ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alsof wij jou ooit snappen? Daar geef je toch ook geen reet om, je gaat zelfs in het donker typen met dubbele letters enzo.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zegt dat iedereen weet wie er volgende week opvliegen
Lennie weet niet dat ze zelf ook kans maaktquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zegt dat iedereen weet wie er volgende week opvliegen
normal is wanneer jemand ook bijna elke dag salat eet zo als we thuisquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Daar mag echt wel wat meer en gezonder het huis in.
Hier 91%quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %
Heb iig geen commentaar op anderen als er woorden worden gebruikt die je niet snapt. Tip : woordenboek!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je al me snappen ze al jaren,90 %
Ja die is echt door het ijs gezakt bij mij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:00 schreef cat123 het volgende:
Lennie mag er ook zo snel mogelijk uit...
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagtquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie; het is te hopen dat die twee kutlullen volgende week niet vrijgesteld worden van nominatie en dan erop vliegen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagt
Zo zie je wel wat dit spel met een mens kan doen. Ze was populair en in een paar dagen tijd is dat helemaal omgedraaid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Lennie het gevoel dat zij heel haatdragend is.. geen leuk trekje van haar hoe ze zich nu gedraagt
Nou dat vind ik dan ook weer niet aardigquote:
Ja!! Lennie is rancuneus , en dat ik niet verwacht van haar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan ook weer niet aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |