WTF is er met Lenny aan de hand.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie; het is te hopen dat die twee kutlullen volgende week niet vrijgesteld worden van nominatie en dan erop vliegen.
Milena is een roker, alleen is ze twee weken voor BB gestopt ,ik denk wel om andere redenen. Maar ze zei net toch dat ze weleens vaped?quote:
Same hier..klaar met dat geklefquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en door Jeff zal een deel van de groep ook alles voor hem doen (pleasen) om Jolien maar te houden
Ik heb Linda gekozen om te blijven.
En dat gemanipuleer er omheen van jeffquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Same hier..klaar met dat geklef
Eén week, voordat Milena het huis inging, is ze gestopt met roken. Ze heeft al eerder gezegd dit te willen volhouden.quote:
Ze zei, ze had een vape gekocht toen ze 6 dagen voor BB stopte met roken, voor wanneer ze het moeilijk zou krijgen. Maar ze heeft 'm niet gebruikt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is een roker, alleen is ze twee weken voor BB gestopt ,ik denk wel om andere redenen. Maar ze zei net toch dat ze weleens vaped?
Ik hoorde haar twee weken voor BB gestopt, maar wel om de verkeerde redenen uiteraardquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Eén week, voordat Milena het huis inging, is ze gestopt met roken. Ze heeft al eerder gezegd dit te willen volhouden.
Wat een gedoe hè met die engelse woorden: geveept, geseeft, gegoegeld...quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is een roker, alleen is ze twee weken voor BB gestopt ,ik denk wel om andere redenen. Maar ze zei net toch dat ze weleens vaped?
Dat en het beeld dat Jolien van zichzelf neerzet voegt ook niks toe.. figurantquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat gemanipuleer er omheen van jeff
JA!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè met die engelse woorden: geveept, geseeft, gegoegeld...
Ik kan het me ook verkeerd herinneren hoor! Ik dacht 1 week, maar kan ook 2 zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar twee weken voor BB gestopt, maar wel om de verkeerde redenen uiteraard
Ze was iig gestoptquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik kan het me ook verkeerd herinneren hoor! Ik dacht 1 week, maar kan ook 2 zijn
Oo maaj kot, vibes,..quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè met die engelse woorden: geveept, geseeft, gegoegeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |