PSV is een VAR-gevoelige club.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef VEM2012 het volgende:
De gretigheid om doelpunten van PSV af te keuren is werkelijk bespottelijk.
Nee, je kan daar enorm mee spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Leek mij geen buitenspel met die gozer voor in het beeld, maar goed, het zal vast kloppen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je kan daar enorm mee spelen.
Wanneer vertrekt de bal van de voet? Daarmee kun je spelen. Maar ook het trekken van de lijnen is geen exacte wetenschap.quote:
Die vlieger gaat niet op als die Excelsior speler met alle moeite de bal moet verdedigen zodat hij niet bij Bakayoko komt imo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je kan daar enorm mee spelen.
Daarnaast kun je ook nog beredeneren dat de bal gewoon van een Excelsior speler komt.
Tot zover. Er kijken wel altijd meerdere mensen mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanneer vertrekt de bal van de voet? Daarmee kun je spelen
quote:. Maar ook het trekken van de lijnen is geen exacte wetenschap.
Hij zou zonder interventie helemaal niet bij Baka terecht zijn gekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op als die Excelsior speler met alle moeite de bal moet verdedigen zodat hij niet bij Bakayoko komt imo.
Ik ben helemaal niet gefrustreerd, ik constateer al jarenlang dat de VAR het voetbal minder leuk en minder eerlijk maakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot zover. Er kijken wel altijd meerdere mensen mee.
[..]
Hoe gefrustreerd kan je zijn om een afgekeurde goal tegen fucking Excelsior
Vincent Bijlo, denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
Welke idioot is eigenlijk VAR van dienst? Sjaak Swart?
Excelsior heeft meer kwaliteitenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
als je zo ongemotiveerd speelt verdien je het ook niet. laat dan Excelsior maar doorbekeren
Zagre is een betere linksback dan Dams.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Excelsior heeft meer kwaliteiten
:de club van 010quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Excelsior heeft meer kwaliteiten
De gemiddelde user in VBL ook denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zagre is een betere linksback dan Dams.
https://transferwatch.nl/(...)rt-naar-arthur-zagrequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zagre is een betere linksback dan Dams.
Verstandig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://transferwatch.nl/(...)rt-naar-arthur-zagre
Speelt gewoon de bal toch? Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
Welke idioot is eigenlijk VAR van dienst? Sjaak Swart?
Ik heb begrepen dat Leo geweldig kon speechen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Bosz moet de Leo Beenhakker in zichzelf oproepen.
Zoiets moet voor even leuk zijn . Bij Feyenoord bijvoorbeeld keken ze er al na anderhalf jaar doorheen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Leo geweldig kon speechen.
Leo was de voorloper van het manifesteren, denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet voor even leuk zijn . Bij Feyenoord bijvoorbeeld keken ze er al na anderhalf jaar doorheen.
Hopelijk scoort Luuk de Jong een hattrick. Dan zijn we weer even van het vermoeiende Pepi-gejammer af.quote:
Je had er wel meer . Korbach , Kistemaker , Jacobs en dronken Trond Sollied.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leo was de voorloper van het manifesteren, denk ik.
Eensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Luuk de Jong een hattrick. Dan zijn we weer even van het vermoeiende Pepi-gejammer af.
Dat zei je laatst ook al.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Luuk de Jong een hattrick. Dan zijn we weer even van het vermoeiende Pepi-gejammer af.
Arie Haan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je had er wel meer . Korbach , Kistemaker , Jacobs en dronken Trond Sollied.
Tactisch was het gewoon leeg.
Beste spits van Nederland. Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik spring in de bres voor Luuk de Jong als dat nodig is.
Je moet ook niet pissen op bali.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wisten jullie dat Hatenboer ooit last had van heftige legionella en twee parasieten in zijn lichaam?
Je bent poeponderzoeker in het lab?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wisten jullie dat Hatenboer ooit last had van heftige legionella en twee parasieten in zijn lichaam?
Die dacht volgens mij altijd dat die zelf De Heer , De Vader en De heilige geest was. Denkt waarschijnlijk ook dat hij maar niet Cruyff al die Europa Cups binnensleepte + Het kampioenschap van Feyenoord in 2017.quote:
Ik heb vandaag een podcast met Henk Fraser voorgeluisterd en begreep in elk geval waar Henk Fraser zijn obsessie voor fysiek fitte spelers vandaan heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die dacht volgens mij altijd dat die zelf De Heer , De Vader en De heilige geest was. Denkt waarschijnlijk ook dat hij maar niet Cruyff al die Europa Cups binnensleepte + Het kampioenschap van Feyenoord in 2017.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gewoon een broodje kroket (met mosterd) in de dug-out vreten.
Hij zal het niet vandaan hebben van Van Hanegem en Wim Jansen..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een podcast met Henk Fraser voorgeluisterd en begreep in elk geval waar Henk Fraser zijn obsessie voor fysiek fitte spelers vandaan heeft.
Arie Haan inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zal het niet vandaan hebben van Van Hanegem en Wim Jansen..
Hij kreeg een zetje nadienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
Zo inkomen en dan de schuld bij je tegenstander leggen.
Ja, hij komt dan ook als een gek in.quote:
Jammer verder dat die geen bus met waardeloze Argentijnen kan kopen bij RKC. De Wouter Goes van de jaren 80/90..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arie Haan inderdaad.
Van Hanegem was volgens hem meer van de tactische vormen tijdens de training. Als het zoiets vaags is, weet je al genoeg.
Stukje Wastora.quote:
Geen wonder dat hij fan is van Adewoye, die nu bij Fortuna voetbalt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer verder dat die geen bus met waardeloze Argentijnen kan kopen bij RKC. De Wouter Goes van de jaren 80/90..
''Voetbalt'' is een vrij dubieus begrip voor dat niveau hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij fan is van Adewoye, die nu bij Fortuna voetbalt.
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:34 schreef Vis1980 het volgende:
Nee, Excelsior komt zo met Nesto Groen en die scoort alsnog een hattrick, waardoor je eindelijk eens kan stoppen met dat Pepi-gezeur.
Ja, is dit niet normaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?
Nesto heten en dan de meest Hollandse kop hebben die er maar bestaatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, is dit niet normaal?Ik had het nog fout ook, want Nesto is niet eens mee.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nesto heten en dan de meest Hollandse kop hebben die er maar bestaat
Dit vind jij leuk hè👍quote:
Oh nee, dat kampioenschap is weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat ik moest blijven hopen dat Bosz weer zou gaan choken. graag duiding @:buitendam
Ik zat nog te denken om die film aan te slingeren waar over jullie het hadden.quote:
Is dat die film met die hond?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om die film aan te slingeren waar over jullie het hadden.
Morgen namelijk thuiswerken 8:29 wekkertje.
Zijn echte doorzetters denk ik, zelf moet ik er niet aan denken om telkens te moeten wachten voordat de site zich een beetje aanpast aan het scherm.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die mobiel fokken.
Past weer precies in het Bosz patroon.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Nu weet ik zeker dat voetbal scripted is.
Wat andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die mobiel fokken.
Wietplantage?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Chubby midget sluts part IV?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Morgen kantoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat hadden we meteen al ingeschat. Nijntje komt dicht in de buurt denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Arrival schijn je intellectueel voor te moeten zijn. Dat is zeg maar niet mijn ding.
Al besprokenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior is de club van Rotterdam @:KingRoland
quote:
Je zou kunnen overwegen om vanavond te gaan slapenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Morgen kantoor![]()
En val nu al in slaap
Die sparen krachten, moeten vrijdag alweer tegen het machtige Cambuur Leeuwarden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef xzaz het volgende:
Grappig dat psv ook nog denkt dat ze een kans hebben. Excelsior speelt niet eens op 100%
Hopelijk over iets meer dan 5 minutenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen om vanavond te gaan slapen
+8 minutenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk over iets meer dan 5 minuten
Daar voetbalt de Eredivisie van 10 jaar geleden met Kieftenbeld en De Leeuw.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die sparen krachten, moeten vrijdag alweer tegen het machtige Cambuur Leeuwarden.
I stand corrected lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ja Perisic zal echt het verschil maken
@KingRoland ben jij dat?quote:
En hij noemt ons indirect een nobodyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r zet de aanval in op @:gurneyisbestoke
Ik las de nieuwe Pepi is uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Pep is uit.
https://x.com/eurofootcom/status/1879283735419597181
De kat zit ongelooflijk schattig op mijn schoot, maar mijn batterij zit op 3%, en als ik geen oplader pak valt mijn mobiel uit en kan ik de wedstrijd niet af kijkenquote:
Gabby's poppenhuis natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat hadden we meteen al ingeschat. Nijntje komt dicht in de buurt denk ik.
Laat de kat lekker liggen. Dit is gespeeld dat beloof ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kat zit ongelooflijk schattig op mijn schoot, maar mijn batterij zit op 3%, en als ik geen oplader pak valt mijn mobiel uit en kan ik de wedstrijd niet af kijken
Wat moet ik doen?
Ik denk dat jouw kat ook wel wil genieten van een PSV blamage.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kat zit ongelooflijk schattig op mijn schoot, maar mijn batterij zit op 3%, en als ik geen oplader pak valt mijn mobiel uit en kan ik de wedstrijd niet af kijken
Wat moet ik doen?
Die kat bepaalt dus gewoon wat daar in huis allemaal gebeurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?
Soms denk je weleens dat hij de 60 niet gaat halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Pep is uit.
https://x.com/eurofootcom/status/1879283735419597181
Dat doen katten jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kat bepaalt dus gewoon wat daar in huis allemaal gebeurt.
Niet zo moeilijk doen en naar je kat luisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?
Duh. Het is een kat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kat bepaalt dus gewoon wat daar in huis allemaal gebeurt.
Zijn huwelijk is recent gebarsten. Maar dat mag niet verbazen van iemand die 15 jaar geleden al obsessiever was met hoe Metzelder te kloppen, dan de gelukjes van zijn eigen kinderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms denk je weleens dat hij de 60 niet gaat halen.
Hier nu ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijken ook altijd zo vuil naar je als je op de bank zit, alsof je hun plekje hebt ingepikt.
Treurig bestaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn huwelijk is recent gebarsten. Maar dat mag niet verbazen van iemand die 15 jaar geleden al obsessiever was met hoe Metzelder te kloppen, dan de gelukjes van zijn eigen kinderen.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Huisdieren horen niet op de bank of in bed
Ik maak gewoon mijn huis dagelijks schoon, viespeuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Huisdieren horen niet op de bank of in bed
Dat verbaast niemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen
De kat (Ellie) vindt het vooral veelzeggend over de kwaliteit van Feyenoord dat wij zo kansloos veel slechter presteren dan PSV die niet eens kunnen winnen van Excelsiorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw kat ook wel wil genieten van een PSV blamage.
Gohquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen
Estelle Cruijff gespotquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik maak gewoon mijn huis dagelijks schoon, viespeuk.
Dat vind ik wel triest ja. Die kat had het prima in zo’n asiel en dan ben jij plots de nieuwe baasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen, ondankbare teringlijer. Haal je ze uit het asiel geef je ze te vreten. Dit is je dank.
Ome Henkgodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen, ondankbare teringlijer. Haal je ze uit het asiel geef je ze te vreten. Dit is je dank.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zet het commentaar even aan voor dit prachtige moment.
Oei, maar het kan nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Verheug me nu al op de after van de boze kabouter
Ik zou niet van die zakjes vlees introduceren bij die beestjes. Heb je ineens junk op de bank liggen.quote:
Achquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat de kat lekker liggen. Dit is gespeeld dat beloof ik
Ik geloof jou dus nooit meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:58 schreef GGMM het volgende:
Verdomme m'n gifje voor jan kut klaargezet
Ach en Gurney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |