Wij komen allebei niet van hier, dus we moeten het hebben van informatie van anderen. Het nadeel van wonen in een klein dorp... De dichtstbijzijnde school (vmbo-b t/m havo en vwo3) is op 5 km, dan 1 op 11 km (maar ik was daar niet zo over te spreken na de open dag), de rest allemaal op 15 a 16 km fietsen. En mijn kind fietst dus echt zelden nuquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:12 schreef LeSage het volgende:
Qua middelbare school is het bij ons denk ik weinig moeilijk kiezen. Er zit er 1 op 5 minuten fietsen en anders moeten ze meteen een half uur.
(...)
Dat is dan 3e generatie, want mama en ik zaten er ook allebei
Je instellingen checken? Er hoeft dus geen donatie pagina te staan. Ik wist niet eens dat er zoiets bestond.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeer regelmatig. En ik heb ook een abo, @:Vanyel
Jij klikt duidelijk beter.
Ah, waarschijnlijk is dat dan de instelling dat je de donatiescrollbalk kunt uitzetten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je instellingen checken? Er hoeft dus geen donatie pagina te staan. Ik wist niet eens dat er zoiets bestond.
Weet niet of die van Bosch dan ook uit de handel is/gaat want die hebben we in december nog geleverd gekregen. Dan hebben we wel geluk gehad want de keuken was daarop gebaseerd. En man dacht dat ik de apparatuur besteld had en ik dacht dat hij besteld had. Zou wel een ongelukkige fout geweest zijn danquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:59 schreef Hupje het volgende:
@:exode Ik heb nog even voor je gekeken, maar de inbouw vriezer met 'ongeveer' 4 lades (3 volwaardige lades, een halve lade en een klepje) die wij hebben, bestaat kennelijk niet meer... Heb je du ook niks aan
Mijn school had vroeger havo en vhbo. Waarbij de vhbo variant ook wat zorgvakken had, voor als je bv hbo-V wilde gaan doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef FlyingFish het volgende:
Waarom heet mavo tegenwoordig eigenlijk vmbo, maar havo niet vhbo? Havo past nu als enige niet netjes in het rijtje…
Let wel op dat het in zo'n container (en wellicht ook in je schuur) vochtig kan zijn. Beetje afhankelijk van wat je erin op wilt slaan kan dat minder handig zijn. Nu is het in april niet meer zo koud, maar wel iets om even in je achterhoofd te houden wellicht. Want ook dan kunnen de nachten nog best fris en vochtig zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:48 schreef exode het volgende:
In onze vorige huis had onze Nederlandse aannemer een groep Polen ingehuurd. Die jongens werkten keihard en netjes maar verder waren het aparte mannen die geen woord Engels of Nederlands spraken.
Wij woonden er nog niet toen zij daar aan het klussen waren. Bleek dat ze per dag een krat bier soldaat maakten, dat was al bijzonder, maar het waren onze kratten. Die stonden in de schuur voor de weekenden dat vrienden en familie vaak kwamen helpen.
De aannemer vriendelijk verzocht andere mannen te zoeken of het zelf af te maken. Snapte hij niets van en hij is er altijd geirriteerd over gebleven want die mannen mochten toch wel een biertje na het werk.
1 biertje ongevraagd en zo achterlaten vind ik ook aso overigens. Niet netjes op zijn minst.
Thanks voor de diepvries tips! We kunnen nu nog niet bestellen, volgens 1 van mijn vele planningen zal de keuken pas medio april op zijn vroegst geplaatst worden. Zodra ze starten in maart met de verbouwing zetten we de fietsen in de voortuin en is de schuur de opslag voor de apparatuur. MAAR die is niet vorstbestendig zeg maar dus hoe korter het er staat hoe beter. Goed om te lezen dat ze dus echt bestaan, ik zag ook al wat exemplaren van Liebherr online, wel lastiger bestelbaar. Ik loop binnenkort even binnen bij onze electra winkel in het dorp. Als zij ook dat soort kasten hebben, bestellen we bij hun. Zij hebben alle witgoed etc altijd geinstalleerd hier. We hebben nu ook een kookplaat van ze in bruikleen.
Wij wilden een opslagcontainer huren om op een parkeerplaats te zetten maar ik heb nu al van meerdere straatbewoners begrepen dat de gemeente daar zelden een vergunning voor geeft en dat ze echt beboeten als je het zonder vergunning doet. Dat ding zou er 6 a 7 weken staan namelijk. Een bouwcontainer is dan weer geen issue die staat er niet zo lang steeds.
Gelukkig is onze schuur groot genoeg en echt die zolder wordt met de dag leger. Hoeveel nutteloze spullen kan je opslaan.
Ik heb een keer de baas erop aangesproken omdat er wat van mijn voorraad gepakt was. Ik had koffie, thee en cola en koek en dergelijke klaar gezet en een van de werklui vond het nodig om iets van AA-drink te pakken uit de berging, waar ze dus ook helemaal niet hoefden te komen. Daar ben ik best pissig over geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2025 06:52 schreef hilliebillie het volgende:
Er zijn nog wel een aantal merken met een vriezer van 102 cm. Maar ik zit nu ook dat er modellen van 88 cm zijn met bijna dezelfde inhoud als die 102 cm (over de 100 liter).
Hier gisteren (voor ons onbekende) werklui aan de gang geweest.
In de garage staat koffie en alles klaar, toch stond er een leeg blikje speciaal bier op de brievenbus die uit onze (garage) koelkast kwam.
Ik vind dat bijzonder dat je dat zomaar pakt, of ligt dat aan mij. Een gewoon biertje zo maar pakken zou ik al bijzonder vinden maar zo ik verder nog niet zo veel om geven. (Of ja, om geven, vind het vooral wel vreemd. Ik was ook om 15.45 thuis en toen was iedereen al weg dus hij is ook al op tijd aan de drank gegaan).
Er zijn de laatste maanden veel mensen bezig geweest hier terwijl er niemand thuis was, ook met de koelkast op die plek en met speciaalbier er in, maar dat ging altijd gewoon goed. Nu waren wij zelf ook niet thuis maar mijn moeder was er wel voor de opvang van de jongste en een levering van stoelen die binnen kwam. Dus als ze iets zouden missen zouden ze ook nog hebben kunnen vragen.
Maar goed, ik weiger om het allemaal helemaal uit het zicht te zetten, dus ben benieuwd vandaag.
Pfieuw, blij dat ik zo weinig mogelijk apps op mijn foon heb staan en geen van die genoemd worden. Maar tis natuurlijk belachelijk dat het kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:26 schreef exode het volgende:
Voor de Buienalarm gebruikers onder ons (en Tinder en Grindr en en)
https://www.bnr.nl/nieuws(...)alarm-online-te-koop
Wat wil je weten? Ik heb na uitgebreid onderzoek gekozen voor een brother scan n cut en heel tevreden ermeequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:02 schreef Troel het volgende:
Iets heeel anders en jullie zijn wel creatief enzo. Iemand met een cricut die wel eens shirts maakt?
Ik ben op zoek naar eerlijke verhalen enzo.
Is het het geld waard als je geen bedrijfje wilt opzetten, maar gewoon t shirts wilt bedrukken voor je gezin en wat vrienden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ik heb na uitgebreid onderzoek gekozen voor een brother scan n cut en heel tevreden ermee
Als je illustrator hebt dan kun je bijvoorbeeld tekeningen etc heel gemakkelijk omzetten naar svg bestanden om deze te snijden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het het geld waard als je geen bedrijfje wilt opzetten, maar gewoon t shirts wilt bedrukken voor je gezin en wat vrienden?
Is het mogelijk om eigen getekende ontwerpen makkelijk om te zetten in van dat plakspul?
Ik heb geen strijkijzer, dus zou het ook met zo'n pers doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als je illustrator hebt dan kun je bijvoorbeeld tekeningen etc heel gemakkelijk omzetten naar svg bestanden om deze te snijden.
Ik heb het geld er wel uit. Met shirts voor vriend, maar vooral veel voor die kleine.
Ik heb er ook kaarten mee gesneden voor school, bedank doosjes gemaakt, en dingen als bestickering van drinkbekers, brooddozen etc
Let wel, hier staat een pers voor het goed te bevestigen, ik merk dat als mensen het met strijkijzer doen dat het snel loslaat.
Ben je van plan om incidenteel te gebruiken of zegmaar 2wekelijks?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen strijkijzer, dus zou het ook met zo'n pers doen.
Ik gok dat het wel zeker maandelijks wordt. Als mensen het zien weten ze je natuurlijk vervolgens ook te vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben je van plan om incidenteel te gebruiken of zegmaar 2wekelijks?
Mijn Cricut ging kapot na 4 jaar: wieltjes versleten en helaas geen vervanging/ reparatie mogelijk. Zou zeer bekend probleem zijn. Nu weer een Silhouette Cameo aangeschaft. Software is m.i. ook prettiger.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:02 schreef Troel het volgende:
Iets heeel anders en jullie zijn wel creatief enzo. Iemand met een cricut die wel eens shirts maakt?
Ik ben op zoek naar eerlijke verhalen enzo.
Hier natuurlijk geen kleine kinderen meer, maar pubers. De ontwerpen zijn ook eigenlijk allemaal 1 kleur, dus dat scheelt weer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb de cameo van m’n moeder staan omdat ze die niet gebruikte. Ik gebruik hem 1x per jaar.
Grote nadeel is imo dat je eigenlijk maar 1 kleur kunt snijden. Een afbeelding met meerdere kleuren is gelijk heel veel meer werk (je moet elke kleur apart snijden) met risico op net niet helemaal goed plakken. En uiteindelijk zijn je eigen creaties ook nog aardig duur, dus voor kostenbesparing hoef je het niet te doen. Tegenwoordig bestel ik gewoon veelkleurige prints op Ali, daar worden de kinderen blijer van.
Flexsfolie, vvinyl is voor te bestickeren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:26 schreef Troel het volgende:
En alle apparaten gebruiken dezelfde vinyl enzo?
Of zijn dat ook weer verachillende dingen. Gok dat een basis van benodigdheden en apparaten zeker 700 euro kost ofzo
Ahja, ik heb echt geen idee hoe het heet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Flexsfolie, vvinyl is voor te bestickeren.
Alles bij elkaar zul je in eersten instantie rond die prijs komen. En dan natuurlijk nog de kosten van de folies die je gaat gebruiken.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:34 schreef Schanu het volgende:
Mijn 6 jarige besloot toen ze op bed lag om een stuk speelgoed in te slikken met een magneet erin, nu moeten we van de HAP de komende week in haar poep gaan roeren omdat we zeker moeten weten dat het er weer uitkomt omdat ze anders alsnog naar het ziekenhuis moet.
Vorig jaar zat ik nog met haar bij de HAP omdat ze een paracetamol in haar neus had gestopt die zelfs de dokter daar er amper uit kreeg.
Have kids they said, it will be fun they said
De basismaterialen kunnen op alle apparaten. Bepaalde apparaten hebben extra opties voor bijvoorbeeld papier of graveren ofzo maar dat is zo te lezen niet wat je zoekt, maakt de keuze niet makkelijkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:26 schreef Troel het volgende:
En alle apparaten gebruiken dezelfde vinyl enzo?
Of zijn dat ook weer verachillende dingen. Gok dat een basis van benodigdheden en apparaten zeker 700 euro kost ofzo
Note to myself... misschien de voorraad niet in de garage zetten... ik hoop dat we werklui hebben die er gewoon vanaf blijven... ik zal het in de gaten houden. Want het kan nergens anders heen en ik vermoed dat ze daar nog wel regelmatig komen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een keer de baas erop aangesproken omdat er wat van mijn voorraad gepakt was. Ik had koffie, thee en cola en koek en dergelijke klaar gezet en een van de werklui vond het nodig om iets van AA-drink te pakken uit de berging, waar ze dus ook helemaal niet hoefden te komen. Daar ben ik best pissig over geweest.
Je zou haar bijna een luier aandoen en haar zelf laten wroetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:41 schreef Schanu het volgende:
Nee ter grootte van een mentos ongeveer, helemaal omhuld met plastic en daarom hoefden we ook niet langs te komen.
Ze had honger zei ze, met een stalen gezicht ook nog![]()
Het ergste is nog dat we nu aan haar juffen op school moeten vragen of ze haar ontlasting willen bewaren als ze op school poept want we moeten wel echt zeker weten dat hij er weer uit komt
De meeste werklui zijn wel ok hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Note to myself... misschien de voorraad niet in de garage zetten... ik hoop dat we werklui hebben die er gewoon vanaf blijven... ik zal het in de gaten houden. Want het kan nergens anders heen en ik vermoed dat ze daar nog wel regelmatig komen.
@:Schanu, pfff. Hopelijk duikt de magneet gauw op... succes met zoeken...en juf informeren...
Dat laatste is nog wel een goed idee! Ons bellen kan ook, alleen morgenochtend heeft de 8 jarige therapie en is vrouwlief met haar mee en ben ik op kantoor. Dus we hebben al tegen de 6 jarige gezegd dat ze morgen sowieso niet op school mag poepenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:18 schreef amaranta het volgende:
Schanu, wat een toestand.
Ik weet niet of ik als juf de poep van een leerling zou bewaren. Ben benieuwd wat “jouw” juf zegt/doet.
Eerder op zoek naar tussenoplossing denk ik.
Na een poepsessie toch de ouder bellen. Of het kind op een po-tje laten.
Hier vandaag met drie man op 5 koekjes na drie pakken koeken leeggegeten. Denk dat iemand geen lunch bij zich had 😂 maar het bier stond er nog deze keer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Note to myself... misschien de voorraad niet in de garage zetten... ik hoop dat we werklui hebben die er gewoon vanaf blijven... ik zal het in de gaten houden. Want het kan nergens anders heen en ik vermoed dat ze daar nog wel regelmatig komen.
@:Schanu, pfff. Hopelijk duikt de magneet gauw op... succes met zoeken...en juf informeren...
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:30 schreef Elleska het volgende:
Als het een magneet is dan hoef je misschien niet te wroeten, iets van metaal waar de magneet op aantrekt erbij is dan al genoeg.
Ik wilde net hetzelfde opperen. Het is bijna weekend tenslotte. Gewoon een paar dagen thuis laten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:59 schreef Ynske het volgende:
Stomme gedachte van mij misschien, maar ik vind niet dat je dit van een juf of meester kunt verwachten.
Dan maar niet naar school tot het eruit is?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat klinkt eerder als iets wat ik zou doen! En zeker als iets wat mijn moeder gedaan zou hebben ;')
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, naar school gaan zou ik de leraren ook niet aandoen, het is bijna weekend.
Ik heb wel eens dagen hondenkak moeten poeren omdat Sjon een tampon uit de struiken had gevreten, we noemen hem nog Sjon tampon en ik heb het hem nog niet vergeven 😂
Mss een pedaalemmerzak in de wc hangen en het daarin opvangen. Knoop erin en klaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef Schanu het volgende:
[..]
Dat laatste is nog wel een goed idee! Ons bellen kan ook, alleen morgenochtend heeft de 8 jarige therapie en is vrouwlief met haar mee en ben ik op kantoor. Dus we hebben al tegen de 6 jarige gezegd dat ze morgen sowieso niet op school mag poepen
Het heeft hem immuun gemaakt voor de dood.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Hou op ik zie hem dat ding zo nog opslokken, hier recht voor de deur.
En dat duurde echt dagen!!! En die kwam er nog smeriger uit dan ie er in ging...
Denk dat ie nog pup was toenn.
15 jaar geleden
Niet kapot te krijgen 😂
Uhm, tooo much informationquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Hou op ik zie hem dat ding zo nog opslokken, hier recht voor de deur.
En dat duurde echt dagen!!! En die kwam er nog smeriger uit dan ie er in ging...
Denk dat ie nog pup was toenn.
15 jaar geleden
Niet kapot te krijgen 😂
Ook dat zie ik nu voor mequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Wij vragen ons nog steeds af hoe iemand op die plek een volle tampon kwijt kan raken
Kwijt? Bewust eruit geperst omdat ie vol zat en de dame in kwestie geen slipje aan had.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Wij vragen ons nog steeds af hoe iemand op die plek een volle tampon kwijt kan raken
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
Oeh, gaan we het hebben over huisdieren die vieze dingen eten?
Mijn kat heeft ooit eens een volle condoom naar binnen gewerkt terwijl wij nog even aan het naknuffelen waren. Ding werd gelukkig een uur later weer uitgekotst en sindsdien werden die na gebruik gelijk kat-proof opgeborgen als de deur open stond. Maar dat beest had sowieso een fascinatie voor condooms, zowel in verpakking als er uit.
Het idee van andermans tampon is altijd goorder dan die van je eigen, toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Haha you win indeed 😂
Het was niet mijn tampon.
Maar ik weet nu niet of dat viezer of minder vies geweest zou zijn...
Nou, toen we na 6 maanden een zak in de bijkeuken vonden die nog vol zat met vieze dingen van de bevalling die de kraamzorg niet had weggegooid, was dat toch echt wel het goorste dat ik ooit heb geroken (ik durfde niet uitgebreid te kijken)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het idee van andermans tampon is altijd goorder dan die van je eigen, toch?
I hope.
Ja, dat bedoel ik. Stel: precies dezelfde omstandigheden maar dan…andermans tampon/beval rotzooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou, toen we na 6 maanden een zak in de bijkeuken vonden die nog vol zat met vieze dingen van de bevalling die de kraamzorg niet had weggegooid, was dat toch echt wel het goorste dat ik ooit heb geroken (ik durfde niet uitgebreid te kijken)![]()
![]()
.
Maar fair enough, als het niet mijn eigen afval was geweest, was dat denk ik nog een tandje erger.
Wat lief dat je eraan denkt en naar vraagtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:11 schreef amaranta het volgende:
@:miss_sly jij had ook een ouder in het zkh toch? Hoe gaat het daarmee? En @:hilliebillie met jouw vader?
Oei wat eng! Fijn dat het nu weer beter gaatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief dat je eraan denkt en naar vraagt
Klopt, hij ligt er nog. Vorige week donderdag opgenomen, vrijdag heel erg ziek geweest (sepsis, echt op het randje) en vanaf zaterdag langzaamaan weer beter. Gisteren hebben we er zijn verjaardag gevierd; vorige week vrijdag was ik bang dat we niet zijn verjaardag zouden vieren, maar een uitvaart zouden hebben.
Hij ligt in Eindhoven, zelfde ziekenhuis misschien als jouw moeder?
Beterschap voor je moeder.
Ja, LeSage.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:13 schreef hilliebillie het volgende:
@:amaranta spannend weer. Hopelijk knapt ze wel snel op![]()
@:miss_sly beterschap voor je vaderheftig zo!
Amaranta, ik denk dat je @:lesage bedoelde. Mijn vaders is/was niet ziek in ieder geval.
Ik wist geeneens dat zoiets een optie was. En nu?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
Het ziekenhuis wil mijn moeder niet (meer) opnemen.
Huuuuu.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:52 schreef -Spring het volgende:
Oh gatver, Sjon en de tampon. Ik kende het verhaal al maar had het verdrongen.![]()
Een dat condoom
Ik nam eens voor het eerst een vriendje mee naar huis en vlák voordat ik de voordeur opendeed, zag ik door het raam dat onze poedel de inhoud van het wc-prullenbakje versnipperd door het huis had verdeeld. Óveral lagen stukjes bloederig maandverband. Ik weet niet meer hoe ik het precies heb opgelost, maar volgens mij heb ik gezegd: "Wacht hier!" en heb toen als een tornado op mn knieen met open armen door het huis 'geswifferd' en binnen tien seconden alles bij elkaar gegraaid.
O jee, kunnen ze dat weigeren? En wat nu?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
Is daar thuis nog zorg dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef amaranta het volgende:
Nou, ik denk… gewoon thuis overlijden. Geen idee.
Dat is uiteindelijk wat er wel gaat gebeuren eerder vroeg dan laat.
Oef, wat een kaknieuwsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef amaranta het volgende:
Nou, ik denk… gewoon thuis overlijden. Geen idee.
Dat is uiteindelijk wat er wel gaat gebeuren eerder vroeg dan laat.
Ja en nee.quote:
Hospice kan natuurlijk lang duren ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:08 schreef amaranta het volgende:
Maar als ze hier (deze episode van hepatische encefalopathie) doorheen komt kan het goed weer een paar weken “goed” gaan.
Dankquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Elleska het volgende:
Hospice kan ook tijdelijk zijn als alternatief voor een ziekenhuisopname of om de mantelzorgers te ontlasten. Dat maakt de drempel misschien wat lager.
Jezus Amaranta...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en nee.
Niet daarvoor. Er komt wel elke dag thuiszorg voor iets anders. Ze heeft sinds vorige week een permanent drain om vocht af te laten lopen en dat komen ze elke dag doen.
Neemt niet weg dat als het nodig ze ook andere zorg kunnen verlenen.
Dat ze maar thuis moet overlijden vul ik nu zelf in. De arts aan de telefoon zei vanmorgen dat het zinvol zou zijn hierover in gesprek te gaan, aangezien ziekenhuisopnamen weinig/niks meer opleveren.
Geen idee waar ze wil overlijden. Hebben we het niet over gehad. Ze wil nl helemaal niet overlijden dus dat gesprek is niet mogelijk met haar.
Ik denk dat als ze nu ineens hard achteruit gaat dat we richting een hospice moeten.
Wat er vandaag speelt ís hepatitische encefalopathie. Heeft totaal geen besef en ligt stijf in bed.
We hebben net een bed besteld voor beneden, maar we moeten eerst maar eens bekijken hoe we haar überhaupt de trap af gaan krijgen aangezien ze totaal niet meebeweegt.
Maar alles, de vochtophoging, de hepatische encefalopathie, etc zijn gevolgen van de lever die op is. Dus ja.
Maar waarom laat je haar toch naar school gaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
Hahaha, nou de juf heeft mijn vrouw twee keer ge-contact dat de 6 jarige moest poepen en bij de 2e keer mocht ze haar mee naar huis nemen want het was al na elven (en de school is om 12.15 uit). De juf was er wel klaar mee denk ik, en terechtIn our defence, normaliter poept ze nooit op school
![]()
Maar de stand staat ondertussen dus op 3 keer poepen en nog steeds geen magneet, ik houd jullie op de hoogte hoor![]()
Wat ze na die week gaan doen als hij niet is gevonden, weet ik niet, heb ik niet gevraagd omdat ik er ook niet van uit ga dat het zover zal komen. Ze gaven toen ik de HAP belde alleen aan dat we dus na een week weer contact op moeten nemen met de arts, of eerder als ze buikpijn begint te krijgen.
Omdat ze dus normaliter niet op school poept en we er zeker niet van uit gingen dat dat nu opeens wel zou gebeuren, laat staan 2 keer. En omdat we letterlijk op 2 minuten fietsafstand van school afwonen, als de juf laat weten dat we moeten komen zijn we er direct. Dan vind ik dat een betere oplossing dan een kind, in het extreemste geval, een week van school afhouden zodat we thuis in haar poep kunnen roerenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar waarom laat je haar toch naar school gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:52 schreef amaranta het volgende:
Jullie zijn lief.
Ik zit zelf al wat verder in het acceptatie proces.
De artsen steken zeg maar niet onder stoelen of banken hoe het zit en hebben dat al meerdere keren vrij duidelijk gemaakt.
Communicatie is zeg maar niet hun ding. Van geen enkele.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.Ik snap je gevoel, en rust willen - voor jezelf maar ook voor je moeder - is een hele begrijpelijke wens. Juist omdat hoe langer dit duurt, hoe meer jij er aan onderdoor gaat. Terwijl jij daarna ook nog door moet, want de echte klap zal pas komen als ze wegvalt en dan moet jij jezelf ook overeind kunnen houden. Ik kan mij niet indenken hoe zwaar deze extra zorg voor jou moet zijn, dat alles op jou neerkomt. Ik zou willen dat je die zorg en het verdriet zou kunnen delen zodat je er minder alleen voor staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg veel sterkte![]()
Jullie zijn lief.
De artsen steken zeg maar niet onder stoelen of banken hoe het zit en hebben dat al meerdere keren vrij duidelijk gemaakt.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.Het is ook hartstikke zwaar, de extra zorg om je ouder(s). Zelfs als je die kunt delen, vind ik het al zwaar, dus als je er alleen voor staat, is dat nog zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is depressief. Kan hij niet met de situatie omgaan? Kan hij de ernst er van inzien, of houdt hij dat ver van zich af?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Jullie zijn lief.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.😘😘😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Wij hebben voor de kinderen via marktplaats wel een keer zo'n handelaar gevonden die ergens achteraf zat, maar die een schuur vol fietsen had en een erf om een rondje te kunnen fietsen. Ik zou marktplaats niet gelijk afschrijven, zoek iemand die meerdere fietsen aanbiedt en vraag of er ook de mogelijkheid is om een stukje te fietsen om te proberen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
En iets heel anders: ik ben op zoek naar een grote fysieke fietsenwinkel waar ze een flinke voorraad kinderfietsen hebben die niet allemaal minimaal ¤500 kosten.
Beide kinderen zijn opeens uit hun fietsen gegroeid. Ik wil advies over de volgende maat en ze moeten even een rondje kunnen fietsen om het uit te proberen, dus marktplaats of een webwinkel wordt 'm niet. Maar de lokale fietswinkel heeft weinig keuze en is duur. Ik wil best een stuk rijden als dat betekent dat we ergens ruime keus hebben, maar ik zie door de gesponsorde resultaten op Google door de bomen het bos niet meer. Dus iemand een goede tip?
https://www.12gobiking.nl/fietsen/kinderfietsen/meisjesfietsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
En iets heel anders: ik ben op zoek naar een grote fysieke fietsenwinkel waar ze een flinke voorraad kinderfietsen hebben die niet allemaal minimaal ¤500 kosten.
Beide kinderen zijn opeens uit hun fietsen gegroeid. Ik wil advies over de volgende maat en ze moeten even een rondje kunnen fietsen om het uit te proberen, dus marktplaats of een webwinkel wordt 'm niet. Maar de lokale fietswinkel heeft weinig keuze en is duur. Ik wil best een stuk rijden als dat betekent dat we ergens ruime keus hebben, maar ik zie door de gesponsorde resultaten op Google door de bomen het bos niet meer. Dus iemand een goede tip?
Jaren terug was ik heel tevreden over Itek. Maar geen idee hoe die nu zijn en of die bij jou in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
Welke regio?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
Zo zijn wij dit hele weekend druk met uitjes van Jquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:18 schreef BE het volgende:
Wij staan in Groningen te bibberen waar O een rugbywedstrijd heeft. Brrr. Maar alles voor het kind hè!
Dat is best wel een heel erg kuteindquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:18 schreef BE het volgende:
Wij staan in Groningen te bibberen waar O een rugbywedstrijd heeft. Brrr. Maar alles voor het kind hè!
Ik dacht even, huh, Berkel, hier in 't dorp zit geen rijwielhandel Jos. Maar jij bedoelt dan vast Berkel en Rodenrijs (ja, er zijn meerdere Berkels in NLquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:33 schreef FlyingFish het volgende:
In Berkel zit rijwielhandel Jos, die een groot aanbod 2e hands en nieuw heeft in allerlei prijscategoriën.
Zeker voor kinderfietsen vind ik nieuw altijd zo zonde van het geld. Ze groeien er zo uit en ze vallen nog wel eens om met de nodige oppervlakkige beschadigingen. Ik houd altijd marktplaats een paar weken in de gaten als we een nieuwe fiets nodig hebben, zeker in het voorjaar komt daar veel aanbod op en vaak kun je ze daarna voor praktisch dezelfde prijs weer doorverkopen.
Ai!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zo zijn wij dit hele weekend druk met uitjes van JWel binnen, maar wel vandaag van 9 tot 16u en morgen van 9 tot 12.30u. Leuk joh, kinderen die een eigen leven gaan leiden, maar daar nog niet zelf heen kunnen
Ik dacht dat er maar een Berkel was in Nederlandquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik dacht even, huh, Berkel, hier in 't dorp zit geen rijwielhandel Jos. Maar jij bedoelt dan vast Berkel en Rodenrijs (ja, er zijn meerdere Berkels in NL)
Jeetje, dat is echt wel een eind! Maar ja, je kind hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:18 schreef BE het volgende:
Wauw, dat is zo van de achterkant echt een man! Wat een lengte! Hij is even oud ongeveer als S toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:13 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
O is de middelste.1.95 lang!
Augustus 2007, dus klopt wel toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wauw, dat is zo van de achterkant echt een man! Wat een lengte! Hij is even oud ongeveer als S toch?
Hij zit nog steeds in het topsport-traject en gaat van daaruit ook naar de gym etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is een hele andere bouw dan mijn aug 07-er
(1.85, type lange slungel)
Scheelt toch nog twee jaar. Ik ben het een tikje kwijt wie van wanneer is 😅quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef BE het volgende:
[..]
Augustus 2007, dus klopt wel toch?
Wat een beer hè! ❤
T en S zijn van hetzelfde jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Scheelt toch nog twee jaar. Ik ben het een tikje kwijt wie van wanneer is 😅
Ja, dat wist ik nog wel. Ik weet nog hoe leuk ik het vond jou met baby te zien en te bedenken dat over een paar weken ik er ook een zou hebbenquote:
❤️❤️quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel. Ik weet nog hoe leuk ik het vond jou met baby te zien en te bedenken dat over een paar weken ik er ook een zou hebben
Ik ook totaal! CMaar dan is S net zo oud als mijn S. Of is ze jonger nog?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Scheelt toch nog twee jaar. Ik ben het een tikje kwijt wie van wanneer is 😅
S en T zijn van 2009.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:09 schreef BE het volgende:
[..]
Ik ook totaal! CMaar dan is S net zo oud als mijn S. Of is ze jonger nog?
Jonger dus.
Oh echt… ik wijt het aan de kou hoor! O is ook van 2009. 🤣🫣 En S van ‘07.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
S en T zijn van 2009.
Is O van 2009 of 2010?
A is van 2005quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:16 schreef BE het volgende:
[..]
Oh echt… ik wijt het aan de kou hoor! O is ook van 2009. 🤣🫣 En S van ‘07.
Lekkere puinhoop zo.
Aug 2007 en 1.95m lang dus.![]()
Dus miss_sly, je zat wel goed.
En ik ben blij als ik de mijne achter zijn pc vandaag krijgquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef BE het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds in het topsport-traject en gaat van daaruit ook naar de gym etc.
Ieder zijn ding toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
En ik ben blij als ik de mijne achter zijn pc vandaag krijg![]()
(Waar hij wel hele coole dingen uitvreet)
aug 2009 en 1.95m.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:16 schreef BE het volgende:
[..]
Lekkere puinhoop zo.
Aug 2007 en 1.95m lang dus.![]()
Beetje laat, druk allemaal…quote:
Ze worden dit jaar 16! Niet normaal vind ik dat, maar ook geweldig leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
❤️❤️
En kijk hoe de dames nu zijn! Grote meiden van 15 jaar...
Mijn S is bijna net zo groot als ik, bijna 165 dusquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:16 schreef BE het volgende:
[..]
Lekkere puinhoop zo.
Aug 2007 15 jaar 😬 en 1.95m lang dus.![]()
Alvast gefeliciteerd! Extra bijzonder dat jullie het samen kunnen vieren! Geniet er van.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:57 schreef LeSage het volgende:
[..]
Beetje laat, druk allemaal…
Met mijn papa gaat het relatief goed, hij is thuis, heeft veel medicatie en komende week krijgt hij weer onderzoeken hoe het er nu voor staat.
Morgen is hij jarig en gaan we met het hele gezin en aanhang (en dus ook papa) uit eten![]()
Wel even extra bijzonder deze keer!
Sterkte voor iedereen met kwakkelende ouders. Wat een zorgen zijn dat zo
Bizar he!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze worden dit jaar 16! Niet normaal vind ik dat, maar ook geweldig leuk
Heel!quote:
Stiekem vind ik die puber toch wel beter dan vieze luiers en gehuil 🤣🤣quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel!
Ik kan me sommige dingen van het begin nog zo goed herinneren, en nu loopt er gewoon een puber in huis rond.
Ik vond de baby en later ook hartstikke leuk. Ik heb van iedere fase genoten ook al was het echt niet altijd leuk. Maar ik vind deze leeftijd ook wel echt heel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die puber toch wel beter dan vieze luiers en gehuil 🤣🤣
En A is gewoon al 19...
Wow wat lang! Dat redden we hier allemaal niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen.![]()
L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75.![]()
Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen.![]()
L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75.![]()
Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Ja, ze is met ongeveer 16,5 begonnen. Met 17 en 2 maanden haar rijbewijs gehaald. Toen moest ze bijna een jaar met een begeleider rijden. Met 18 pakte ze de auto en ging ze de weg op.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?
Als alles goed gaat, is ze hier 17 als ze haar diploma haalt. Vreemd idee nog steeds dat ze al zo oud zijn en over niet al te lange tijd nog meer hun eigen weg zullen gaan.
@:Vicky, een kind met een rijbewijs, dat vind ik toch ook zo'n raar idee. Als ze al twee jaar haar rijbewijs heeft, is ze dan ook al vroeg begonnen met rijlessen? S wil dat ook graag op het moment dat het zou kunnen, en dat is met 16,5 toch?
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:57 schreef Schanu het volgende:
Wat lijkt mij dat bijzonder, dat je kind je opeens voorbij gaat qua lengte. Zie ik hier niet zo snel gebeuren, vooral de kleinste is kleiner dan gemiddeld. Die wordt over 4 maanden 7 en zit nog steeds in kledingmaat 116, soms past ze zelfs 110 nogKorte broeken droeg ze vorige zomer nog maat 92, maar dat komt vooral omdat ze anders van haar billen afglijden en heeft dus niet zozeer te maken met lengte.
Nog steeds geen magneet overigens, de mais van afgelopen vrijdag is er nu wel allemaal uitgepoeptHad ondertussen verwacht dat dat ding er wel een keer uit zou zijn gekomen en vrees er steeds meer voor dat we eind deze week naar de huisarts mogen
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).quote:Op maandag 20 januari 2025 08:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:00 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).
Hoe is het met jou?
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces isquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.
Met mijn moeder ook redelijk. Maar dat wil niks zeggen. Kan zo omslaan.
Ach en wee.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Situatie ongewijzigd, nog thuis en zo?
voor jou.
Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Laten dat juist mijn drukste maanden zijn, ik kon dus niks doen
Yup, en het vervelendste van alles is is dat zij echt enorm aan het ontkennen is. Zelfs als ik gewoon rechttoe rechtaan zeg dat ze terminaal is, zegt ze dat misschien wel niet zo is. Zonet aan de telefoon nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces is
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurt krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
voor jou.
Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Slim bedacht van je zusje. Hopelijk kunnen ze snel wennen aan hun nieuwe situatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
voor jou.
Dat lijkt me lastig, dat ze zelf nog ontkent wat er aan de hand is. Sterkte ermee in elk geval.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurd krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.
Nee nog net onder de huurtoeslaggrens volgens mij, want via de woningbouw.quote:
Woningbouw staat niet gelijk aan huren onder de huurtoeslag grens.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee nog net onder de huurtoeslaggrens volgens mij, want via de woningbouw.
Echt knettergek dit.
Klopt, is ook zo. Maar dit huis is echt zo'n Philipswoninkje uit de jaren 50, maar omdat ze vorig jaar een beetje verbouwd hebben (paar pleisters hier en daar) is het nu een A-label huis. Yeah, right. Zegt zij rillend van de kou achter de laptopquote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Woningbouw staat niet gelijk aan huren onder de huurtoeslag grens.
De woningbouw hier heeft ook duurdere woningen in de verhuur.
Dat moet ook wel. Ik kom nu niet meer in aanmerking voor m'n eigen huisquote:Op maandag 20 januari 2025 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Mijn buren betalen ook allemaal veel meer, die zitten wel gehuurd, via de woningbouw, en ook een paar particlier, die betalen echt de jackpot maar werken allemaal in het ziekenhuis en zo ook.
Klinkt goed.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Maar dit huis is echt zo'n Philipswoninkje uit de jaren 50, maar omdat ze vorig jaar een beetje verbouwd hebben (paar pleisters hier en daar) is het nu een A-label huis. Yeah, right. Zegt zij rillend van de kou achter de laptop
Je zou denken hè.. komen weer mensen in die nét teveel verdienen voor de huurtoeslag en net te weinig voor een normale hypotheek.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Zijn toch regels voor. Ik snap het niet hoor, moet toch niet kunnen zo.
Ga je verhuizen naar een koopwoning? Of gewoon naar groter/betere kwaliteit huurhuis?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Ik kom nu niet meer in aanmerking voor m'n eigen huis![]()
Gelukkig ga ik er dik op vooruit in m'n nieuwe woning!
Dat laatste, ik ben afhankelijk van sociale huur. Maar mijn huidige woning is dat dus niet meer :´)quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ga je verhuizen naar een koopwoning? Of gewoon naar groter/betere kwaliteit huurhuis?
Wat fijn dat je er flink op vooruit gaat dan! Wanneer ga je verhuizen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat laatste, ik ben afhankelijk van sociale huur. Maar mijn huidige woning is dat dus niet meer :´)
Twisted.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Mijn buren betalen ook allemaal veel meer, die zitten wel gehuurd, via de woningbouw, en ook een paar particlier, die betalen echt de jackpot maar werken allemaal in het ziekenhuis en zo ook.
Vrijdag krijg ik de sleutels en 15 februari gaan we echt overquote:Op maandag 20 januari 2025 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er flink op vooruit gaat dan! Wanneer ga je verhuizen.
En bizar dat de huurprijs zo hard omhoog gaat met nieuwe huurders
Veel saus/verf werk en nieuw laminaat. Ik heb gelukkig genoeg hulp dus het moet allemaal lukken voor de 15equote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Spannend PoesMoet er veel gedaan worden in je nieuwe huisje?
Zo even de ha bellen voor zoon. Die had gister na sporten weer zo'n hoofdpijn dat ie ervan moest huilen
Oh, dat moet dan wel te doen zijn in drie weken, zeker met extra handjes. Fijn dat je zoveel hulp hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Veel saus/verf werk en nieuw laminaat. Ik heb gelukkig genoeg hulp dus het moet allemaal lukken voor de 15e
Beterschap miniMush!
Onze huisarts prikt geen bloed, dan moet je naar een prikpost of naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Doen ze dat bij jullie niet gewoon bij de ha, bloedprikken en zo?
Ik laat me tegenwoordig niet meer prikken bij de ha want dat zijn blinde debielen, ik ga elke keer wel even naar de prikpoli, maar dan hoef ik nog niet naar het lab.
Hier maak je een afspraak om te prikken en de laatste keer stond ik zelfs buiten voordat het eigenlijk tijd was voor mijn afspraak.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja alsnog niet naar een lab toch?
Prikpoli, heerlijk uren wachten daar
Is het zo dat als ik ze op 10 graden was, dat ze dan groter worden of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb net een jeans 40 minuten gekookt en die zit nu op de hoogste stand in de droger. Stond op de Levi's site dat je een broek zo kunt laten krimpen dus straks kijken of het echt werkt. En anders flikker ik um alsnog op 90C in de wasmachine.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het zo dat als ik ze op 10 graden was, dat ze dan groter worden of dat dan weer niet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Duran Duran speelt in juni in Ziggo. Denk dat ik daarheen wil
Begrijpelijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Duran Duran speelt in juni in Ziggo. Denk dat ik daarheen wil
Ja tochquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een ex die superfan is van Duran Duran, hele goede herinneringen aan die takke muziek
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:57 schreef vencodark het volgende:
Duran Duran is praktisch net als U2 wat mij betreft.![]()
Die ken ik niet, ben gestopt met luisteren na The Big Thing albumquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Laatste album van Duran Duran dat uitkwam toen ik er nog gedwongen naar luisterde was wel leuker dan die jaren 80 hits dingen hoor, Medezzaland.
Daar heb ik nog een promo van uit mijn Virgin tijd
In 87 was ik nog niet eens geborenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Deepfreeze, veel plezier alvast
[..]
Ja tochIk ben in 1987 geweest, in Ahoy. Was mn eerste concert.
[..]
[..]![]()
Duran Duran haalt het natuurlijk niet bij TotoNog 17 nachtjes
![]()
U2 wil ik ook heen en zoon naar Bon Jovi. Oh, en A-HA. Geen idee of deze bands ooit nog een concert geven, maar hoop doet leven![]()
Het stomme is, ik ken gewoon al die nummers van Duran Duran nog steeds uit mn hoofd, 35+ jaar later🙈
Bon Jovi? Gaan die dit jaar op tour dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Deepfreeze, veel plezier alvast
[..]
Ja tochIk ben in 1987 geweest, in Ahoy. Was mn eerste concert.
[..]
[..]![]()
Duran Duran haalt het natuurlijk niet bij TotoNog 17 nachtjes
![]()
U2 wil ik ook heen en zoon naar Bon Jovi. Oh, en A-HA. Geen idee of deze bands ooit nog een concert geven, maar hoop doet leven![]()
Het stomme is, ik ken gewoon al die nummers van Duran Duran nog steeds uit mn hoofd, 35+ jaar later🙈
Ja maar ik kan denk ik niet makkelijk wennen aan een andere cast.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef vencodark het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral naar Hamilton.
Whahahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb U2 helaas wel live gezien, ik huil er nog om 😂
Vooraan in het vak stond ik in de Kuip. De ex die fan was niet.
Die rende niet zo hard.
Maar goed ik kon daar wel lekker zitten en wensen dat ik ergens anders was want wat was dat een kut concert.
Zooroopa
Mochten ze wel ooit komen, geef ik wel een gilquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bon Jovi? Gaan die dit jaar op tour dan?
EDIT Note to self: beter lezen!!
Beetje als een coverband dus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik kan denk ik niet makkelijk wennen aan een andere cast.
Dus kijk ik hem nog maar eens op Disney 😂
Haat aan U2 dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Dat concert van U2 had ik liever overgeslagen,drama drama drama.
Ik heb ze volgens mij nog eens gezien bij de MTV awards, maar daar kan ik me dan weer alleen maar de Spice Girls en Hanson actief van herinneren 😂
Ik ga in april naar een Toto coverbandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ooh, zo. Das wel handig dan of moeten jullie dan nog steeds achter je moeder aan?
Voorverkoop is open, 200 euro per ticketIk wacht wel ff.
Wow, 30x Prince
Wij gaan over 16 dagen voor de 6e keer naar Toto![]()
Haha, dat zei ik hier gisteren ook "oeh, Alice Cooper", maar meneer heeft dat al gezien en ik ga dat niet in mijn eentje doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haat aan U2 dus![]()
Voorverkoop zou om 10.00 starten, maar kan er niks over vinden. En ja, ik zit een uur te vroeg. Was jaren geleden bij Toto VIP namelijk ook zo, zou om 10.00 uur beginnen, begon het al om 9.00 uur. Gelukkig zaten dochter en ik toen al in de startblokken![]()
Wil nu geen VIP, das alleen voor Toto![]()
Net maar een nieuw account gemaakt met mn nieuwe mailadres en mn eigenste achternaam want was de oude kwijt, uiteraard.
Oeh, Alice Cooper komt ook![]()
Is het daar echt zo slecht?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Troel het volgende:
Daarom ga ik dus nu naar Toto in Duitsland in plaats van in het Gelredome. Ik wil wel goed geluid
Naaahh, hij kan ook twee keer naar Alice Cooper toch? Is steeds een andere show en al is het dezelfde, tis funquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik hier gisteren ook "oeh, Alice Cooper", maar meneer heeft dat al gezien en ik ga dat niet in mijn eentje doen
Koud! En lang... uiterlijk 22:45 thuis en vanochtend 6 uur de wekker, dus echt te weinig geslapen. Al had ik hier in de babytijd van de kinderen voor getekend. Times change :-Dquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe was je repetitie in de kou, Tink? Je hebt de beste muziekjaren gemist
Ik ga volgende week naar Pantera. Ik vraag me af of ik daar uberhaupt een nummer van ken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is het daar echt zo slecht?
Is voor ons iets te ver weg, dochter zit met kleinzoon dus die moet echt in de avond al terug
[..]
Naaahh, hij kan ook twee keer naar Alice Cooper toch? Is steeds een andere show en al is het dezelfde, tis fun![]()
Zoon weet nog niet of ie wil, kent niet veel nummers. Ik ook niet, boeie.
Morgen begint de verkoop, eerst maar es kijken wat de prijzen gaan zijn.
Oeh, kort nachtje dusquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koud! En lang... uiterlijk 22:45 thuis en vanochtend 6 uur de wekker, dus echt te weinig geslapen. Al had ik hier in de babytijd van de kinderen voor getekend. Times change :-D
Ik vind heel veel muziek fijn. Sta met zingen ook echt overal voor open. Ook ouder spul, maar dan meer richting Nirvana, the Ramones, the Cure, Led Zeppelin, Metallica... En musicalsmaar dan nooit de Nlse vertalingen en ook geen nepmusicals zoals 'we will rock you' of 'the bodyguard'.
Ik ken heel Pantera niet, nog ergerquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Pantera. Ik vraag me af of ik daar uberhaupt een nummer van ken.
Maar gelukkig kent de kerel genoeg voor ons allebei
Wat let je om individueel of op zangles te gaan? Of een musicalgezelschap, revue, etc.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou best weer willen zingen maar er bestaan geen leuke koren hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |