Wow wat lang! Dat redden we hier allemaal niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen.![]()
L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75.![]()
Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen.![]()
L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75.![]()
Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Ja, ze is met ongeveer 16,5 begonnen. Met 17 en 2 maanden haar rijbewijs gehaald. Toen moest ze bijna een jaar met een begeleider rijden. Met 18 pakte ze de auto en ging ze de weg op.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?
Als alles goed gaat, is ze hier 17 als ze haar diploma haalt. Vreemd idee nog steeds dat ze al zo oud zijn en over niet al te lange tijd nog meer hun eigen weg zullen gaan.
@:Vicky, een kind met een rijbewijs, dat vind ik toch ook zo'n raar idee. Als ze al twee jaar haar rijbewijs heeft, is ze dan ook al vroeg begonnen met rijlessen? S wil dat ook graag op het moment dat het zou kunnen, en dat is met 16,5 toch?
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:57 schreef Schanu het volgende:
Wat lijkt mij dat bijzonder, dat je kind je opeens voorbij gaat qua lengte. Zie ik hier niet zo snel gebeuren, vooral de kleinste is kleiner dan gemiddeld. Die wordt over 4 maanden 7 en zit nog steeds in kledingmaat 116, soms past ze zelfs 110 nogKorte broeken droeg ze vorige zomer nog maat 92, maar dat komt vooral omdat ze anders van haar billen afglijden en heeft dus niet zozeer te maken met lengte.
Nog steeds geen magneet overigens, de mais van afgelopen vrijdag is er nu wel allemaal uitgepoeptHad ondertussen verwacht dat dat ding er wel een keer uit zou zijn gekomen en vrees er steeds meer voor dat we eind deze week naar de huisarts mogen
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).quote:Op maandag 20 januari 2025 08:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:00 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).
Hoe is het met jou?
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces isquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.
Met mijn moeder ook redelijk. Maar dat wil niks zeggen. Kan zo omslaan.
Ach en wee.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Situatie ongewijzigd, nog thuis en zo?
voor jou.
Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Laten dat juist mijn drukste maanden zijn, ik kon dus niks doen
Yup, en het vervelendste van alles is is dat zij echt enorm aan het ontkennen is. Zelfs als ik gewoon rechttoe rechtaan zeg dat ze terminaal is, zegt ze dat misschien wel niet zo is. Zonet aan de telefoon nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces is
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurt krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
voor jou.
Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Slim bedacht van je zusje. Hopelijk kunnen ze snel wennen aan hun nieuwe situatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
voor jou.
Dat lijkt me lastig, dat ze zelf nog ontkent wat er aan de hand is. Sterkte ermee in elk geval.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurd krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.
Nee nog net onder de huurtoeslaggrens volgens mij, want via de woningbouw.quote:
Woningbouw staat niet gelijk aan huren onder de huurtoeslag grens.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee nog net onder de huurtoeslaggrens volgens mij, want via de woningbouw.
Echt knettergek dit.
Klopt, is ook zo. Maar dit huis is echt zo'n Philipswoninkje uit de jaren 50, maar omdat ze vorig jaar een beetje verbouwd hebben (paar pleisters hier en daar) is het nu een A-label huis. Yeah, right. Zegt zij rillend van de kou achter de laptopquote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Woningbouw staat niet gelijk aan huren onder de huurtoeslag grens.
De woningbouw hier heeft ook duurdere woningen in de verhuur.
Dat moet ook wel. Ik kom nu niet meer in aanmerking voor m'n eigen huisquote:Op maandag 20 januari 2025 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Mijn buren betalen ook allemaal veel meer, die zitten wel gehuurd, via de woningbouw, en ook een paar particlier, die betalen echt de jackpot maar werken allemaal in het ziekenhuis en zo ook.
Klinkt goed.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Maar dit huis is echt zo'n Philipswoninkje uit de jaren 50, maar omdat ze vorig jaar een beetje verbouwd hebben (paar pleisters hier en daar) is het nu een A-label huis. Yeah, right. Zegt zij rillend van de kou achter de laptop
Je zou denken hè.. komen weer mensen in die nét teveel verdienen voor de huurtoeslag en net te weinig voor een normale hypotheek.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Zijn toch regels voor. Ik snap het niet hoor, moet toch niet kunnen zo.
Ga je verhuizen naar een koopwoning? Of gewoon naar groter/betere kwaliteit huurhuis?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Ik kom nu niet meer in aanmerking voor m'n eigen huis![]()
Gelukkig ga ik er dik op vooruit in m'n nieuwe woning!
Dat laatste, ik ben afhankelijk van sociale huur. Maar mijn huidige woning is dat dus niet meer :´)quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ga je verhuizen naar een koopwoning? Of gewoon naar groter/betere kwaliteit huurhuis?
Wat fijn dat je er flink op vooruit gaat dan! Wanneer ga je verhuizen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat laatste, ik ben afhankelijk van sociale huur. Maar mijn huidige woning is dat dus niet meer :´)
Twisted.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Mijn buren betalen ook allemaal veel meer, die zitten wel gehuurd, via de woningbouw, en ook een paar particlier, die betalen echt de jackpot maar werken allemaal in het ziekenhuis en zo ook.
Vrijdag krijg ik de sleutels en 15 februari gaan we echt overquote:Op maandag 20 januari 2025 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er flink op vooruit gaat dan! Wanneer ga je verhuizen.
En bizar dat de huurprijs zo hard omhoog gaat met nieuwe huurders
Veel saus/verf werk en nieuw laminaat. Ik heb gelukkig genoeg hulp dus het moet allemaal lukken voor de 15equote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Spannend PoesMoet er veel gedaan worden in je nieuwe huisje?
Zo even de ha bellen voor zoon. Die had gister na sporten weer zo'n hoofdpijn dat ie ervan moest huilen
Oh, dat moet dan wel te doen zijn in drie weken, zeker met extra handjes. Fijn dat je zoveel hulp hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Veel saus/verf werk en nieuw laminaat. Ik heb gelukkig genoeg hulp dus het moet allemaal lukken voor de 15e
Beterschap miniMush!
Onze huisarts prikt geen bloed, dan moet je naar een prikpost of naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Doen ze dat bij jullie niet gewoon bij de ha, bloedprikken en zo?
Ik laat me tegenwoordig niet meer prikken bij de ha want dat zijn blinde debielen, ik ga elke keer wel even naar de prikpoli, maar dan hoef ik nog niet naar het lab.
Hier maak je een afspraak om te prikken en de laatste keer stond ik zelfs buiten voordat het eigenlijk tijd was voor mijn afspraak.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja alsnog niet naar een lab toch?
Prikpoli, heerlijk uren wachten daar
Is het zo dat als ik ze op 10 graden was, dat ze dan groter worden of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb net een jeans 40 minuten gekookt en die zit nu op de hoogste stand in de droger. Stond op de Levi's site dat je een broek zo kunt laten krimpen dus straks kijken of het echt werkt. En anders flikker ik um alsnog op 90C in de wasmachine.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het zo dat als ik ze op 10 graden was, dat ze dan groter worden of dat dan weer niet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Duran Duran speelt in juni in Ziggo. Denk dat ik daarheen wil
Begrijpelijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Duran Duran speelt in juni in Ziggo. Denk dat ik daarheen wil
Ja tochquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een ex die superfan is van Duran Duran, hele goede herinneringen aan die takke muziek
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:57 schreef vencodark het volgende:
Duran Duran is praktisch net als U2 wat mij betreft.![]()
Die ken ik niet, ben gestopt met luisteren na The Big Thing albumquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Laatste album van Duran Duran dat uitkwam toen ik er nog gedwongen naar luisterde was wel leuker dan die jaren 80 hits dingen hoor, Medezzaland.
Daar heb ik nog een promo van uit mijn Virgin tijd
In 87 was ik nog niet eens geborenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Deepfreeze, veel plezier alvast
[..]
Ja tochIk ben in 1987 geweest, in Ahoy. Was mn eerste concert.
[..]
[..]![]()
Duran Duran haalt het natuurlijk niet bij TotoNog 17 nachtjes
![]()
U2 wil ik ook heen en zoon naar Bon Jovi. Oh, en A-HA. Geen idee of deze bands ooit nog een concert geven, maar hoop doet leven![]()
Het stomme is, ik ken gewoon al die nummers van Duran Duran nog steeds uit mn hoofd, 35+ jaar later🙈
Bon Jovi? Gaan die dit jaar op tour dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Deepfreeze, veel plezier alvast
[..]
Ja tochIk ben in 1987 geweest, in Ahoy. Was mn eerste concert.
[..]
[..]![]()
Duran Duran haalt het natuurlijk niet bij TotoNog 17 nachtjes
![]()
U2 wil ik ook heen en zoon naar Bon Jovi. Oh, en A-HA. Geen idee of deze bands ooit nog een concert geven, maar hoop doet leven![]()
Het stomme is, ik ken gewoon al die nummers van Duran Duran nog steeds uit mn hoofd, 35+ jaar later🙈
Ja maar ik kan denk ik niet makkelijk wennen aan een andere cast.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef vencodark het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral naar Hamilton.
Whahahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb U2 helaas wel live gezien, ik huil er nog om 😂
Vooraan in het vak stond ik in de Kuip. De ex die fan was niet.
Die rende niet zo hard.
Maar goed ik kon daar wel lekker zitten en wensen dat ik ergens anders was want wat was dat een kut concert.
Zooroopa
Mochten ze wel ooit komen, geef ik wel een gilquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bon Jovi? Gaan die dit jaar op tour dan?
EDIT Note to self: beter lezen!!
Beetje als een coverband dus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik kan denk ik niet makkelijk wennen aan een andere cast.
Dus kijk ik hem nog maar eens op Disney 😂
Haat aan U2 dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Dat concert van U2 had ik liever overgeslagen,drama drama drama.
Ik heb ze volgens mij nog eens gezien bij de MTV awards, maar daar kan ik me dan weer alleen maar de Spice Girls en Hanson actief van herinneren 😂
Ik ga in april naar een Toto coverbandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ooh, zo. Das wel handig dan of moeten jullie dan nog steeds achter je moeder aan?
Voorverkoop is open, 200 euro per ticketIk wacht wel ff.
Wow, 30x Prince
Wij gaan over 16 dagen voor de 6e keer naar Toto![]()
Haha, dat zei ik hier gisteren ook "oeh, Alice Cooper", maar meneer heeft dat al gezien en ik ga dat niet in mijn eentje doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haat aan U2 dus![]()
Voorverkoop zou om 10.00 starten, maar kan er niks over vinden. En ja, ik zit een uur te vroeg. Was jaren geleden bij Toto VIP namelijk ook zo, zou om 10.00 uur beginnen, begon het al om 9.00 uur. Gelukkig zaten dochter en ik toen al in de startblokken![]()
Wil nu geen VIP, das alleen voor Toto![]()
Net maar een nieuw account gemaakt met mn nieuwe mailadres en mn eigenste achternaam want was de oude kwijt, uiteraard.
Oeh, Alice Cooper komt ook![]()
Is het daar echt zo slecht?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Troel het volgende:
Daarom ga ik dus nu naar Toto in Duitsland in plaats van in het Gelredome. Ik wil wel goed geluid
Naaahh, hij kan ook twee keer naar Alice Cooper toch? Is steeds een andere show en al is het dezelfde, tis funquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik hier gisteren ook "oeh, Alice Cooper", maar meneer heeft dat al gezien en ik ga dat niet in mijn eentje doen
Koud! En lang... uiterlijk 22:45 thuis en vanochtend 6 uur de wekker, dus echt te weinig geslapen. Al had ik hier in de babytijd van de kinderen voor getekend. Times change :-Dquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe was je repetitie in de kou, Tink? Je hebt de beste muziekjaren gemist
Ik ga volgende week naar Pantera. Ik vraag me af of ik daar uberhaupt een nummer van ken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is het daar echt zo slecht?
Is voor ons iets te ver weg, dochter zit met kleinzoon dus die moet echt in de avond al terug
[..]
Naaahh, hij kan ook twee keer naar Alice Cooper toch? Is steeds een andere show en al is het dezelfde, tis fun![]()
Zoon weet nog niet of ie wil, kent niet veel nummers. Ik ook niet, boeie.
Morgen begint de verkoop, eerst maar es kijken wat de prijzen gaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |