Ik verwacht teamanalyses van @Rellende_Rotscholier van elk Teamquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Middenmoot? Ik vind het spelletje altijd lastig te voorspellen, zeker dit jaar zit alles mooi verspreid.
2 absolute kopmannen, wat Visma-talentjes en een hoop sprokkelaars voor de kleinere koersen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Middenmoot? Ik vind het spelletje altijd lastig te voorspellen, zeker dit jaar zit alles mooi verspreid.
Je bent behalve van de loting verder vooral afhankelijk van een mooie spreiding van je renners over de verschillende wedstrijden. En het programma weet je van veel renners nog niet echt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb door Pogi wel hoop op het linker rijtje dit jaar. Of dat 15e wordt of ik veel meer mag verwachten, geen idee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 absolute kopmannen, wat Visma-talentjes en een hoop sprokkelaars voor de kleinere koersen.
Hopelijk gaat het draaien.
Ik zag dat ik al weer tegen jou met kopman Onley in de TDU moet in ronde 1. Pure beflikkering.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je bent behalve van de loting verder vooral afhankelijk van een mooie spreiding van je renners over de verschillende wedstrijden. En het programma weet je van veel renners nog niet echt.
Heb nog niet gekeken, maar ik sta er goed voor dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zag dat ik al weer tegen jou met kopman Onley in de TDU moet in ronde 1. Pure beflikkering.
Ik koop Darren van Bekkum voor de rest van mijn budget, stop de tijd. En we zijn compleet!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
@:Mani89 biedronde staat open. Moet ik de deadline nog vervroegen?
Als je hem nou voor 1 euro koopt heb je een budget voor de transferperiodequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik koop Darren van Bekkum voor de rest van mijn budget, stop de tijd. En we zijn compleet!
Ik zie de bieding wel verschijnenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik koop Darren van Bekkum voor de rest van mijn budget, stop de tijd. En we zijn compleet!
Eens, ik vind dat er weinig duidelijk heel goede of heel slechte teams tussen zitten. Veel zal afhangen van de vorm van de renners, evenals inderdaad de spreiding en loting enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ben ik nu al vergeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je hem nou voor 1 euro koopt heb je een budget voor de transferperiode
En na 62 speelrondes staat Wim op het podiumquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, ik vind dat er weinig duidelijk heel goede of heel slechte teams tussen zitten. Veel zal afhangen van de vorm van de renners, evenals inderdaad de spreiding en loting enzo.
Toegevoegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Nog een klein verzoekje voor de website @:Pino112 (deze kan niet heel ingewikkeld zijn vergeleken met alles wat je al gedaan hebt): zou je bij de eeuwige ranglijst "punten per wedstrijd" toe kunnen voegen om users te kunnen vergelijken met een niet gelijk aantal gespeelde seizoenen?
Van de renners die nog over waren wel degene met het hoogste plafond voor dit spel denk ik. En UAE bonus + contractjaar bonus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Steven184 het volgende:
@:hhh38 Covi was vorig jaar wel compleet ruk. Maargoed dat was mijn hele team buiten Egan, Wout en Piddles.
Staat gewoon allemaal mooi op de site van @Pino112 hoor:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de renners die nog over waren wel degene met het hoogste plafond voor dit spel denk ik. En UAE bonus + contractjaar bonus.
Volledige team:
ASKEY Lewis Groupama - FDJ (WT) ¤1.250.000
BENNETT Sam Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤25.125.000
BJERG Mikkel UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤6.125.000
CONSONNI Simone Lidl - Trek (WT) ¤550.000
COVI Alessandro UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤24.325.000
DÍAZ José Manuel Burgos Burpellet BH (PRT) ¤110.000
ENGELHARDT Felix Team Jayco AlUla (WT) ¤210.000
FIORELLI Filippo VF Group - Bardiani CSF - Faizanè (PRT) ¤240.000
GODON Dorian Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤4.350.000
LIPOWITZ Florian Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤10.350.000
SKUJIҦ Toms Lidl - Trek (WT) ¤10.350.000
VAN UDEN Casper Team Picnic PostNL (WT) ¤15.525.000
VOISARD Yannis Tudor Pro Cycling Team (PRT) ¤1.250.000
WANDAHL Frederik Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤215.000
Uiteindelijk nog best tevreden. Grappige is dat je moeilijk kan zeggen welke renners in welke ronde zijn opgehaald.
Was het wel!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:10 schreef Fretwork het volgende:
Mwoah, Voisard lijkt me geen ronde 1 Hans
Ik was al terecht gewezen in dit topicquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de renners die nog over waren wel degene met het hoogste plafond voor dit spel denk ik. En UAE bonus + contractjaar bonus.
Hij vergeet vooral het geblondeerde haar.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was al terecht gewezen in dit topic
Ik kom eraan hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toegevoegd![]()
Ook dan staat wimmert bovenaan.
Elk jaar wel. Tratnik werd vorig jaar ook niet gekozen bv.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie toch nog wel een stuk of 10 interessante renners die over zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |