Ik maak gewoon mijn huis dagelijks schoon, viespeuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Huisdieren horen niet op de bank of in bed
Dat verbaast niemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen
De kat (Ellie) vindt het vooral veelzeggend over de kwaliteit van Feyenoord dat wij zo kansloos veel slechter presteren dan PSV die niet eens kunnen winnen van Excelsiorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw kat ook wel wil genieten van een PSV blamage.
Gohquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen
Estelle Cruijff gespotquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik maak gewoon mijn huis dagelijks schoon, viespeuk.
Dat vind ik wel triest ja. Die kat had het prima in zo’n asiel en dan ben jij plots de nieuwe baasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen, ondankbare teringlijer. Haal je ze uit het asiel geef je ze te vreten. Dit is je dank.
Ome Henkgodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef Wotte het volgende:
Die kat van mij is met de noorderzon verdwenen, ondankbare teringlijer. Haal je ze uit het asiel geef je ze te vreten. Dit is je dank.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zet het commentaar even aan voor dit prachtige moment.
Oei, maar het kan nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Verheug me nu al op de after van de boze kabouter
Ik zou niet van die zakjes vlees introduceren bij die beestjes. Heb je ineens junk op de bank liggen.quote:
Achquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat de kat lekker liggen. Dit is gespeeld dat beloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |