ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alsof wij jou ooit snappen? Daar geef je toch ook geen reet om, je gaat zelfs in het donker typen met dubbele letters enzo.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zegt dat iedereen weet wie er volgende week opvliegen
Lennie weet niet dat ze zelf ook kans maaktquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zegt dat iedereen weet wie er volgende week opvliegen
normal is wanneer jemand ook bijna elke dag salat eet zo als we thuisquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.
Hier 91%quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %
Heb iig geen commentaar op anderen als er woorden worden gebruikt die je niet snapt. Tip : woordenboek!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %
Ja die is echt door het ijs gezakt bij mij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:00 schreef cat123 het volgende:
Lennie mag er ook zo snel mogelijk uit...
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagtquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie; het is te hopen dat die twee kutlullen volgende week niet vrijgesteld worden van nominatie en dan erop vliegen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagt
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagt
Nou dat vind ik dan ook weer niet aardigquote:
Ja!! Lennie is rancuneus , en dat ik niet verwacht van haar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan ook weer niet aardig
maar dan nog: ze is een vrouw Fritsie, niet okay.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alles aan een mens verbouwen maar niet je streken
Doe even normaal hoor. Met dergelijke uitspraken ben je geen haar beter dan bepaalde bewoners die zich niet fijn uitten over andere bewoners. Doe het dan zelf ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alles aan een mens verbouwen maar niet je streken
okay, sorryquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar dan nog: ze is een vrouw Fritsie, niet okay.
De eerste dagen was ze idd een leuke verschijning maar toen was ze dus nog niet haarzelf.. nu komt haar ware aard naar boven en die is not prettyquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.
Nee , en ik ga hier verder ook niet meer op in.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 uur in zo'n huis en weinig te beleven, zorgt toch ervoor dat je op slakken zout gaat leggen als bewoner.
Stel er gaan 10 fokkers op vakantie en er zijn maar 6 bedden, krijg je ook frictie.
Is er geen budget om iedere avond naar de kroeg te gaan, en je gaat stemmen wie wel mee mag en wie niet, krijg je ook gedoe.
Wint Droopie 10 miljoen vandaag en iedereen mag mee op vakantie en Droopie betaalt de rekening, ja dan is het niet zo moeilijk om zonder gezeik op vakantie te gaan
Hell To The Liars
Het valt me echt tegen maar zo zie wel hoe je je kunt vergissen in mensen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Lennie is rancuneus , en dat ik niet verwacht van haar.
Jammer.
Ja heel achterbaks.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De eerste dagen was ze idd een leuke verschijning maar toen was ze dus nog niet haarzelf.. nu komt haar ware aard naar boven en die is not pretty
Ja, of een bepaalde kant komt naar boven door de omgeving/spel etc. Misschien dat ze hoe ze in het begin was, wel is in normale omstandigheden. Dat gaan we nooit weten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De eerste dagen was ze idd een leuke verschijning maar toen was ze dus nog niet haarzelf.. nu komt haar ware aard naar boven en die is not pretty
Dat klopt ook wel en misschien trekt ze bij.. laten we hopen dat dat dan heel snel is want met dit gedrag wint ze geen sympathiequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, of een bepaalde kant komt naar boven door de omgeving/spel etc. Misschien dat ze hoe ze in het begin was, wel is in normale omstandigheden. Dat gaan we nooit weten.
Maar goed, wie weet trekt ze bij?En geen idee hoe andere bewoners zich gaan profileren de komende tijd. Milena heeft zich ook nu van een heel andere kant laten zien waardoor ik haar leuker vind.
Ik denk echt dat het alle kanten op kan steeds.
meer accounts aanmakenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kunnen een aantal hier 2x stemmen?
Ik kan maar 1x stemmen
Ik snap die moeite ook nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan maar 1x stemmen
Nee dat ga ik ook niet doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap die moeite ook niet![]()
Ik ga niet speciaal accounts aanmaken om meer stemmen te kunnen geven , enkel voor BB
1 keer goldplay Belgie en 1 keer RTL stemmen. Heb die twee al jarenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan maar 1x stemmen
Via de Belg kan ook idd, Maar daar heb ik ook geen account.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
1 keer goldplay Belgie en 1 keer RTL stemmen. Heb die twee al jaren
go play en rtlquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op die manier![]()
Had gehoopt op nog een site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |