De Febo maakt uit wie het veld moet ruimenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa heeft mijn stem niet nodig, Linda denk ik wel
Kortzichtig is het juiste woord voor hem want dat is hij echt met heel veel dingen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Niels houdt zich vast aan uitspraken die mensen soms doen en alles wat daarna komt, dus andere inzichten etc. dat accepteert hij niet. Dat is ZO kortzichtig.
Niels klampt zich vast aan zaken. Hij is niet flexibel en niet echt in staat om zijn mening of inzichten aan te passen. Dat vind ik echt verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Elsa, zij kijkt wel verder en beperkte Niels kan dat niet eens..
Dat dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn veel mensen die in hun jeugd en tienerjaren zijn gepest en opgroeien als zachte vriendelijke volwassenen die een ander geen pijn doen omdat zij zelf weten hoe dat voelt.
Er zijn ook mensen die als kind/tiener zijn gepest en daar zoveel boosheid over vasthouden dat zij als volwassenen er geen probleem mee hebben anderen te kwetsen.
Niels en Jordy zijn mi als de laatste.
Ik denk dat Jordy wel eerder zou breken dan Niels hoor. Maar als Jordy zo doorgaat, wordt hij net zo hard en onverschillig denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn veel mensen die in hun jeugd en tienerjaren zijn gepest en opgroeien als zachte vriendelijke volwassenen die een ander geen pijn doen omdat zij zelf weten hoe dat voelt.
Er zijn ook mensen die als kind/tiener zijn gepest en daar zoveel boosheid over vasthouden dat zij als volwassenen er geen probleem mee hebben anderen te kwetsen.
Niels en Jordy zijn mi als de laatste.
Precies dat maar ik zou het niet erg vinden als ze zou gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa heeft ook gewoon de ballen om mensen aan te spreken, privé niet voor de hele groep. Ze kijkt ook verder. Dat vind ik fijn aan Elsa. Maar haar ''grappige'' kant, vind ik niet zo leuk.
Ze praat met veel woorden, langdradig, soms onsamenhangend, maar de boodschap is doorgaans wel goed.
neuh, dat ook niet per sé.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat maar ik zou het niet erg vinden als ze zou gaan.
hoezo denk je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
Jolien mag weg , Ashley heeft wel gelijk
Het zal Linda zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De Febo maakt uit wie het veld moet ruimen
Denk het ook. Blijft toch TV-makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal Linda zijn.
Praat niet veel, en dat is niet wat ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |