quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:52 schreef amaranta het volgende:
Jullie zijn lief.
Ik zit zelf al wat verder in het acceptatie proces.
De artsen steken zeg maar niet onder stoelen of banken hoe het zit en hebben dat al meerdere keren vrij duidelijk gemaakt.
Communicatie is zeg maar niet hun ding. Van geen enkele.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.Ik snap je gevoel, en rust willen - voor jezelf maar ook voor je moeder - is een hele begrijpelijke wens. Juist omdat hoe langer dit duurt, hoe meer jij er aan onderdoor gaat. Terwijl jij daarna ook nog door moet, want de echte klap zal pas komen als ze wegvalt en dan moet jij jezelf ook overeind kunnen houden. Ik kan mij niet indenken hoe zwaar deze extra zorg voor jou moet zijn, dat alles op jou neerkomt. Ik zou willen dat je die zorg en het verdriet zou kunnen delen zodat je er minder alleen voor staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg veel sterkte![]()
Jullie zijn lief.
De artsen steken zeg maar niet onder stoelen of banken hoe het zit en hebben dat al meerdere keren vrij duidelijk gemaakt.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.Het is ook hartstikke zwaar, de extra zorg om je ouder(s). Zelfs als je die kunt delen, vind ik het al zwaar, dus als je er alleen voor staat, is dat nog zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is depressief. Kan hij niet met de situatie omgaan? Kan hij de ernst er van inzien, of houdt hij dat ver van zich af?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Jullie zijn lief.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.😘😘😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Wij hebben voor de kinderen via marktplaats wel een keer zo'n handelaar gevonden die ergens achteraf zat, maar die een schuur vol fietsen had en een erf om een rondje te kunnen fietsen. Ik zou marktplaats niet gelijk afschrijven, zoek iemand die meerdere fietsen aanbiedt en vraag of er ook de mogelijkheid is om een stukje te fietsen om te proberen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
En iets heel anders: ik ben op zoek naar een grote fysieke fietsenwinkel waar ze een flinke voorraad kinderfietsen hebben die niet allemaal minimaal ¤500 kosten.
Beide kinderen zijn opeens uit hun fietsen gegroeid. Ik wil advies over de volgende maat en ze moeten even een rondje kunnen fietsen om het uit te proberen, dus marktplaats of een webwinkel wordt 'm niet. Maar de lokale fietswinkel heeft weinig keuze en is duur. Ik wil best een stuk rijden als dat betekent dat we ergens ruime keus hebben, maar ik zie door de gesponsorde resultaten op Google door de bomen het bos niet meer. Dus iemand een goede tip?
https://www.12gobiking.nl/fietsen/kinderfietsen/meisjesfietsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
En iets heel anders: ik ben op zoek naar een grote fysieke fietsenwinkel waar ze een flinke voorraad kinderfietsen hebben die niet allemaal minimaal ¤500 kosten.
Beide kinderen zijn opeens uit hun fietsen gegroeid. Ik wil advies over de volgende maat en ze moeten even een rondje kunnen fietsen om het uit te proberen, dus marktplaats of een webwinkel wordt 'm niet. Maar de lokale fietswinkel heeft weinig keuze en is duur. Ik wil best een stuk rijden als dat betekent dat we ergens ruime keus hebben, maar ik zie door de gesponsorde resultaten op Google door de bomen het bos niet meer. Dus iemand een goede tip?
Jaren terug was ik heel tevreden over Itek. Maar geen idee hoe die nu zijn en of die bij jou in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
Welke regio?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |