Dat is ook bijzonderquote:Op maandag 13 januari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk Oliefje, ja ze gaan vriendjes en vriendinnetjes krijgen, gaan op weg naar een eigen leven.
Dat zijn mooie momenten om mee te maken, als je zo samen zit met de Kerst.
Ik heb hier nog een foto van 5 generaties, mijn kleindochter, mijn dochter, ik, mijn vader en mijn opa
Ja heel mooi als je ouders en je grootouders nog kunnen genieten.
Hai, ja rare verhoudingenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Pullup
Zo wat een grote klauwe heeft dat kleine beestje zeg
Dat is zeker waar, de tijd vliegt.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook bijzonder![]()
Ergens heeft ze natuurlijk sl een eigen leventje want ze woont alleen bij haar mama en in de weekenden is bij mijn zoon en het gaat zo snel dat het belangrijk is om te genieten van die momenten met elkaar en leuke dingen doen.
Absoluutquote:Op maandag 13 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, de tijd vliegt.
Genieten van waar ja kan genieten, maar dat telt voor alles
Ja zo klein vogeltje en dan die lange poten met dit giga klauwenquote:
Die stapt op hoge poten naar de managerquote:Op maandag 13 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo klein vogeltje en dan die lange poten met dit giga klauwen
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die stapt op hoge poten naar de manager
Morguh Domnivoorquote:
Morguhquote:
Ha die eendquote:Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge dames en heren van het goede leven.
Dag mevr. Puzzie.quote:
Ik voelde mij vanmorgen weer een stuk beter toen ik opstond.quote:
Dat is goed nieuws!!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voelde mij vanmorgen weer een stuk beter toen ik opstond.
Idd, ik voel mij weer bijna de oude.quote:
Dat klinkt veelbelovendquote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik voel mij weer bijna de oude.
Idd, nu moet ik alles inhalen waar ik 2 maanden geleden moest stoppen. Dat gaat mij ook een week kosten.quote:
Oh jee, dat is de keerzijde van het verhaalquote:Op maandag 13 januari 2025 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu moet ik alles inhalen waar ik 2 maanden geleden moest stoppen. Dat gaat mij ook een week kosten.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee, dat is de keerzijde van het verhaal![]()
![]()
Maar dat komt vast goed, Fijn je dat je je iig al beter voelt
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
Dan moet het wel lukken.quote:
Anders vraag ik jou wel om een dagje te helpen met schoonmaken.quote:
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres eendquote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou wel om een dagje te helpen met schoonmaken.
Shit.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres eend
Aan mijn parkiet heb ik ook al niet veel.quote:
Die kan vast goed rotzooi makenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn parkiet heb ik ook al niet veel.
Je kent haar?quote:
De meeste bende ligt idd onder haar kooi.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel wat van parkieten
Ja preciesquote:Op maandag 13 januari 2025 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste bende ligt idd onder haar kooi.
baby flamingoquote:
Is een baby Himantopusquote:
O dat wist ik niet, ik kom de laatste week steeds baby flamingos tegenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een baby Himantopus
Een baby flamingo zit er grijs uit
Ik wist wel dat t geen baby flamingo was, maar wat voor baby vogel moest ik even zoekenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, ik kom de laatste week steeds baby flamingos tegen
Ik twijfelde wel even vanwege de ver uitstaande tenenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wist wel dat t geen baby flamingo was, maar wat voor baby vogel moest ik even zoeken
Wel een mooie vogel lange pootjes ookquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel even vanwege de ver uitstaande tenen
meeste vogels zijn mooiquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een mooie vogel lange pootjes ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |