Binnen 2 minuten heb je een account daarquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Via de Belg kan ook idd, Maar daar heb ik ook geen account.
Ik houd het dus bij 1x
Verschil tussen liefde en lustquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
vorig jaar vond ik de showmance niet erg, tussen Dilano/Sabeau, dat vond ik minder gemaakt, meer oprechter dan hier nu Jolien/Jeffrey
maar goed ik vond de haat richting Sabeau sowieso niet terecht, vond ik persoonlijk wel een leuk meisje, misschien niet de meest sterke BB kandidaat ooit
Dat kan maar heb geen zin om elke dag naar geklef te kijken en dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef cat123 het volgende:
Ga zowiezo op jolien om te blijven, stoort me niet, de anderen wel,
Vind tot nu toe jolien en jeffrey prima, laat gaan en uitzoeken. Doen in principe niemand kwaad en mengen zich tussendoor ook gewoon in de groep, regie vind het gewoon te leuk om uit te zenden. Op zich stoort het me niet,
Vind eerder dat neppe lennie en remy gedoe irritant worden kan streams met die 2 meestal niet lang aan hebben. Linda is sneaky,
en elsa met haar ik ga niks meer zeggen om het vervolgens nog 3 keer te zeggen.. Nee die hoek is heel irritant tot nu toe.
Ben heel benieuwd hoe en of mn beeld dit seizoen nog gaat veranderen.
Ja en ik krijg er geen Junk van, dus boeit het niet! Heb deze 2’ook al jaren. Geen last van en wel lekker met dit soort rondes dat je op 2 kan om een eruit te werkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten heb je een account daar
Nee en door Jeff zal een deel van de groep ook alles voor hem doen (pleasen) om Jolien maar te houdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar heb geen zin om elke dag naar geklef te kijken en dat gaat gebeuren
Gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten heb je een account daar
even acc maken op belgiequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kunnen een aantal hier 2x stemmen?
Ik kan maar 1x stemmen
Ik zou speltechnisch ook niet op Jolien stemmen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en door Jeff zal een deel van de groep ook alles voor hem doen (pleasen) om Jolien maar te houden
Ik heb Linda gekozen om te blijven.
Daarom Linda blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou speltechnisch ook niet op Jolien stemmen.
Sta je daar weer in dat hok, waarbij ze vertellen dat jij op Jolien gestemd hebt en dan krijg behalve die tranendal ook nog een boze Jeff op je gericht.
Fijn kunnen de bewoners even rustig bijkomen van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:23 schreef Ebinas het volgende:
Denk dat dit de actie was voor vandaag. Even SV van vorige week teruglezen.
Na bekendmaking nominatie staat daar niets meer over enige actie vanuit BB
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn kunnen de bewoners even rustig bijkomen van de afgelopen dagen
Inderdaad, ze zijn ook erg moequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn kunnen de bewoners even rustig bijkomen van de afgelopen dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |