Ik heb het overleeft en ben weer bijna de oude.quote:
Dat is het belangrijkstequote:Op zondag 12 januari 2025 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het overleeft en ben weer bijna de oude.
Precies.quote:
Goedemorgen Puzziequote:
Ik heb een ochtendje vrijquote:
Hey Puzzie, leuke dag geahd gisteren met je kleindochter?quote:
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, leuke dag geahd gisteren met je kleindochter?
Leuk he, deed dat soort dingen met Max ook. Ik mis die tijd nog wel eens hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Lekker een middag met die kleine meid geweest , shoppen, kinderboerderij en daar gegeten.
Mijn kleindochter noem ik Oliefje ,(Olivia) maar zij wordt in juni 5 en er gaat een moment komen dat je ze minder gaat zien zodra meer een eigen leven gaan krijgen. Met Kerst waren mijn zoon en kleindochter en ik bij mijn moeder en zaten we daar met vier generaties , was toch ook wel bijzonderquote:Op maandag 13 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk he, deed dat soort dingen met Max ook. Ik mis die tijd nog wel eens hoor.
Ik zie hem nu niet zoveel meer, hij is nu 15 heeft zijn vrienden en zijn game. Het hoort er bij, maar het gemis is er wel.
Heel soms komt hij even een knuffel brengen en zegt, ik moet gelijk weer gaan hoor oma want ik moet .........
Leuk Oliefje, ja ze gaan vriendjes en vriendinnetjes krijgen, gaan op weg naar een eigen leven.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter noem ik Oliefje ,(Olivia) maar zij wordt in juni 5 en er gaat een moment komen dat je ze minder gaat zien zodra meer een eigen leven gaan krijgen. Met Kerst waren mijn zoon en kleindochter en ik bij mijn moeder en zaten we daar met vier generaties , was toch ook wel bijzonder![]()
Maar kleine kinders worden groot en het sneller naarmate ze ouder worden lijkt het wel
MOrguh Pullupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |