De gemiddelde user in VBL ook denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zagre is een betere linksback dan Dams.
https://transferwatch.nl/(...)rt-naar-arthur-zagrequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zagre is een betere linksback dan Dams.
Verstandig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://transferwatch.nl/(...)rt-naar-arthur-zagre
Speelt gewoon de bal toch? Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
Welke idioot is eigenlijk VAR van dienst? Sjaak Swart?
Ik heb begrepen dat Leo geweldig kon speechen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Bosz moet de Leo Beenhakker in zichzelf oproepen.
Zoiets moet voor even leuk zijn . Bij Feyenoord bijvoorbeeld keken ze er al na anderhalf jaar doorheen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Leo geweldig kon speechen.
Leo was de voorloper van het manifesteren, denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet voor even leuk zijn . Bij Feyenoord bijvoorbeeld keken ze er al na anderhalf jaar doorheen.
Hopelijk scoort Luuk de Jong een hattrick. Dan zijn we weer even van het vermoeiende Pepi-gejammer af.quote:
Je had er wel meer . Korbach , Kistemaker , Jacobs en dronken Trond Sollied.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leo was de voorloper van het manifesteren, denk ik.
Eensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Luuk de Jong een hattrick. Dan zijn we weer even van het vermoeiende Pepi-gejammer af.
Dat zei je laatst ook al.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Luuk de Jong een hattrick. Dan zijn we weer even van het vermoeiende Pepi-gejammer af.
Arie Haan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je had er wel meer . Korbach , Kistemaker , Jacobs en dronken Trond Sollied.
Tactisch was het gewoon leeg.
Beste spits van Nederland. Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik spring in de bres voor Luuk de Jong als dat nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |