Anders vraag ik jou wel om een dagje te helpen met schoonmaken.quote:
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres eendquote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou wel om een dagje te helpen met schoonmaken.
Shit.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres eend
Aan mijn parkiet heb ik ook al niet veel.quote:
Die kan vast goed rotzooi makenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn parkiet heb ik ook al niet veel.
Je kent haar?quote:
De meeste bende ligt idd onder haar kooi.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel wat van parkieten
Ja preciesquote:Op maandag 13 januari 2025 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste bende ligt idd onder haar kooi.
baby flamingoquote:
Is een baby Himantopusquote:
O dat wist ik niet, ik kom de laatste week steeds baby flamingos tegenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een baby Himantopus
Een baby flamingo zit er grijs uit
Ik wist wel dat t geen baby flamingo was, maar wat voor baby vogel moest ik even zoekenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, ik kom de laatste week steeds baby flamingos tegen
Ik twijfelde wel even vanwege de ver uitstaande tenenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wist wel dat t geen baby flamingo was, maar wat voor baby vogel moest ik even zoeken
Wel een mooie vogel lange pootjes ookquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel even vanwege de ver uitstaande tenen
meeste vogels zijn mooiquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een mooie vogel lange pootjes ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |