:
[ afbeelding ]
Laatste 32
1 en 2 maart
Regulier: Omloop Nieuwsblad 1.UWT
Verlenging: Faun Drome Classic 1.Pro
Penalty's: Kuurne-Brussel-Kuurne 1.Pro
Laatste 16
2 tot en met 5 april
Regulier: Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre 1.UWT
Verlenging: Paris - Camembert 1.1
Penalty's: Gran Premio Miguel Indurain 1.Pro
Kwartfinales
14 en 15 juni
Regulier: Duracell Dwars door het Hageland 1.Pro
Verlenging: Elfstedenronde Brugge 1.1
Penalty's: SPAR Flanders Diamond Tour 1.1
Halve finales
21 aug. tot en met 14 sept.
Regulier: Trans-Himalaya Cycling Race 2.1
Verlenging: La Vuelta Ciclista a España GT
Penalty's: Tour Poitou - Charentes en Nouvelle Aquitaine 2.1
Finale
14 tot en met 19 oktober
Regulier: Tour of Holland 2.1
Verlenging: Giro del Veneto 1.Pro
Penalty's: Gree-Tour of Guangxi 2.UWT
Succes!
PS: Croky Saté is echt de allerlekkerste variant
Dat vind ik echt schitterendquote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel passend voor de Croky Cup dat je veel renners voor het Belgische circuit nodig hebt om ver te komen.
In de kwartfinale en halve finale verwacht ik veel verlengingen. In de finale dreigt een bloedeloze 0-0
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben maar een klein beetje woedend over het systeemloze gebruik van dikgedrukte tekst door de heer Knij N.
Waar?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben maar een klein beetje woedend over het systeemloze gebruik van dikgedrukte tekst door de heer Knij N.
Ik ben allang blij dat meer mensen een ploegenpresentatie doen, het was tot op heden nog een beetje karig!quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
proberen iets te herstellenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef Fretwork het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |