Ja ik weet het, maar toch fascinerend als je een account van 10 jaar plus hebtquote:Op maandag 13 januari 2025 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, duhhh, Mascaraklodder![]()
Mja, wel psycho als je er zo veel werk van maakt. Die nep dokter Hannah en die griet in onze SC ooit bedoel ik. En er zijn meer van dat soort figuren op Fok geweest natuurlijk.
Morge schoonheid.quote:
Het ging weer beter vanmorgen bij het opstaan.quote:
Dat is positief!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging weer beter vanmorgen bij het opstaan.
Aan de wandel? Echt niet, lekker achter de vrouwen aan rennen waggelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is positief!!!![]()
Dus binnenkort weer fulltime aan de wandel?
lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de wandel? Echt niet, lekker achter de vrouwen aan rennen waggelen.
Yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi op tijd ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging weer beter vanmorgen bij het opstaan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
Yo
Goedemorgen mailbeebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ga je me nu alweer achtervolgenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, jij rent te hard.quote:
Dan loop je wel heel langzaamquote:
Sst, niet doorvertellen.quote:
En wie won ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
Superbadeendje en drakin waren allebei bij de stadswandeling
Ik baal er nog steeds van dat niet met de laatste meekon.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ze waren er niet tegelijk bijquote:
quote:
Ik knok niet met drakinnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]Nou dat moet dan nog eens uitgeknokt worden
Ach ja is ook meestal onverstandigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik knok niet met drakinnen.
Hou het maar op altijd.quote:
ZOals een echte eend,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ze zijn zo drukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Iets van bodemonderzoek hier. 1 pers. is met de grondboor bezig en 6 man staan er omheen toe te kijken.
Het is iig een duur gaatje.quote:
Suprtbadeendje lag wel heel ver achterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
En waar was jij?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]Nou dat moet dan nog eens uitgeknokt worden
Niet daarquote:
Maar waarom niet, ik miste jouquote:
Die walk weet ik niet precies maar meestal werk ik op zondag jammer genoegquote:
Yeahhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen doen is weer gelukt.
Ik ben echt goeeeeeeeeed.quote:
Juichenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen doen is weer gelukt.
Ik heb wel een winkelwagen gepakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |