Nee the fallen Madonna toch?quote:
Wat heeft die boom de bliksem aangedaan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
En wat KAN onweer nou met een boom doen?
Bekijk deze YouTube-video
Op een donkere en stormachtige nacht in Utrecht werd de stad geteisterd door een hevige onweersbui. De lucht knetterde van elektriciteit, en de donder rolde als reusachtige voetstappen over de huizen en straten. Boven het Wilhelminapark, waar een oude, majestueuze eik stond, leek de bliksem god Fulmenius bijzonder woest.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft die boom de bliksem aangedaan?
### Samenvatting van het Verhaalquote:
Ik denk met AI geschrevenquote:
Dankjequote:
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
### Samenvatting van het Verhaal
- **Donkere Nacht in Utrecht**: Een hevige onweersbui teistert de stad, met de bliksem god **Fulmenius** die zijn woede uit op een oude, majestueuze eik in het **Wilhelminapark**.
- **De Eik en Zijn Geheim**: De eik, eeuwenoud en stevig geworteld, staat boven een vergeten tempelruïne gewijd aan Fulmenius. De god is boos omdat de tempel vergeten is.
- **Strijd tussen Fulmenius en de Eik**: Fulmenius valt de eik herhaaldelijk aan met bliksem, maar de boom wordt alleen maar sterker en veerkrachtiger.
- **Inzichten van Fulmenius**: Na verloop van tijd begint Fulmenius de kracht en betekenis van de eik te begrijpen, en beseft hij dat de natuur gerespecteerd moet worden.
- **Nieuwe Harmonie**: Fulmenius en de eik vinden een manier om samen te bestaan. De eik wordt een symbool van veerkracht en de bewoners van Utrecht vieren deze verbondenheid met een jaarlijks festival.
- **Impact op de Gemeenschap**: De eik wordt een monument van kracht en hoop, en herinnert de mensen aan het belang van respect voor de natuur.
Dit verhaal benadrukt de kracht van **samenleven**, **resilience**, en de verbinding tussen mens en natuur. Heb je interesse in meer verhalen of informatie over een specifiek onderwerp? 😊
Ja AI wordt de toekomstquote:Op zondag 12 januari 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Hij zou beter moeten weten.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI
Hij trekt er wel gekke bekken bijquote:
Ik heb serieus altijd gedacht dat hij een zinnetje Frans zong in dit lied.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI
welk zinnetje?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat hij een zinnetje Frans zong in dit lied.
Chouqroutebeverequote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat hij een zinnetje Frans zong in dit lied.
hmm lekkerquote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
ik at zuurkoolstamp vanaaf; nou komt het wel heel dichtbij .....
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm lekker
Maar dat blijkt dus I should have known better te zijn, hij zingt het net iets te snel
Misschien was dat stiekem wel de bedoeling, Frans was een tijdje "hip" om in een nummer naast Engels te zingen.quote:
Ik had toen nog maar amper Engels gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien was dat stiekem wel de bedoeling, Frans was een tijdje "hip" om in een nummer naast Engels te zingen.
Ik leerde Engels van de serie Bottom, was er vrij snel goed in en kon vooral goed scheldenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had toen nog maar amper Engels gehad.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leerde Engels van de serie Bottom, was er vrij snel goed in en kon vooral goed schelden
Dat was 10 jaar later.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leerde Engels van de serie Bottom, was er vrij snel goed in en kon vooral goed schelden
Geweldige serie, ik heb de serie op dvd.quote:
Ik bedoelde The young ones, tijdens de serie Bottom was ik al gevorderd in het Engelsquote:Op zondag 12 januari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar later.
[..]
Geweldige serie, ik heb de serie op dvd.
Engels leerde je na de lagere school.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:49 schreef drakin het volgende:
In die tijd leerden we wel laat pas Engels op school
Ja laat dus, want nu wordt het al wel op de lagere school gegeven.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Engels leerde je na de lagere school.
Frans heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja laat dus, want nu wordt het al wel op de lagere school gegeven.
Ik leerde wel Frans heel vroeg, maar dat kreeg ik thuis een beetje mee.
Op de middelbare had ik wel hoge cijfers op Frans.quote:
Ik ben ervan overtuigd dat het Frans veel meer aandacht kreeg en beter werd onderwezen toen ik op school zat dan tegenwoordigquote:Op zondag 12 januari 2025 21:59 schreef drakin het volgende:
Ik heb mijn eerste Franse boekjes nog steeds
Ik heb tegenwoordig toch wel vertaling nodig, later geen leuke onderwijzer meer en toen heeft het de aandacht verloren.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het Frans veel meer aandacht kreeg en beter werd onderwezen toen ik op school zat dan tegenwoordig
Ik heb alleen Engels gehad en één jaar Duits.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig toch wel vertaling nodig, later geen leuke onderwijzer meer en toen heeft het de aandacht verloren.
In het boek wat ik nu lees komt best veel Frans voor en dat lees ik toch niet zo makkelijk als Nederlands, Fries, Duits of Engels
Nee zeker wat minder goedquote:Op zondag 12 januari 2025 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig toch wel vertaling nodig, later geen leuke onderwijzer meer en toen heeft het de aandacht verloren.
In het boek wat ik nu lees komt best veel Frans voor en dat lees ik toch niet zo makkelijk als Nederlands, Fries, Duits of Engels
Duits liet ik vrij snel vallen, maar heb ik later geleerd en Fries zelfs nog later.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen Engels gehad en één jaar Duits.
Ik kwam in Frankrijk een keer een hoop Franse studenten tegen die Engels konden. Hun lerares Engels was er ook bijquote:Op zondag 12 januari 2025 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee zeker wat minder goedMaar ik was met een hoop studenten in Frankrijk afgelopen maand en was echt de enige die Frans kon begrijpen en spreken volgens mij. Vond het echt bedroevend
Ja denk ik ook en dat Spaans een optie is bvquote:Op zondag 12 januari 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het Frans veel meer aandacht kreeg en beter werd onderwezen toen ik op school zat dan tegenwoordig
Die zijn er nog steeds hoorquote:Op zondag 12 januari 2025 22:18 schreef pullup het volgende:
Ja ze zijn niet zo streng meer aan de leer als vroeger![]()
Toen weigerden ze het gewoon te spreken
Vooral de oudere generatie denk ik?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Straight into Hell ..................
Helaas moet ik wel naar buiten voor de boodschappen.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
SBE als ie naar buiten moet![]()
![]()
https://www.youtube.com/shorts/CAeK-Bx_73k
Jij ook nog.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, kerels en meiden.
Beetje laat, maar alsnog de beste en snelste wensen voor dit jaar![]()
Ik heb alleen mijn werk telefoon in winterslaapstand gezet de afgelopen 3 wekenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook nog.
Ik dacht dat je een winterslaap hield.
Dat doe ik hem niet na.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
Even een mooi dansje
Is ook 1 van de bekendste Russische balletdansersquote:
Gewoon vaker langskomen.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn werk telefoon in winterslaapstand gezet de afgelopen 3 weken
Dat wist ik nog net.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook 1 van de bekendste Russische balletdansers
Dat is wel mijn bedoeling.quote:
Ik was al jong fan van hemquote:Op zondag 12 januari 2025 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon vaker langskomen.
[..]
Dat wist ik nog net.
Ik niet, beetje ziekenhuis gelegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling.
laatste maand gewoon druk geweest met van alles en nog wat
Ow, ernstig?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, beetje ziekenhuis gelegen.
U ook natuurlijk herr Kaninchenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, kerels en meiden.
Beetje laat, maar alsnog de beste en snelste wensen voor dit jaar![]()
Ik heb het overleeft en ben weer bijna de oude.quote:
Dat is het belangrijkstequote:Op zondag 12 januari 2025 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het overleeft en ben weer bijna de oude.
Precies.quote:
Goedemorgen Puzziequote:
Ik heb een ochtendje vrijquote:
Hey Puzzie, leuke dag geahd gisteren met je kleindochter?quote:
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, leuke dag geahd gisteren met je kleindochter?
Leuk he, deed dat soort dingen met Max ook. Ik mis die tijd nog wel eens hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Lekker een middag met die kleine meid geweest , shoppen, kinderboerderij en daar gegeten.
Mijn kleindochter noem ik Oliefje ,(Olivia) maar zij wordt in juni 5 en er gaat een moment komen dat je ze minder gaat zien zodra meer een eigen leven gaan krijgen. Met Kerst waren mijn zoon en kleindochter en ik bij mijn moeder en zaten we daar met vier generaties , was toch ook wel bijzonderquote:Op maandag 13 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk he, deed dat soort dingen met Max ook. Ik mis die tijd nog wel eens hoor.
Ik zie hem nu niet zoveel meer, hij is nu 15 heeft zijn vrienden en zijn game. Het hoort er bij, maar het gemis is er wel.
Heel soms komt hij even een knuffel brengen en zegt, ik moet gelijk weer gaan hoor oma want ik moet .........
Leuk Oliefje, ja ze gaan vriendjes en vriendinnetjes krijgen, gaan op weg naar een eigen leven.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter noem ik Oliefje ,(Olivia) maar zij wordt in juni 5 en er gaat een moment komen dat je ze minder gaat zien zodra meer een eigen leven gaan krijgen. Met Kerst waren mijn zoon en kleindochter en ik bij mijn moeder en zaten we daar met vier generaties , was toch ook wel bijzonder![]()
Maar kleine kinders worden groot en het sneller naarmate ze ouder worden lijkt het wel
MOrguh Pullupquote:
Dat is ook bijzonderquote:Op maandag 13 januari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk Oliefje, ja ze gaan vriendjes en vriendinnetjes krijgen, gaan op weg naar een eigen leven.
Dat zijn mooie momenten om mee te maken, als je zo samen zit met de Kerst.
Ik heb hier nog een foto van 5 generaties, mijn kleindochter, mijn dochter, ik, mijn vader en mijn opa
Ja heel mooi als je ouders en je grootouders nog kunnen genieten.
Hai, ja rare verhoudingenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Pullup
Zo wat een grote klauwe heeft dat kleine beestje zeg
Dat is zeker waar, de tijd vliegt.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook bijzonder![]()
Ergens heeft ze natuurlijk sl een eigen leventje want ze woont alleen bij haar mama en in de weekenden is bij mijn zoon en het gaat zo snel dat het belangrijk is om te genieten van die momenten met elkaar en leuke dingen doen.
Absoluutquote:Op maandag 13 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, de tijd vliegt.
Genieten van waar ja kan genieten, maar dat telt voor alles
Ja zo klein vogeltje en dan die lange poten met dit giga klauwenquote:
Die stapt op hoge poten naar de managerquote:Op maandag 13 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo klein vogeltje en dan die lange poten met dit giga klauwen
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die stapt op hoge poten naar de manager
Morguh Domnivoorquote:
Morguhquote:
Ha die eendquote:Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge dames en heren van het goede leven.
Dag mevr. Puzzie.quote:
Ik voelde mij vanmorgen weer een stuk beter toen ik opstond.quote:
Dat is goed nieuws!!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voelde mij vanmorgen weer een stuk beter toen ik opstond.
Idd, ik voel mij weer bijna de oude.quote:
Dat klinkt veelbelovendquote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik voel mij weer bijna de oude.
Idd, nu moet ik alles inhalen waar ik 2 maanden geleden moest stoppen. Dat gaat mij ook een week kosten.quote:
Oh jee, dat is de keerzijde van het verhaalquote:Op maandag 13 januari 2025 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu moet ik alles inhalen waar ik 2 maanden geleden moest stoppen. Dat gaat mij ook een week kosten.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee, dat is de keerzijde van het verhaal![]()
![]()
Maar dat komt vast goed, Fijn je dat je je iig al beter voelt
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
Dan moet het wel lukken.quote:
Anders vraag ik jou wel om een dagje te helpen met schoonmaken.quote:
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres eendquote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou wel om een dagje te helpen met schoonmaken.
Shit.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres eend
Aan mijn parkiet heb ik ook al niet veel.quote:
Die kan vast goed rotzooi makenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn parkiet heb ik ook al niet veel.
Je kent haar?quote:
De meeste bende ligt idd onder haar kooi.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel wat van parkieten
Ja preciesquote:Op maandag 13 januari 2025 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste bende ligt idd onder haar kooi.
baby flamingoquote:
Is een baby Himantopusquote:
O dat wist ik niet, ik kom de laatste week steeds baby flamingos tegenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een baby Himantopus
Een baby flamingo zit er grijs uit
Ik wist wel dat t geen baby flamingo was, maar wat voor baby vogel moest ik even zoekenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, ik kom de laatste week steeds baby flamingos tegen
Ik twijfelde wel even vanwege de ver uitstaande tenenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wist wel dat t geen baby flamingo was, maar wat voor baby vogel moest ik even zoeken
Wel een mooie vogel lange pootjes ookquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel even vanwege de ver uitstaande tenen
meeste vogels zijn mooiquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een mooie vogel lange pootjes ook
Vooral als ze bereid zijn door een Zweedse kok.quote:
Het meest veelzijdige stukje vleesch?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als ze bereid zijn door een Zweedse kok.
Zeiden ze wel he, weet alleen of dat nog van toepassing isquote:Op maandag 13 januari 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vleesch?
Kip past zo'n beetje bij alles en je kan kip op veel manieren bereiden.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeiden ze wel he, weet alleen of dat nog van toepassing is
Dat is waarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kip past zo'n beetje bij alles en je kan kip op veel manieren bereiden.
Kip was heerlijk, ik zit inmiddels in de biosquote:
Leuk, welke film ga je kijken?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Kip was heerlijk, ik zit inmiddels in de bios
Hij is hier ook goed te zien.quote:
Ging inmiddelsquote:
Zelfs dan nogquote:Op maandag 13 januari 2025 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kleren aantrekken, geile internet -bær![]()
![]()
Wassup?
Zat even in het verkeerde topic.quote:
Nu moet je het goed maken.quote:
quote:
quote:
Welke gek plaatst er dan ook een ladder bij zo'n jongquote:Op maandag 13 januari 2025 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.nu.nl/313979/(...)ands-dierenpark.html
Hoihiii, zat ff elders, solly Marcus.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan nog
Weinig hier, en bij jou?
Kippensoep, verse oosterse van de appie was best lekkerquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Kippensoep, verse oosterse van de appie was best lekker
Lol zag je in dat Hannah Vrede topic, weer een keer een aardige fok relquote:Op maandag 13 januari 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoihiii, zat ff elders, solly Marcus.
Fysiek weer in vorm at least, hoop ik ?
Alles wel, thanksz. CV op 19 degreesz. Eerder vanavond een kip aan flarden gescheurd met een smakelijke mango-salade en patattt ernaast en een goede rode wijn behoeft geen kranzz. Nu aan de port!@
Trusten dan maar.quote:
Hij mag niet spelen?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke gek plaatst er dan ook een ladder bij zo'n jong
Trusten eendjequote:
ff elders? Als het 19 degreesz is zit je daar nog wel evenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoihiii, zat ff elders, solly Marcus.
Fysiek weer in vorm at least, hoop ik ?
Alles wel, thanksz. CV op 19 degreesz. Eerder vanavond een kip aan flarden gescheurd met een smakelijke mango-salade en patattt ernaast en een goede rode wijn behoeft geen kranzz. Nu aan de port!@
Hi Sourtjens!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol zag je in dat Hannah Vrede topic, weer een keer een aardige fok rel
Gewoon an huus 19 graden is toch niet zo luxe?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ff elders? Als het 19 degreesz is zit je daar nog wel even
Have fun
Een kaart iddquote:Op maandag 13 januari 2025 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi Sourtjens!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, moest er wel wat om lachen. Niet alles gelezen want te veel onzin en ook weer niet belangrijk. Maar wat me wel opviel is dat die griet zeker niet bestaat. Dat taalgebruik straight from AI. En bijvoorbeeld zichzelf presenteren als "kindarts" en "gynaecoloog", maar het dan wel verkeerd spellen. Samen met deftig taalgebruik met weer enorme taalkundige missers (link in eerste topic in FB). En dan al haar activiteiten, 4 studies en tig banen en sinds 2013 (meen ik) actief op fok mar wel 1 post per dag.
Wel sneu natuurlijk voor de mensen die er waarde aan hebben gehecht (haar empathische raadgeving a la Mona v Story).
Moest natuurlijk denken aan die meid (in een sc eerder deze eeuw) die erg ziek veinsde te zijn. Ik had toen gelijk al zoiets van: dit stinkt. Want ze was vrij kort in die sc.. Toch heeft ze aardig wat ansichtkaarten ontvangen op die afdeling waar ze dus niet lag![]()
Had jij ook niet een kaart gestuurd? En bloemen? En een cheque?![]()
Ja, van mij hoeft het niet open te blijven. Maar voor de activiteit en een opleving op het forum is het toch best okeej?!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kaart iddMaar jammer dat het dan op slot gaat, tenzij ze echt dood is maar ik twijfel daar ook aan.
Het was wel wat vermakelijk leesvoerquote:Op maandag 13 januari 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het niet open te blijven. Maar voor de activiteit en een opleving op het forum is het toch best okeej?!
En dat Yvonne het zaakje dichtgooit klopt niet, dit zaakje stinkt, mark maai worst![]()
Ja, maar te veel om te lezen. En natuurlijk heel raar dat er niet eerder vol werd getwijfeld aan die act van deze alleskunner, met ook nog die sterke politieke voorkeur die te belangrijk leek.. Anyhoe, zo'n topic trekt een hoop weirdos zowel in kamp "ze is echt, jonguh" als bij de disbelievers. Gr, groet, een weirdoquote:Op maandag 13 januari 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was wel wat vermakelijk leesvoer
Ik heb alles gelezenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, maar te veel om te lezen. En natuurlijk heel raar dat er niet eerder vol werd getwijfeld aan die act van deze alleskunner, met ook nog die sterke politieke voorkeur die te belangrijk leek.. Anyhoe, zo'n topic trekt een hoop weirdos zowel in kamp "ze is echt, jonguh" als bij de disbelievers. Gr, groet, een weirdo
Geeft nietquote:
Ja, maar ook iemand van fok over de telefoon heeft gesproken. Dat gaat wel ver maar er zijn mensen die ver gaan in hun rol, nu het niet meer aankunnen en dus virtueel overlijden. Ik vind het wel boeiend op één of andere manierquote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
![]()
Neem aan dat je dan ook wel zoiets hebt van: wat een gelul met die Hannah, da's zeker nie echt..
Ja, duhhh, Mascaraklodderquote:Op maandag 13 januari 2025 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, maar ook iemand van fok over de telefoon heeft gesproken. Dat gaat wel ver maar er zijn mensen die ver gaan in hun rol, nu het niet meer aankunnen en dus virtueel overlijden. Ik vind het wel boeiend op één of andere manier
Ja, nou jaquote:
Ja ik weet het, maar toch fascinerend als je een account van 10 jaar plus hebtquote:Op maandag 13 januari 2025 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, duhhh, Mascaraklodder![]()
Mja, wel psycho als je er zo veel werk van maakt. Die nep dokter Hannah en die griet in onze SC ooit bedoel ik. En er zijn meer van dat soort figuren op Fok geweest natuurlijk.
Morge schoonheid.quote:
Het ging weer beter vanmorgen bij het opstaan.quote:
Dat is positief!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging weer beter vanmorgen bij het opstaan.
Aan de wandel? Echt niet, lekker achter de vrouwen aan rennen waggelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is positief!!!![]()
Dus binnenkort weer fulltime aan de wandel?
lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de wandel? Echt niet, lekker achter de vrouwen aan rennen waggelen.
Yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi op tijd ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging weer beter vanmorgen bij het opstaan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
Yo
Goedemorgen mailbeebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ga je me nu alweer achtervolgenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, jij rent te hard.quote:
Dan loop je wel heel langzaamquote:
Sst, niet doorvertellen.quote:
En wie won ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
Superbadeendje en drakin waren allebei bij de stadswandeling
Ik baal er nog steeds van dat niet met de laatste meekon.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
Ik knok niet met drakinnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]Nou dat moet dan nog eens uitgeknokt worden
Ach ja is ook meestal onverstandigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik knok niet met drakinnen.
Hou het maar op altijd.quote:
ZOals een echte eend,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ze zijn zo drukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Iets van bodemonderzoek hier. 1 pers. is met de grondboor bezig en 6 man staan er omheen toe te kijken.
Het is iig een duur gaatje.quote:
Suprtbadeendje lag wel heel ver achterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
En waar was jij?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]Nou dat moet dan nog eens uitgeknokt worden
Niet daarquote:
Maar waarom niet, ik miste jouquote:
Die walk weet ik niet precies maar meestal werk ik op zondag jammer genoegquote:
Yeahhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen doen is weer gelukt.
Ik ben echt goeeeeeeeeed.quote:
Juichenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen doen is weer gelukt.
Ik heb wel een winkelwagen gepakt.quote:
Hulde!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een winkelwagen gepakt.
Zouden ze hem eigenlijk terug willen hebben?quote:
Oh jee , is dit je eerste?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zouden ze hem eigenlijk terug willen hebben?
Idd, mijn parkiet heeft er al 3.quote:
Kabouter winkelwagentjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, mijn parkiet heeft er al 3.
Nee echte, ik denk dat ze een grotere kooi wou ofzo.quote:
Medelijden met die kleine meidquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee echte, ik denk dat ze een grotere kooi wou ofzo.
Hoeft niet ze heeft een redelijke kooi en ze mag vaak genoeg rondfladderen.quote:
Oooooooh daaannnn!! Dat is wel fijn , vogels horen niet in kleine kooitjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft niet ze heeft een redelijke kooi en ze mag vaak genoeg rondfladderen.
Ik vergeet wel eens haar kooitje dicht te doen. Kom ik 's morgens de kamer binnen en zit er ineens een parkiet op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooooooh daaannnn!! Dat is wel fijn , vogels horen niet in kleine kooitjes
Dat is schattigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens haar kooitje dicht te doen. Kom ik 's morgens de kamer binnen en zit er ineens een parkiet op mijn hoofd.
Ik moet ook elke keer weer lachen.quote:
Vogels zijn leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook elke keer weer lachen.
Klopt, brengt ook wat leven in huis.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, brengt ook wat leven in huis.
Toen ik haar net had kon ze nog niet goed vliegen en liep veel over de vloer. Ik was haar ineens kwijt, was ze mijn hele huis doorgelopen en zat ze in de badkamer op de wastafel om hulp te roepen.quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik haar net had kon ze nog niet goed vliegen en liep veel over de vloer. Ik was haar ineens kwijt, was ze mijn hele huis doorgelopen en zat ze in de badkamer op de wastafel om hulp te roepen.
Dat doet ze niet meer, haar kooitje moet ze wel in zicht kunnen houden.quote:
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doet ze niet meer, haar kooitje moet ze wel in zicht kunnen houden.
Ik heb haar ook aangeleerd dat dat haar veilige plekje is.quote:
Beter!! En je kan vogels heel veel aanleren, ik vind het leuke beestjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook aangeleerd dat dat haar veilige plekje is.
Vooral parkieten, die zijn nieuwsgierig en speels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter!! En je kan vogels heel veel aanleren, ik vind het leuke beestjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral parkieten, die zijn nieuwsgierig en speels.
Ik heb haar ondertussen ook best wel lang.quote:
Hoe oud kunnen parkieten eigenlijk worden ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb haar ondertussen ook best wel lang.
Ze worden in het wild een jaar of 6-7, thuis kunnen ze al gauw 2x zo oud worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe oud kunnen parkieten eigenlijk worden ?
Oh wauw! En hoe oud is ze nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze worden in het wild een jaar of 6-7, thuis kunnen ze al gauw 2x zo oud worden.
Ik schat bijna 9 jaar.quote:
Oh best langer dan ik dacht. Ik had een jaar of 2 a 3 gedachtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze worden in het wild een jaar of 6-7, thuis kunnen ze al gauw 2x zo oud worden.
Ik kreeg haar in de zomer 2018.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh best langer dan ik dacht. Ik had een jaar of 2 a 3 gedacht
Het is een ouwe stoemp ondertussen dusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg haar in de zomer 2018.
Laat haar dat maar niet horen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een ouwe stoemp ondertussen dus
Haha nou het is ook een soort eretitel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat haar dat maar niet horen.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh best langer dan ik dacht. Ik had een jaar of 2 a 3 gedacht
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nou het is ook een soort eretitel.
Last bird standing
Daar had koen ook al problemen mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die walk weet ik niet precies maar meestal werk ik op zondag jammer genoeg
Hulloquote:
Ik rond m'n 11de. Schrok me kapot. Kon m'n ballen plots niet meer zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg haar in de zomer 2018.
Je haar groeide over je ogen heen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik rond m'n 11de. Schrok me kapot. Kon m'n ballen plots niet meer zien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik rond m'n 11de. Schrok me kapot. Kon m'n ballen plots niet meer zien.
Ook. Maar daar haalde ik m'n wenkbrauwen voor op.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je haar groeide over je ogen heen?
Geen stoer trucje met je spleenheup?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook. Maar daar haalde ik m'n wenkbrauwen voor op.
Die was toen nog niet genoeg getraind. Ik kreeg het later pas op m'n heupen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen stoer trucje met je spleenheup?
Had ik de mijne ook maar getraind.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was toen nog niet genoeg getraind. Ik kreeg het later pas op m'n heupen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |