Ja maar ik kan denk ik niet makkelijk wennen aan een andere cast.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef vencodark het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral naar Hamilton.
Whahahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb U2 helaas wel live gezien, ik huil er nog om 😂
Vooraan in het vak stond ik in de Kuip. De ex die fan was niet.
Die rende niet zo hard.
Maar goed ik kon daar wel lekker zitten en wensen dat ik ergens anders was want wat was dat een kut concert.
Zooroopa
Mochten ze wel ooit komen, geef ik wel een gilquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bon Jovi? Gaan die dit jaar op tour dan?
EDIT Note to self: beter lezen!!
Beetje als een coverband dus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik kan denk ik niet makkelijk wennen aan een andere cast.
Dus kijk ik hem nog maar eens op Disney 😂
Haat aan U2 dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Dat concert van U2 had ik liever overgeslagen,drama drama drama.
Ik heb ze volgens mij nog eens gezien bij de MTV awards, maar daar kan ik me dan weer alleen maar de Spice Girls en Hanson actief van herinneren 😂
Ik ga in april naar een Toto coverbandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ooh, zo. Das wel handig dan of moeten jullie dan nog steeds achter je moeder aan?
Voorverkoop is open, 200 euro per ticketIk wacht wel ff.
Wow, 30x Prince
Wij gaan over 16 dagen voor de 6e keer naar Toto![]()
Haha, dat zei ik hier gisteren ook "oeh, Alice Cooper", maar meneer heeft dat al gezien en ik ga dat niet in mijn eentje doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haat aan U2 dus![]()
Voorverkoop zou om 10.00 starten, maar kan er niks over vinden. En ja, ik zit een uur te vroeg. Was jaren geleden bij Toto VIP namelijk ook zo, zou om 10.00 uur beginnen, begon het al om 9.00 uur. Gelukkig zaten dochter en ik toen al in de startblokken![]()
Wil nu geen VIP, das alleen voor Toto![]()
Net maar een nieuw account gemaakt met mn nieuwe mailadres en mn eigenste achternaam want was de oude kwijt, uiteraard.
Oeh, Alice Cooper komt ook![]()
Is het daar echt zo slecht?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Troel het volgende:
Daarom ga ik dus nu naar Toto in Duitsland in plaats van in het Gelredome. Ik wil wel goed geluid
Naaahh, hij kan ook twee keer naar Alice Cooper toch? Is steeds een andere show en al is het dezelfde, tis funquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik hier gisteren ook "oeh, Alice Cooper", maar meneer heeft dat al gezien en ik ga dat niet in mijn eentje doen
Koud! En lang... uiterlijk 22:45 thuis en vanochtend 6 uur de wekker, dus echt te weinig geslapen. Al had ik hier in de babytijd van de kinderen voor getekend. Times change :-Dquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe was je repetitie in de kou, Tink? Je hebt de beste muziekjaren gemist
Ik ga volgende week naar Pantera. Ik vraag me af of ik daar uberhaupt een nummer van ken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is het daar echt zo slecht?
Is voor ons iets te ver weg, dochter zit met kleinzoon dus die moet echt in de avond al terug
[..]
Naaahh, hij kan ook twee keer naar Alice Cooper toch? Is steeds een andere show en al is het dezelfde, tis fun![]()
Zoon weet nog niet of ie wil, kent niet veel nummers. Ik ook niet, boeie.
Morgen begint de verkoop, eerst maar es kijken wat de prijzen gaan zijn.
Oeh, kort nachtje dusquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koud! En lang... uiterlijk 22:45 thuis en vanochtend 6 uur de wekker, dus echt te weinig geslapen. Al had ik hier in de babytijd van de kinderen voor getekend. Times change :-D
Ik vind heel veel muziek fijn. Sta met zingen ook echt overal voor open. Ook ouder spul, maar dan meer richting Nirvana, the Ramones, the Cure, Led Zeppelin, Metallica... En musicalsmaar dan nooit de Nlse vertalingen en ook geen nepmusicals zoals 'we will rock you' of 'the bodyguard'.
Ik ken heel Pantera niet, nog ergerquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Pantera. Ik vraag me af of ik daar uberhaupt een nummer van ken.
Maar gelukkig kent de kerel genoeg voor ons allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |