''Voetbalt'' is een vrij dubieus begrip voor dat niveau hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij fan is van Adewoye, die nu bij Fortuna voetbalt.
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:34 schreef Vis1980 het volgende:
Nee, Excelsior komt zo met Nesto Groen en die scoort alsnog een hattrick, waardoor je eindelijk eens kan stoppen met dat Pepi-gezeur.
Ja, is dit niet normaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?
Nesto heten en dan de meest Hollandse kop hebben die er maar bestaatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, is dit niet normaal?Ik had het nog fout ook, want Nesto is niet eens mee.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nesto heten en dan de meest Hollandse kop hebben die er maar bestaat
Dit vind jij leuk hè👍quote:
Oh nee, dat kampioenschap is weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat ik moest blijven hopen dat Bosz weer zou gaan choken. graag duiding @:buitendam
Ik zat nog te denken om die film aan te slingeren waar over jullie het hadden.quote:
Is dat die film met die hond?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om die film aan te slingeren waar over jullie het hadden.
Morgen namelijk thuiswerken 8:29 wekkertje.
Zijn echte doorzetters denk ik, zelf moet ik er niet aan denken om telkens te moeten wachten voordat de site zich een beetje aanpast aan het scherm.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die mobiel fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |