Dat dacht ik ook meteen!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:30 schreef Elleska het volgende:
Als het een magneet is dan hoef je misschien niet te wroeten, iets van metaal waar de magneet op aantrekt erbij is dan al genoeg.
Ik wilde net hetzelfde opperen. Het is bijna weekend tenslotte. Gewoon een paar dagen thuis laten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:59 schreef Ynske het volgende:
Stomme gedachte van mij misschien, maar ik vind niet dat je dit van een juf of meester kunt verwachten.
Dan maar niet naar school tot het eruit is?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat klinkt eerder als iets wat ik zou doen! En zeker als iets wat mijn moeder gedaan zou hebben ;')
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, naar school gaan zou ik de leraren ook niet aandoen, het is bijna weekend.
Ik heb wel eens dagen hondenkak moeten poeren omdat Sjon een tampon uit de struiken had gevreten, we noemen hem nog Sjon tampon en ik heb het hem nog niet vergeven 😂
Mss een pedaalemmerzak in de wc hangen en het daarin opvangen. Knoop erin en klaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef Schanu het volgende:
[..]
Dat laatste is nog wel een goed idee! Ons bellen kan ook, alleen morgenochtend heeft de 8 jarige therapie en is vrouwlief met haar mee en ben ik op kantoor. Dus we hebben al tegen de 6 jarige gezegd dat ze morgen sowieso niet op school mag poepen
Het heeft hem immuun gemaakt voor de dood.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Hou op ik zie hem dat ding zo nog opslokken, hier recht voor de deur.
En dat duurde echt dagen!!! En die kwam er nog smeriger uit dan ie er in ging...
Denk dat ie nog pup was toenn.
15 jaar geleden
Niet kapot te krijgen 😂
Uhm, tooo much informationquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Hou op ik zie hem dat ding zo nog opslokken, hier recht voor de deur.
En dat duurde echt dagen!!! En die kwam er nog smeriger uit dan ie er in ging...
Denk dat ie nog pup was toenn.
15 jaar geleden
Niet kapot te krijgen 😂
Ook dat zie ik nu voor mequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Wij vragen ons nog steeds af hoe iemand op die plek een volle tampon kwijt kan raken
Kwijt? Bewust eruit geperst omdat ie vol zat en de dame in kwestie geen slipje aan had.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Wij vragen ons nog steeds af hoe iemand op die plek een volle tampon kwijt kan raken
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
Oeh, gaan we het hebben over huisdieren die vieze dingen eten?
Mijn kat heeft ooit eens een volle condoom naar binnen gewerkt terwijl wij nog even aan het naknuffelen waren. Ding werd gelukkig een uur later weer uitgekotst en sindsdien werden die na gebruik gelijk kat-proof opgeborgen als de deur open stond. Maar dat beest had sowieso een fascinatie voor condooms, zowel in verpakking als er uit.
Het idee van andermans tampon is altijd goorder dan die van je eigen, toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Haha you win indeed 😂
Het was niet mijn tampon.
Maar ik weet nu niet of dat viezer of minder vies geweest zou zijn...
Nou, toen we na 6 maanden een zak in de bijkeuken vonden die nog vol zat met vieze dingen van de bevalling die de kraamzorg niet had weggegooid, was dat toch echt wel het goorste dat ik ooit heb geroken (ik durfde niet uitgebreid te kijken)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het idee van andermans tampon is altijd goorder dan die van je eigen, toch?
I hope.
Ja, dat bedoel ik. Stel: precies dezelfde omstandigheden maar dan…andermans tampon/beval rotzooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou, toen we na 6 maanden een zak in de bijkeuken vonden die nog vol zat met vieze dingen van de bevalling die de kraamzorg niet had weggegooid, was dat toch echt wel het goorste dat ik ooit heb geroken (ik durfde niet uitgebreid te kijken)![]()
![]()
.
Maar fair enough, als het niet mijn eigen afval was geweest, was dat denk ik nog een tandje erger.
Wat lief dat je eraan denkt en naar vraagtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:11 schreef amaranta het volgende:
@:miss_sly jij had ook een ouder in het zkh toch? Hoe gaat het daarmee? En @:hilliebillie met jouw vader?
Oei wat eng! Fijn dat het nu weer beter gaatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief dat je eraan denkt en naar vraagt
Klopt, hij ligt er nog. Vorige week donderdag opgenomen, vrijdag heel erg ziek geweest (sepsis, echt op het randje) en vanaf zaterdag langzaamaan weer beter. Gisteren hebben we er zijn verjaardag gevierd; vorige week vrijdag was ik bang dat we niet zijn verjaardag zouden vieren, maar een uitvaart zouden hebben.
Hij ligt in Eindhoven, zelfde ziekenhuis misschien als jouw moeder?
Beterschap voor je moeder.
Ja, LeSage.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:13 schreef hilliebillie het volgende:
@:amaranta spannend weer. Hopelijk knapt ze wel snel op![]()
@:miss_sly beterschap voor je vaderheftig zo!
Amaranta, ik denk dat je @:lesage bedoelde. Mijn vaders is/was niet ziek in ieder geval.
Ik wist geeneens dat zoiets een optie was. En nu?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
Het ziekenhuis wil mijn moeder niet (meer) opnemen.
Huuuuu.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:52 schreef -Spring het volgende:
Oh gatver, Sjon en de tampon. Ik kende het verhaal al maar had het verdrongen.![]()
Een dat condoom
Ik nam eens voor het eerst een vriendje mee naar huis en vlák voordat ik de voordeur opendeed, zag ik door het raam dat onze poedel de inhoud van het wc-prullenbakje versnipperd door het huis had verdeeld. Óveral lagen stukjes bloederig maandverband. Ik weet niet meer hoe ik het precies heb opgelost, maar volgens mij heb ik gezegd: "Wacht hier!" en heb toen als een tornado op mn knieen met open armen door het huis 'geswifferd' en binnen tien seconden alles bij elkaar gegraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |