+8 minutenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk over iets meer dan 5 minuten
Daar voetbalt de Eredivisie van 10 jaar geleden met Kieftenbeld en De Leeuw.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die sparen krachten, moeten vrijdag alweer tegen het machtige Cambuur Leeuwarden.
I stand corrected lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ja Perisic zal echt het verschil maken
@KingRoland ben jij dat?quote:
En hij noemt ons indirect een nobodyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r zet de aanval in op @:gurneyisbestoke
Ik las de nieuwe Pepi is uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Pep is uit.
https://x.com/eurofootcom/status/1879283735419597181
De kat zit ongelooflijk schattig op mijn schoot, maar mijn batterij zit op 3%, en als ik geen oplader pak valt mijn mobiel uit en kan ik de wedstrijd niet af kijkenquote:
Gabby's poppenhuis natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat hadden we meteen al ingeschat. Nijntje komt dicht in de buurt denk ik.
Laat de kat lekker liggen. Dit is gespeeld dat beloof ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kat zit ongelooflijk schattig op mijn schoot, maar mijn batterij zit op 3%, en als ik geen oplader pak valt mijn mobiel uit en kan ik de wedstrijd niet af kijken
Wat moet ik doen?
Ik denk dat jouw kat ook wel wil genieten van een PSV blamage.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kat zit ongelooflijk schattig op mijn schoot, maar mijn batterij zit op 3%, en als ik geen oplader pak valt mijn mobiel uit en kan ik de wedstrijd niet af kijken
Wat moet ik doen?
Die kat bepaalt dus gewoon wat daar in huis allemaal gebeurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?
Soms denk je weleens dat hij de 60 niet gaat halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Pep is uit.
https://x.com/eurofootcom/status/1879283735419597181
Dat doen katten jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kat bepaalt dus gewoon wat daar in huis allemaal gebeurt.
Niet zo moeilijk doen en naar je kat luisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?
Duh. Het is een kat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kat bepaalt dus gewoon wat daar in huis allemaal gebeurt.
Zijn huwelijk is recent gebarsten. Maar dat mag niet verbazen van iemand die 15 jaar geleden al obsessiever was met hoe Metzelder te kloppen, dan de gelukjes van zijn eigen kinderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms denk je weleens dat hij de 60 niet gaat halen.
Hier nu ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijken ook altijd zo vuil naar je als je op de bank zit, alsof je hun plekje hebt ingepikt.
Treurig bestaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn huwelijk is recent gebarsten. Maar dat mag niet verbazen van iemand die 15 jaar geleden al obsessiever was met hoe Metzelder te kloppen, dan de gelukjes van zijn eigen kinderen.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Huisdieren horen niet op de bank of in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |