Hier maak je een afspraak om te prikken en de laatste keer stond ik zelfs buiten voordat het eigenlijk tijd was voor mijn afspraak.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja alsnog niet naar een lab toch?
Prikpoli, heerlijk uren wachten daar
Is het zo dat als ik ze op 10 graden was, dat ze dan groter worden of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb net een jeans 40 minuten gekookt en die zit nu op de hoogste stand in de droger. Stond op de Levi's site dat je een broek zo kunt laten krimpen dus straks kijken of het echt werkt. En anders flikker ik um alsnog op 90C in de wasmachine.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het zo dat als ik ze op 10 graden was, dat ze dan groter worden of dat dan weer niet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Duran Duran speelt in juni in Ziggo. Denk dat ik daarheen wil
Begrijpelijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Duran Duran speelt in juni in Ziggo. Denk dat ik daarheen wil
Ja tochquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een ex die superfan is van Duran Duran, hele goede herinneringen aan die takke muziek
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:57 schreef vencodark het volgende:
Duran Duran is praktisch net als U2 wat mij betreft.![]()
Die ken ik niet, ben gestopt met luisteren na The Big Thing albumquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Laatste album van Duran Duran dat uitkwam toen ik er nog gedwongen naar luisterde was wel leuker dan die jaren 80 hits dingen hoor, Medezzaland.
Daar heb ik nog een promo van uit mijn Virgin tijd
In 87 was ik nog niet eens geborenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Deepfreeze, veel plezier alvast
[..]
Ja tochIk ben in 1987 geweest, in Ahoy. Was mn eerste concert.
[..]
[..]![]()
Duran Duran haalt het natuurlijk niet bij TotoNog 17 nachtjes
![]()
U2 wil ik ook heen en zoon naar Bon Jovi. Oh, en A-HA. Geen idee of deze bands ooit nog een concert geven, maar hoop doet leven![]()
Het stomme is, ik ken gewoon al die nummers van Duran Duran nog steeds uit mn hoofd, 35+ jaar later🙈
Bon Jovi? Gaan die dit jaar op tour dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Deepfreeze, veel plezier alvast
[..]
Ja tochIk ben in 1987 geweest, in Ahoy. Was mn eerste concert.
[..]
[..]![]()
Duran Duran haalt het natuurlijk niet bij TotoNog 17 nachtjes
![]()
U2 wil ik ook heen en zoon naar Bon Jovi. Oh, en A-HA. Geen idee of deze bands ooit nog een concert geven, maar hoop doet leven![]()
Het stomme is, ik ken gewoon al die nummers van Duran Duran nog steeds uit mn hoofd, 35+ jaar later🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |