abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216330719
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:52 schreef amaranta het volgende:
Jullie zijn lief.
Ik zit zelf al wat verder in het acceptatie proces.
De artsen steken zeg maar niet onder stoelen of banken hoe het zit en hebben dat al meerdere keren vrij duidelijk gemaakt.
Communicatie is zeg maar niet hun ding. Van geen enkele.
Dus ja. Dat ze haar vandaag niet wilden opnemen was wel wat rauw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je gevoel, en rust willen - voor jezelf maar ook voor je moeder - is een hele begrijpelijke wens. Juist omdat hoe langer dit duurt, hoe meer jij er aan onderdoor gaat. Terwijl jij daarna ook nog door moet, want de echte klap zal pas komen als ze wegvalt en dan moet jij jezelf ook overeind kunnen houden. Ik kan mij niet indenken hoe zwaar deze extra zorg voor jou moet zijn, dat alles op jou neerkomt. Ik zou willen dat je die zorg en het verdriet zou kunnen delen zodat je er minder alleen voor staat.

Heel erg veel sterkte :*
pi_216330765
@miss_sly :* fijn dat hij wel weer opknapt.

@amaranta, wat een nare situatie zo :*
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 14:00:57 #128
5428 crew  miss_sly
pi_216330767
quote:
Jullie zijn lief.
De artsen steken zeg maar niet onder stoelen of banken hoe het zit en hebben dat al meerdere keren vrij duidelijk gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook hartstikke zwaar, de extra zorg om je ouder(s). Zelfs als je die kunt delen, vind ik het al zwaar, dus als je er alleen voor staat, is dat nog zwaarder.

Je vader is depressief. Kan hij niet met de situatie omgaan? Kan hij de ernst er van inzien, of houdt hij dat ver van zich af?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Manager PR/Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 14:23:42 #129
269689 crew  Viv
pi_216331834
Ach @amaranta Wat een heftige boodschap krijg je dan. :*
pi_216331842
Weet je waar ik echt zó'n hekel aan heb... Van dat (goedkope) wc papier waar geen duidelijk begin aan zit. Dat je even snel tussendoor een nieuwe rol 'open' moet maken voor een leerling (want je was les aan het geven...) en dan krijg je dat eerste velletje niet (met beide lagen) los. :(
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:07:32 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216331913
quote:
Jullie zijn lief.

SPOILER
😘😘😘
SPOILER
pi_216332359
Sterkte @amaranta
Rot situatie en periode. :*
pi_216333606
Sterkte amaranta :* Wat een rotsituatie zeg!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 januari 2025 @ 19:34:08 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216334067
Heel veel sterkte in deze ontzettend moeilijke situatie amaranta
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216337029
Sterkte Amaranta, lijkt me een rotsituatie waarin je zit, zeker zonder broers of zussen om de zorgen mee te kunnen delen.

Om het weekend toch een beetje leuk in te leiden: beide helften van mijn eeneiige tweeling hebben vandaag een tand eruit. De een vanmorgen vroeg, de ander vanavond laat. En beide ook nog eens dezelfde tand :D (niet de eerste tand overigens, daar zat een paar maanden tussen bij ze).
pi_216338155
Ach @amaranta, wat een verdrietige en rotte situatie. Heel veel sterkte.

Toen mijn moeder overleed was het heel heftig dat het allemaal zo snel ging. Maar ik was ergens wel opgelucht dat haar een lange lijdensweg werd bespaard, en daarmee mij en mijn broer alle ellende van de zorgtaken die daarbij komen kijken. Het is gewoon heel intens en zwaar. Hou je taai.
pi_216338156
En ook sterkte voor alle anderen met zieke ouders :*
pi_216338162
En iets heel anders: ik ben op zoek naar een grote fysieke fietsenwinkel waar ze een flinke voorraad kinderfietsen hebben die niet allemaal minimaal ¤500 kosten.

Beide kinderen zijn opeens uit hun fietsen gegroeid. Ik wil advies over de volgende maat en ze moeten even een rondje kunnen fietsen om het uit te proberen, dus marktplaats of een webwinkel wordt 'm niet. Maar de lokale fietswinkel heeft weinig keuze en is duur. Ik wil best een stuk rijden als dat betekent dat we ergens ruime keus hebben, maar ik zie door de gesponsorde resultaten op Google door de bomen het bos niet meer. Dus iemand een goede tip?
pi_216338225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 07:02 schreef Amsel het volgende:
En iets heel anders: ik ben op zoek naar een grote fysieke fietsenwinkel waar ze een flinke voorraad kinderfietsen hebben die niet allemaal minimaal ¤500 kosten.

Beide kinderen zijn opeens uit hun fietsen gegroeid. Ik wil advies over de volgende maat en ze moeten even een rondje kunnen fietsen om het uit te proberen, dus marktplaats of een webwinkel wordt 'm niet. Maar de lokale fietswinkel heeft weinig keuze en is duur. Ik wil best een stuk rijden als dat betekent dat we ergens ruime keus hebben, maar ik zie door de gesponsorde resultaten op Google door de bomen het bos niet meer. Dus iemand een goede tip?
Wij hebben voor de kinderen via marktplaats wel een keer zo'n handelaar gevonden die ergens achteraf zat, maar die een schuur vol fietsen had en een erf om een rondje te kunnen fietsen. Ik zou marktplaats niet gelijk afschrijven, zoek iemand die meerdere fietsen aanbiedt en vraag of er ook de mogelijkheid is om een stukje te fietsen om te proberen.
Winkels weet ik zo niet zo goed, misschien decathlon een optie? Wel veel atb achtige fietsen, maar je zou eens op de site kunnen kijken. Vallen qua prijs onder de 500 euro wat ik zo vlug even keek. En je kan kijken of een bepaald model in de winkel op voorraad is, scheelt je mogelijk een ritje erheen.
Fake it till you make it...
  zaterdag 18 januari 2025 @ 07:51:35 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216338257
Mijn man en kinderen zijn regelmatig bij Mantel in Utrecht geweest in The Wall voor fietsen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216338333
Sterkte voor iedereen met zieke ouders en bijkomende zorgen. *;

Ik ga vanmorgen met mijn dochter naar de open dag op mijn oude middelbare school, snel gerekend is het 22 jaar geleden dat ik daar wegging, ik voel me even oud :') en sentimenteel want hoezo al een middelbare school, ze ging pas net naar peuterspeelzaal toch...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:11:40 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216338578
Geen idee welke regio je zit, maar in Tilburg zit spijkers. Die zou je even kunnen bellen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:21:23 #144
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216338636
:Z De laatste zaterdag werken , dan pas weer in november.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:37:00 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216338741
quote:

https://www.12gobiking.nl/fietsen/kinderfietsen/meisjesfiets
Duurder en goedkoper. Met binnen een oefenrondjesfietsbaan.

Is Moordrecht, maar pal naast Gouda.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 18-01-2025 11:17:45 ]
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:40:52 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216338771
:D Er belt echt niemand, ik ga Beyonce Bowl maar weer eens kijken *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 18-01-2025 11:19:09 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216338872
quote:
Jaren terug was ik heel tevreden over Itek. Maar geen idee hoe die nu zijn en of die bij jou in de buurt zitten.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 09:53:43 #148
5428 crew  miss_sly
pi_216338879
quote:

Welke regio?
Is onder Alkmaar een optie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216338942
Ik zou denken aan Decathlon.
Mijn eigen fiets heb ik gekocht bij fietsvoordeelshop(.nl). Dat was omdat ik daar met het fietsplan een fiets kon halen. Deze hebben ook veel fysieke winkels.

Volgens mij hadden ze destijds ook kinderfietsen op voorraad. En ik mocht daar gewoon een fiets even meenemen voor een ronde te fietsen.
Ik weet niet of je op de website kan checken wat ze waar op voorraad hebben om een proefrit op te maken.
pi_216339168
Ik bestelde mijn e-bike op internet, via een plaatje :@

Kleinzoon komt zo O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')