Ik zat nog te denken om die film aan te slingeren waar over jullie het hadden.quote:
Is dat die film met die hond?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om die film aan te slingeren waar over jullie het hadden.
Morgen namelijk thuiswerken 8:29 wekkertje.
Zijn echte doorzetters denk ik, zelf moet ik er niet aan denken om telkens te moeten wachten voordat de site zich een beetje aanpast aan het scherm.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die mobiel fokken.
Past weer precies in het Bosz patroon.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Nu weet ik zeker dat voetbal scripted is.
Wat andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die mobiel fokken.
Wietplantage?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Chubby midget sluts part IV?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Morgen kantoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat hadden we meteen al ingeschat. Nijntje komt dicht in de buurt denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Arrival schijn je intellectueel voor te moeten zijn. Dat is zeg maar niet mijn ding.
Al besprokenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior is de club van Rotterdam @:KingRoland
quote:
Je zou kunnen overwegen om vanavond te gaan slapenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Morgen kantoor![]()
En val nu al in slaap
Die sparen krachten, moeten vrijdag alweer tegen het machtige Cambuur Leeuwarden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef xzaz het volgende:
Grappig dat psv ook nog denkt dat ze een kans hebben. Excelsior speelt niet eens op 100%
Hopelijk over iets meer dan 5 minutenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen om vanavond te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |