Echt wel!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef spapaars het volgende:
Best wel klote dat die Niels een bepalende invloed heeft.
Jawel, maar dit veranderd wekelijks, ik zal het bedrag nog even invullen bij deze weekquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de verzamelaar is niet bekend wat die kost?
Dat maakt nog meer sneuquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu het schijnheilige verontschuldigen.
Het is een gluiperige rat.
Dank je wel heb je uitleg even opgeslagen ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn kledingkastsleutels en Kluissleutels
Lennie haar sleutel was een kledingkast sleutel.
Linda loop nog in BB kloffie want die heeft nog geen kledingkast sleutel
Gamechangers zijn gamechangers, je kan het spel veranderen , er zijn er 9
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen) ¤400
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
Heel snel hoop ik want het slaat echt nergens op. Het levert helemaal ook geen leukere streams op.quote:
Vreemd dat ze die niet aan doet dan ( groene blouse)quote:
En dan begrijpt Elsa het helemaalquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom is het wachten op Jeff weg en Niels weg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Jeffrey; Jolien en Niels zullen na vrijdag nog arroganter worden
BB wilt graag dat de bewoners het spel spelen. Linda speelt het spel. Jolien is enkel bezig met Jeffrey. Elsa heeft in haar intro filmpje al gezegd, dat ze niet aan bondjes doet, daarnaast speelt ze nu het spel totaal niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef ben34567 het volgende:
Tweede keer op rij dat de exit niet spannend is. Polls zijn duidelijk en febo zou toch nooit toelaten dat Jolien nu al BB verlaat.
Vreemd dat ze die niet aan doet dan ( groene blouse)quote:
Foutje sorryquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze die niet aan doet dan ( groene blouse)
Precies, en zo heb ik dus gestemd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Verity het volgende:
[..]
BB wilt graag dat de bewoners het spel spelen. Linda speelt het spel. Jolien is enkel bezig met Jeffrey. Elsa heeft in haar intro filmpje al gezegd, dat ze niet aan bondjes doet, daarnaast speelt ze nu het spel totaal niet.
Mag toch hopen dat om die redenen BB er een twist aangeeft en Linda toch blijft.
Het is zo’n triest persoon om dat dan ook nog niet eens toegeven.. dit zegt ook wel iets over iemand.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa: je bent hem aan het ontwijken
Niels: nee hij ontwijkt mij
Elsa: je lichaamstaal, je houding, daaraan zie ik dat je hem ontwijkt, het lijkt erop.
Over Axel
Heb op Elsa gestemd om te blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Elsa irritant maar op dit moment zie ik toch wel echt Jolien het liefst gaan.
Goed dat ze hem daar op aanspreekt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Puzzie het volgende:
Elsa ziet dat Niels een houding heeft tegen Axel.
Als Keanu en Mattie veel met hun om blijven gaan zoals ze nu doen, zal het hun ook geen goed doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
In haar aanmeldvideo heeft ze heel duidelijk dingen gezegd .. iets begrijpen wil niet zeggen dat je dom bentquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan begrijpt Elsa het helemaal
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb op Elsa gestemd om te blijven
Elsa heeft mijn stem niet nodig, Linda denk ik welquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb op Elsa gestemd om te blijven
Aan doet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En Jeffrey wordt met de minuut valserquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Ik word een beetje moe van die gladde griezel Niels.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Gaarne.... volgende week op de schopbankquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom is het wachten op Jeff weg en Niels weg.
Iedereen had het kistje kunnen pakken, niet enkel Nielsquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die gladde griezel Niels.
Krijgt wel heel veel invloed op het spel door die febo.
Linda had een gratis kluissleutelquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Elsa heeft ook gewoon de ballen om mensen aan te spreken, privé niet voor de hele groep. Ze kijkt ook verder. Dat vind ik fijn aan Elsa. Maar haar ''grappige'' kant, vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is wel oprecht , mooie eigenschap
Niels?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In haar aanmeldvideo heeft ze heel duidelijk dingen gezegd .. iets begrijpen wil niet zeggen dat je dom bent
Voor haar is er nu eea duidelijk en dat gaat ze niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |