Sst, niet doorvertellen.quote:
En wie won ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
Superbadeendje en drakin waren allebei bij de stadswandeling
Ik baal er nog steeds van dat niet met de laatste meekon.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ze waren er niet tegelijk bijquote:
quote:
Ik knok niet met drakinnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]Nou dat moet dan nog eens uitgeknokt worden
Ach ja is ook meestal onverstandigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik knok niet met drakinnen.
Hou het maar op altijd.quote:
ZOals een echte eend,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de wandel? Echt niet, lekker achter de vrouwen aan rennen waggelen.
En ze zijn zo drukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Iets van bodemonderzoek hier. 1 pers. is met de grondboor bezig en 6 man staan er omheen toe te kijken.
Het is iig een duur gaatje.quote:
Suprtbadeendje lag wel heel ver achterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
En waar was jij?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]Nou dat moet dan nog eens uitgeknokt worden
Niet daarquote:
Maar waarom niet, ik miste jouquote:
Die walk weet ik niet precies maar meestal werk ik op zondag jammer genoegquote:
Yeahhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen doen is weer gelukt.
Ik ben echt goeeeeeeeeed.quote:
Juichenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen doen is weer gelukt.
Ik heb wel een winkelwagen gepakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |