Je moet ook niet pissen op bali.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wisten jullie dat Hatenboer ooit last had van heftige legionella en twee parasieten in zijn lichaam?
Je bent poeponderzoeker in het lab?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wisten jullie dat Hatenboer ooit last had van heftige legionella en twee parasieten in zijn lichaam?
Die dacht volgens mij altijd dat die zelf De Heer , De Vader en De heilige geest was. Denkt waarschijnlijk ook dat hij maar niet Cruyff al die Europa Cups binnensleepte + Het kampioenschap van Feyenoord in 2017.quote:
Ik heb vandaag een podcast met Henk Fraser voorgeluisterd en begreep in elk geval waar Henk Fraser zijn obsessie voor fysiek fitte spelers vandaan heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die dacht volgens mij altijd dat die zelf De Heer , De Vader en De heilige geest was. Denkt waarschijnlijk ook dat hij maar niet Cruyff al die Europa Cups binnensleepte + Het kampioenschap van Feyenoord in 2017.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gewoon een broodje kroket (met mosterd) in de dug-out vreten.
Hij zal het niet vandaan hebben van Van Hanegem en Wim Jansen..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een podcast met Henk Fraser voorgeluisterd en begreep in elk geval waar Henk Fraser zijn obsessie voor fysiek fitte spelers vandaan heeft.
Arie Haan inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zal het niet vandaan hebben van Van Hanegem en Wim Jansen..
Hij kreeg een zetje nadienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
Zo inkomen en dan de schuld bij je tegenstander leggen.
Ja, hij komt dan ook als een gek in.quote:
Jammer verder dat die geen bus met waardeloze Argentijnen kan kopen bij RKC. De Wouter Goes van de jaren 80/90..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arie Haan inderdaad.
Van Hanegem was volgens hem meer van de tactische vormen tijdens de training. Als het zoiets vaags is, weet je al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |