quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef ledn81 het volgende:
lunchpauze bij de FEBO en Jefflien zijn offline![]()
Hoop dat het een 5 gangen lunch is voor de stagiaires
vgb ,,, verklaring van geen bezwaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wicky/Remi heeft het over VGD die je nodig hebt om ergens te mogen werken. Hij zal wel VOG bedoelen.
Broer en zuster liefdequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
De broer van Milena heeft al van alles 'uitgestoken' waardoor het moeilijker voor hem is om de Belgische nationaliteit te krijgen. Hij heeft nu wel gewoon een verblijfsvergunning, elke 5 jaar verlengen.
Oh, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vgb ,,, verklaring van geen bezwaar.
Ik ga de streams met Jefflien zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef ledn81 het volgende:
lunchpauze bij de FEBO en Jefflien zijn offline![]()
Hoop dat het een 5 gangen lunch is voor de stagiaires
Ik ook en die met Niels ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga de streams met Jefflien zoveel mogelijk te vermijden
Denk zaterdag weer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef OmaJacky het volgende:
Zouden er nog nieuwe bewoners komen ?
Tactisch wel slim om Linda te laten verdwijnen, die heeft het meeste geld dus voor de Erfenis wel lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:47 schreef ben34567 het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen heeft precies niet veel zin meer. Uitkomst is bekend
Dacht dat Lennie en Elsa veel meer geld hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tactisch wel slim om Linda te laten verdwijnen, die heeft het meeste geld dus voor de Erfenis wel lekker.
Doe Niels maar.. Jordy wandelt vaak achter hem aan dus wie weetquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef ben34567 het volgende:
Volgende week tijd voor een mannelijke exit zou ik denken. Wordt wat moeilijker te voorspellen. Jordy of Niels misschien ?
Van mij mag zij ook wel weg, maar dat alleen om de vele Jolien Jeff streamsquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Elsa irritant maar op dit moment zie ik toch wel echt Jolien het liefst gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |