quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
Elsa is zo'n type waarvan je het vervelend vind dat ze dienst heeft in de gevangenis.
Tot je ergens mee zit en dat ze je weer even oppept met een relativerend gesprek.
wat is en bekkie? hoe zall ik deze akzenten worden snappen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Oef daar mag wel wat meer Slob in bij Lennie.
Gister viel me bij Jolie ook al een smal bekkie op.
Wat heb ik gemistquote:
Begint stilaan op een wandelend skelet te lijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Puzzie het volgende:
Lennie is sowieso af voor mij
[ afbeelding ]
(Smal) gezichtjequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is en bekkie? hoe zall ik deze akzenten worden snappen?
ja maar het is erst donderdagquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stelletjes zijn dodelijk voor een RLS
Gezichtquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
Elsa is zo'n type waarvan je het vervelend vind dat ze dienst heeft in de gevangenis.
Tot je ergens mee zit en dat ze je weer even oppept met een relativerend gesprek.
Alsof wij jou ooit snappen? Daar geef je toch ook geen reet om, je gaat zelfs in het donker typen met dubbele letters enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij deze fressen geen wonder, niks gezondes
Als zij gaat ben ik benieuwd hoe ze het doen met haar erfenis.. die zal dan voor Nele en Axel zijn maar wat dan met die twee munten die ze heeft?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal Linda zijn.
Praat niet veel, en dat is niet wat ze willen.
Idd, want als die een meerdagenopdracht krijgen, vallen er slachtoffers met deze leefwijze.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.
Gaat naar Jeffrey want die heeft haar erop gezetquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij gaat ben ik benieuwd hoe ze het doen met haar erfenis.. die zal dan voor Nele en Axel zijn maar wat dan met die twee munten die ze heeft?
Ja goeie, vraag ik me dan ook af.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij gaat ben ik benieuwd hoe ze het doen met haar erfenis.. die zal dan voor Nele en Axel zijn maar wat dan met die twee munten die ze heeft?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |