Echt wel!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef spapaars het volgende:
Best wel klote dat die Niels een bepalende invloed heeft.
Jawel, maar dit veranderd wekelijks, ik zal het bedrag nog even invullen bij deze weekquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de verzamelaar is niet bekend wat die kost?
Dat maakt nog meer sneuquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu het schijnheilige verontschuldigen.
Het is een gluiperige rat.
Dank je wel heb je uitleg even opgeslagen ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn kledingkastsleutels en Kluissleutels
Lennie haar sleutel was een kledingkast sleutel.
Linda loop nog in BB kloffie want die heeft nog geen kledingkast sleutel
Gamechangers zijn gamechangers, je kan het spel veranderen , er zijn er 9
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen) ¤400
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
Heel snel hoop ik want het slaat echt nergens op. Het levert helemaal ook geen leukere streams op.quote:
Vreemd dat ze die niet aan doet dan ( groene blouse)quote:
En dan begrijpt Elsa het helemaalquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom is het wachten op Jeff weg en Niels weg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Jeffrey; Jolien en Niels zullen na vrijdag nog arroganter worden
BB wilt graag dat de bewoners het spel spelen. Linda speelt het spel. Jolien is enkel bezig met Jeffrey. Elsa heeft in haar intro filmpje al gezegd, dat ze niet aan bondjes doet, daarnaast speelt ze nu het spel totaal niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef ben34567 het volgende:
Tweede keer op rij dat de exit niet spannend is. Polls zijn duidelijk en febo zou toch nooit toelaten dat Jolien nu al BB verlaat.
Vreemd dat ze die niet aan doet dan ( groene blouse)quote:
Foutje sorryquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze die niet aan doet dan ( groene blouse)
Precies, en zo heb ik dus gestemd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Verity het volgende:
[..]
BB wilt graag dat de bewoners het spel spelen. Linda speelt het spel. Jolien is enkel bezig met Jeffrey. Elsa heeft in haar intro filmpje al gezegd, dat ze niet aan bondjes doet, daarnaast speelt ze nu het spel totaal niet.
Mag toch hopen dat om die redenen BB er een twist aangeeft en Linda toch blijft.
Het is zo’n triest persoon om dat dan ook nog niet eens toegeven.. dit zegt ook wel iets over iemand.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa: je bent hem aan het ontwijken
Niels: nee hij ontwijkt mij
Elsa: je lichaamstaal, je houding, daaraan zie ik dat je hem ontwijkt, het lijkt erop.
Over Axel
Heb op Elsa gestemd om te blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Elsa irritant maar op dit moment zie ik toch wel echt Jolien het liefst gaan.
Goed dat ze hem daar op aanspreekt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Puzzie het volgende:
Elsa ziet dat Niels een houding heeft tegen Axel.
Als Keanu en Mattie veel met hun om blijven gaan zoals ze nu doen, zal het hun ook geen goed doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
In haar aanmeldvideo heeft ze heel duidelijk dingen gezegd .. iets begrijpen wil niet zeggen dat je dom bentquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan begrijpt Elsa het helemaal
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb op Elsa gestemd om te blijven
Elsa heeft mijn stem niet nodig, Linda denk ik welquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb op Elsa gestemd om te blijven
Aan doet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En Jeffrey wordt met de minuut valserquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Ik word een beetje moe van die gladde griezel Niels.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Gaarne.... volgende week op de schopbankquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom is het wachten op Jeff weg en Niels weg.
Iedereen had het kistje kunnen pakken, niet enkel Nielsquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die gladde griezel Niels.
Krijgt wel heel veel invloed op het spel door die febo.
Linda had een gratis kluissleutelquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Elsa heeft ook gewoon de ballen om mensen aan te spreken, privé niet voor de hele groep. Ze kijkt ook verder. Dat vind ik fijn aan Elsa. Maar haar ''grappige'' kant, vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is wel oprecht , mooie eigenschap
Niels?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In haar aanmeldvideo heeft ze heel duidelijk dingen gezegd .. iets begrijpen wil niet zeggen dat je dom bent
Voor haar is er nu eea duidelijk en dat gaat ze niet vergeten.
De Febo maakt uit wie het veld moet ruimenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa heeft mijn stem niet nodig, Linda denk ik wel
Kortzichtig is het juiste woord voor hem want dat is hij echt met heel veel dingen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Niels houdt zich vast aan uitspraken die mensen soms doen en alles wat daarna komt, dus andere inzichten etc. dat accepteert hij niet. Dat is ZO kortzichtig.
Niels klampt zich vast aan zaken. Hij is niet flexibel en niet echt in staat om zijn mening of inzichten aan te passen. Dat vind ik echt verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Elsa, zij kijkt wel verder en beperkte Niels kan dat niet eens..
Dat dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn veel mensen die in hun jeugd en tienerjaren zijn gepest en opgroeien als zachte vriendelijke volwassenen die een ander geen pijn doen omdat zij zelf weten hoe dat voelt.
Er zijn ook mensen die als kind/tiener zijn gepest en daar zoveel boosheid over vasthouden dat zij als volwassenen er geen probleem mee hebben anderen te kwetsen.
Niels en Jordy zijn mi als de laatste.
Ik denk dat Jordy wel eerder zou breken dan Niels hoor. Maar als Jordy zo doorgaat, wordt hij net zo hard en onverschillig denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn veel mensen die in hun jeugd en tienerjaren zijn gepest en opgroeien als zachte vriendelijke volwassenen die een ander geen pijn doen omdat zij zelf weten hoe dat voelt.
Er zijn ook mensen die als kind/tiener zijn gepest en daar zoveel boosheid over vasthouden dat zij als volwassenen er geen probleem mee hebben anderen te kwetsen.
Niels en Jordy zijn mi als de laatste.
Precies dat maar ik zou het niet erg vinden als ze zou gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa heeft ook gewoon de ballen om mensen aan te spreken, privé niet voor de hele groep. Ze kijkt ook verder. Dat vind ik fijn aan Elsa. Maar haar ''grappige'' kant, vind ik niet zo leuk.
Ze praat met veel woorden, langdradig, soms onsamenhangend, maar de boodschap is doorgaans wel goed.
neuh, dat ook niet per sé.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat maar ik zou het niet erg vinden als ze zou gaan.
hoezo denk je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
Jolien mag weg , Ashley heeft wel gelijk
Het zal Linda zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De Febo maakt uit wie het veld moet ruimen
Denk het ook. Blijft toch TV-makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal Linda zijn.
Praat niet veel, en dat is niet wat ze willen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
Elsa is zo'n type waarvan je het vervelend vind dat ze dienst heeft in de gevangenis.
Tot je ergens mee zit en dat ze je weer even oppept met een relativerend gesprek.
wat is en bekkie? hoe zall ik deze akzenten worden snappen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Oef daar mag wel wat meer Slob in bij Lennie.
Gister viel me bij Jolie ook al een smal bekkie op.
Wat heb ik gemistquote:
Begint stilaan op een wandelend skelet te lijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Puzzie het volgende:
Lennie is sowieso af voor mij
[ afbeelding ]
(Smal) gezichtjequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is en bekkie? hoe zall ik deze akzenten worden snappen?
ja maar het is erst donderdagquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stelletjes zijn dodelijk voor een RLS
Gezichtquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
Elsa is zo'n type waarvan je het vervelend vind dat ze dienst heeft in de gevangenis.
Tot je ergens mee zit en dat ze je weer even oppept met een relativerend gesprek.
Alsof wij jou ooit snappen? Daar geef je toch ook geen reet om, je gaat zelfs in het donker typen met dubbele letters enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij deze fressen geen wonder, niks gezondes
Als zij gaat ben ik benieuwd hoe ze het doen met haar erfenis.. die zal dan voor Nele en Axel zijn maar wat dan met die twee munten die ze heeft?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal Linda zijn.
Praat niet veel, en dat is niet wat ze willen.
Idd, want als die een meerdagenopdracht krijgen, vallen er slachtoffers met deze leefwijze.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.
Gaat naar Jeffrey want die heeft haar erop gezetquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij gaat ben ik benieuwd hoe ze het doen met haar erfenis.. die zal dan voor Nele en Axel zijn maar wat dan met die twee munten die ze heeft?
Ja goeie, vraag ik me dan ook af.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij gaat ben ik benieuwd hoe ze het doen met haar erfenis.. die zal dan voor Nele en Axel zijn maar wat dan met die twee munten die ze heeft?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alsof wij jou ooit snappen? Daar geef je toch ook geen reet om, je gaat zelfs in het donker typen met dubbele letters enzo.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zegt dat iedereen weet wie er volgende week opvliegen
Lennie weet niet dat ze zelf ook kans maaktquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zegt dat iedereen weet wie er volgende week opvliegen
normal is wanneer jemand ook bijna elke dag salat eet zo als we thuisquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier 91%quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %
Heb iig geen commentaar op anderen als er woorden worden gebruikt die je niet snapt. Tip : woordenboek!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %
Ja die is echt door het ijs gezakt bij mij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:00 schreef cat123 het volgende:
Lennie mag er ook zo snel mogelijk uit...
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagtquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie; het is te hopen dat die twee kutlullen volgende week niet vrijgesteld worden van nominatie en dan erop vliegen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagt
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagt
Nou dat vind ik dan ook weer niet aardigquote:
Ja!! Lennie is rancuneus , en dat ik niet verwacht van haar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan ook weer niet aardig
maar dan nog: ze is een vrouw Fritsie, niet okay.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alles aan een mens verbouwen maar niet je streken
Doe even normaal hoor. Met dergelijke uitspraken ben je geen haar beter dan bepaalde bewoners die zich niet fijn uitten over andere bewoners. Doe het dan zelf ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alles aan een mens verbouwen maar niet je streken
okay, sorryquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar dan nog: ze is een vrouw Fritsie, niet okay.
De eerste dagen was ze idd een leuke verschijning maar toen was ze dus nog niet haarzelf.. nu komt haar ware aard naar boven en die is not prettyquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.
Nee , en ik ga hier verder ook niet meer op in.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 uur in zo'n huis en weinig te beleven, zorgt toch ervoor dat je op slakken zout gaat leggen als bewoner.
Stel er gaan 10 fokkers op vakantie en er zijn maar 6 bedden, krijg je ook frictie.
Is er geen budget om iedere avond naar de kroeg te gaan, en je gaat stemmen wie wel mee mag en wie niet, krijg je ook gedoe.
Wint Droopie 10 miljoen vandaag en iedereen mag mee op vakantie en Droopie betaalt de rekening, ja dan is het niet zo moeilijk om zonder gezeik op vakantie te gaan
Hell To The Liars
Het valt me echt tegen maar zo zie wel hoe je je kunt vergissen in mensen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Lennie is rancuneus , en dat ik niet verwacht van haar.
Jammer.
Ja heel achterbaks.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De eerste dagen was ze idd een leuke verschijning maar toen was ze dus nog niet haarzelf.. nu komt haar ware aard naar boven en die is not pretty
Ja, of een bepaalde kant komt naar boven door de omgeving/spel etc. Misschien dat ze hoe ze in het begin was, wel is in normale omstandigheden. Dat gaan we nooit weten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De eerste dagen was ze idd een leuke verschijning maar toen was ze dus nog niet haarzelf.. nu komt haar ware aard naar boven en die is not pretty
Dat klopt ook wel en misschien trekt ze bij.. laten we hopen dat dat dan heel snel is want met dit gedrag wint ze geen sympathiequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, of een bepaalde kant komt naar boven door de omgeving/spel etc. Misschien dat ze hoe ze in het begin was, wel is in normale omstandigheden. Dat gaan we nooit weten.
Maar goed, wie weet trekt ze bij?En geen idee hoe andere bewoners zich gaan profileren de komende tijd. Milena heeft zich ook nu van een heel andere kant laten zien waardoor ik haar leuker vind.
Ik denk echt dat het alle kanten op kan steeds.
meer accounts aanmakenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kunnen een aantal hier 2x stemmen?
Ik kan maar 1x stemmen
Ik snap die moeite ook nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan maar 1x stemmen
Nee dat ga ik ook niet doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap die moeite ook niet![]()
Ik ga niet speciaal accounts aanmaken om meer stemmen te kunnen geven , enkel voor BB
1 keer goldplay Belgie en 1 keer RTL stemmen. Heb die twee al jarenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan maar 1x stemmen
Via de Belg kan ook idd, Maar daar heb ik ook geen account.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
1 keer goldplay Belgie en 1 keer RTL stemmen. Heb die twee al jaren
go play en rtlquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op die manier![]()
Had gehoopt op nog een site.
Binnen 2 minuten heb je een account daarquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Via de Belg kan ook idd, Maar daar heb ik ook geen account.
Ik houd het dus bij 1x
Verschil tussen liefde en lustquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
vorig jaar vond ik de showmance niet erg, tussen Dilano/Sabeau, dat vond ik minder gemaakt, meer oprechter dan hier nu Jolien/Jeffrey
maar goed ik vond de haat richting Sabeau sowieso niet terecht, vond ik persoonlijk wel een leuk meisje, misschien niet de meest sterke BB kandidaat ooit
Dat kan maar heb geen zin om elke dag naar geklef te kijken en dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef cat123 het volgende:
Ga zowiezo op jolien om te blijven, stoort me niet, de anderen wel,
Vind tot nu toe jolien en jeffrey prima, laat gaan en uitzoeken. Doen in principe niemand kwaad en mengen zich tussendoor ook gewoon in de groep, regie vind het gewoon te leuk om uit te zenden. Op zich stoort het me niet,
Vind eerder dat neppe lennie en remy gedoe irritant worden kan streams met die 2 meestal niet lang aan hebben. Linda is sneaky,
en elsa met haar ik ga niks meer zeggen om het vervolgens nog 3 keer te zeggen.. Nee die hoek is heel irritant tot nu toe.
Ben heel benieuwd hoe en of mn beeld dit seizoen nog gaat veranderen.
Ja en ik krijg er geen Junk van, dus boeit het niet! Heb deze 2’ook al jaren. Geen last van en wel lekker met dit soort rondes dat je op 2 kan om een eruit te werkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten heb je een account daar
Nee en door Jeff zal een deel van de groep ook alles voor hem doen (pleasen) om Jolien maar te houdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar heb geen zin om elke dag naar geklef te kijken en dat gaat gebeuren
Gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten heb je een account daar
even acc maken op belgiequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan maar 1x stemmen
Ik zou speltechnisch ook niet op Jolien stemmen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en door Jeff zal een deel van de groep ook alles voor hem doen (pleasen) om Jolien maar te houden
Ik heb Linda gekozen om te blijven.
Daarom Linda blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou speltechnisch ook niet op Jolien stemmen.
Sta je daar weer in dat hok, waarbij ze vertellen dat jij op Jolien gestemd hebt en dan krijg behalve die tranendal ook nog een boze Jeff op je gericht.
Fijn kunnen de bewoners even rustig bijkomen van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:23 schreef Ebinas het volgende:
Denk dat dit de actie was voor vandaag. Even SV van vorige week teruglezen.
Na bekendmaking nominatie staat daar niets meer over enige actie vanuit BB
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn kunnen de bewoners even rustig bijkomen van de afgelopen dagen
Inderdaad, ze zijn ook erg moequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn kunnen de bewoners even rustig bijkomen van de afgelopen dagen
WTF is er met Lenny aan de hand.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie; het is te hopen dat die twee kutlullen volgende week niet vrijgesteld worden van nominatie en dan erop vliegen.
Milena is een roker, alleen is ze twee weken voor BB gestopt ,ik denk wel om andere redenen. Maar ze zei net toch dat ze weleens vaped?quote:
Same hier..klaar met dat geklefquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en door Jeff zal een deel van de groep ook alles voor hem doen (pleasen) om Jolien maar te houden
Ik heb Linda gekozen om te blijven.
En dat gemanipuleer er omheen van jeffquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Same hier..klaar met dat geklef
Eén week, voordat Milena het huis inging, is ze gestopt met roken. Ze heeft al eerder gezegd dit te willen volhouden.quote:
Ze zei, ze had een vape gekocht toen ze 6 dagen voor BB stopte met roken, voor wanneer ze het moeilijk zou krijgen. Maar ze heeft 'm niet gebruikt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is een roker, alleen is ze twee weken voor BB gestopt ,ik denk wel om andere redenen. Maar ze zei net toch dat ze weleens vaped?
Ik hoorde haar twee weken voor BB gestopt, maar wel om de verkeerde redenen uiteraardquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Eén week, voordat Milena het huis inging, is ze gestopt met roken. Ze heeft al eerder gezegd dit te willen volhouden.
Wat een gedoe hè met die engelse woorden: geveept, geseeft, gegoegeld...quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is een roker, alleen is ze twee weken voor BB gestopt ,ik denk wel om andere redenen. Maar ze zei net toch dat ze weleens vaped?
Dat en het beeld dat Jolien van zichzelf neerzet voegt ook niks toe.. figurantquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat gemanipuleer er omheen van jeff
JA!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè met die engelse woorden: geveept, geseeft, gegoegeld...
Ik kan het me ook verkeerd herinneren hoor! Ik dacht 1 week, maar kan ook 2 zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar twee weken voor BB gestopt, maar wel om de verkeerde redenen uiteraard
Ze was iig gestoptquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik kan het me ook verkeerd herinneren hoor! Ik dacht 1 week, maar kan ook 2 zijn
Oo maaj kot, vibes,..quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè met die engelse woorden: geveept, geseeft, gegoegeld...
Of Ariiana voor wat meditatiequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:39 schreef Jockari het volgende:
Ze kunnen beter Michel even in huis sturen voor wat oefeningetjes.
[ afbeelding ]
Sporten in de tuin kan al nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:43 schreef Verity het volgende:
Er wordt ook erg weinig gesport dit jaar. Afgelopen jaren waren ze veel aan het sporten.
Had ik ook niet anders verwacht van haar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:54 schreef Ebinas het volgende:
Elsa gaat goed met haar nominatie om. Geen gemok, gepruil of wat dan ook.
Ze kan zich wel weer "druk" maken om bananen, maar dit glijdt zo van haar af (ogenschijnlijk dan)quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had ik ook niet anders verwacht van haar.
Dat is ook precies zijn plek...quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:01 schreef KinKiJan het volgende:
Ook op de groepsfoto lijkt Axel buiten de groep te staan
Via Suriname verder geen idee..quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe zou Elsa bij de US Army terecht zijn gekomen .. heeft ze dat al eens verteld?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey ligt weer op z'n pimp pad.
Volgens mij willen ze dat nog doen straks.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Net opperde iemand en dan allemaal achter elkaar. Zou leuk zijn als ze allemaal mee gaan doen.
Met z'n sticker erbijquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey ligt weer op z'n pimp pad.
Dan blijf ik lekker hangen bij de streamsquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat nog doen straks.
jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jezelf buiten de groep stellen was toch zo'n ding de laatste dagen daar...
Waarschijnlijk als je naam daar met een A begint.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
BB gaat een gamechanger in een blik slob verstoppenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:43 schreef rinardo het volgende:
BB heeft gisteren op FB deze sterrenbeelden geplaatst, lees goed de beschrijvingen
rinardo in BB / Sterrenbeelden ??
Ja lekker hypocriet of niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Insta account van BB zit ons te trollen ..
Ja, never mind .. ik zie nu dat ze zelf de datum verkeerd hadden, en daarom extra berichtjes aan het sturen waren.quote:
Ik zat net te kijken maar enige wat ik zag was de melding voor het nominerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, never mind .. ik zie nu dat ze zelf de datum verkeerd hadden, en daarom extra berichtjes aan het sturen waren.
Bij mij staat er ook nog:quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken maar enige wat ik zag was de melding voor het nomineren
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef ledn81 het volgende:
lunchpauze bij de FEBO en Jefflien zijn offline![]()
Hoop dat het een 5 gangen lunch is voor de stagiaires
vgb ,,, verklaring van geen bezwaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wicky/Remi heeft het over VGD die je nodig hebt om ergens te mogen werken. Hij zal wel VOG bedoelen.
Broer en zuster liefdequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
De broer van Milena heeft al van alles 'uitgestoken' waardoor het moeilijker voor hem is om de Belgische nationaliteit te krijgen. Hij heeft nu wel gewoon een verblijfsvergunning, elke 5 jaar verlengen.
Oh, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vgb ,,, verklaring van geen bezwaar.
Ik ga de streams met Jefflien zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef ledn81 het volgende:
lunchpauze bij de FEBO en Jefflien zijn offline![]()
Hoop dat het een 5 gangen lunch is voor de stagiaires
Ik ook en die met Niels ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga de streams met Jefflien zoveel mogelijk te vermijden
Denk zaterdag weer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef OmaJacky het volgende:
Zouden er nog nieuwe bewoners komen ?
Tactisch wel slim om Linda te laten verdwijnen, die heeft het meeste geld dus voor de Erfenis wel lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:47 schreef ben34567 het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen heeft precies niet veel zin meer. Uitkomst is bekend
Dacht dat Lennie en Elsa veel meer geld hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tactisch wel slim om Linda te laten verdwijnen, die heeft het meeste geld dus voor de Erfenis wel lekker.
Doe Niels maar.. Jordy wandelt vaak achter hem aan dus wie weetquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef ben34567 het volgende:
Volgende week tijd voor een mannelijke exit zou ik denken. Wordt wat moeilijker te voorspellen. Jordy of Niels misschien ?
Van mij mag zij ook wel weg, maar dat alleen om de vele Jolien Jeff streamsquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Elsa irritant maar op dit moment zie ik toch wel echt Jolien het liefst gaan.
Ik geen Jefflien meer zienquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag zij ook wel weg, maar dat alleen om de vele Jolien Jeff streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |